Aihe: Uutta bassojen kimppatilausta Koreasta, anyone..
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Seba
21.02.2008 00:35:20 (muokattu 21.02.2008 00:36:52)

Tuommoiseen WTHB-S3 voisi innostua mukaankin.
Saahan noi ilman merkkiä lavassa?

Mikä on muuten syynä että 6 kielisen saisi 10 halvemmalla kuin tuon?

Ei sillä että mä mitään millään 6 kielisellä tekisin..
Hannu A
21.02.2008 09:07:12

Tuommoiseen WTHB-S3 voisi innostua mukaankin.
Saahan noi ilman merkkiä lavassa?

Mikä on muuten syynä että 6 kielisen saisi 10 halvemmalla kuin tuon?

Saa ilman mitään logoja ja näin olisi varmasti tarkoituskin tilata.

Esimerkeiksi laittamani mallit nyt sattuivat olemaan lähtöhinnaltaan sellaisia, löytyy Wolfilta kalliimpiakin 6-kielisiä. Esimerkkimalli, siis se pähkinäpuinen vaan sattui olemaan sellainen joka miellytti mun silmää ja se sopis mun keittiön työtasojen väriin.

Wolfin sivuilla on ne kaksi eri linkkiä, toinen oli joku "new guitars 2007" tai jotain sinnepäin ja toinen "electric guitars". Yleisesti "new guitars"-mallit on hivenen kalliimpia kuin "electric guitars"-mallit... Lisäksi osa noista malleista löytyy kahdella eri nimellä mallistosta, mutta on ulkonäöltään ja spekseiltään ihan samat, "new guitars"-malliston yksilössä on sitten vaan hintaa tarkistettu ylöspäin.

Lisäksi löytyy vielä samasta mallista eri versioita, esim WTHB-4W ja WTHB-4SM, hardware ja muotoilu on molemmissa sama, mutta body on tehty eri puulajeista. Esimerkkitapauksessa -4W =Walnut, eli pähkinä ja - 4SM = Solid Mahogany, eli mahonki. Kaulat oli molemmissa muistaakseni samat, eli vaahteraa jonkun toisen puun kanssa laminoituna... Hintaeroa saattaa olla joitain dollareita eri puusta tehtyjen versioiden välillä.

Jos lähdet kimppaan mukaan, niin käy heittämässä oma esitys ja mieltymys tonne huoneen keskustelusäikeeseen. (ja laita mulle pikaviestillä ilmoittautuminen+e-mail osoite jos olet tosissaan lähdössä)

Huoneessa kannattaa muuten mun mielestä enemmänkin keskustella noista puulajivalinnoista ym.
Basisti Jumalan armosta
Hannu A
22.02.2008 21:31:50 (muokattu 22.02.2008 21:33:22)

OK, nostan samalla ketjua pinnalle ja heitän väliaikatietoa kehiin.

näillä näkymin oltaneen tilaamassa ainakin jotain 4-kielistä bassoa, jota ei ole vielä lyöty lukkoon ja 6-kielistä joka on valittu.

tilattava 6-kielinen on malli WTHB-WBK, linkki tossa:
http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_add_01.jpg

Hintaa tullee noin 240 Euroa maahantuotuna,
Speksit:
Vaahteraläpikaula, 35" Skaala, 24 nauhaa
Kielet läpi rungon
Body pähkinää (Black Walnut)
Otelauta malliston mukaan ruusupuuta (ks. ekan basso- sekä kitaratilauksen keskustelut otelautamateriaaleista)
Wilkinson virittimet
Aktiivielektroniikka, Vol, Bal, Bass, Mid, Treb + active/passive kytkin

Mukaan mahtuu vielä, eli jos on innostusta niin pikaviestiä meikäläiselle
Basisti Jumalan armosta
liquid7
22.02.2008 22:29:01
Lisää viisikielisistä kiinnostuneita tarvittaisiin...
papitsu
24.02.2008 01:36:07
Missä vaiheessa on tämä tilaus menossa? Vieläkö ehtisi mukaan? Vasta äsken huomasin aiheen ja kovasti olisi kiinnostusta. Edelliseen tilaukseen en osallistunut, ja se jäi kovasti harmittamaan. Viisi- tai kuusikielinen olisi hauska saada - erityisesti vitonen -, ja kun halvalla saisi niin mikäpä siinä. Kovasti on nyt harkinnassa osallistuminen. Ettekai te vielä ole tilannut - kuinka kauan aikaa miettiä?

Huoneeseen anoin jo jäsenyyttä, mutta eihän minun anomuksiin kukaan ole tähän aikaa illasta vastaamassa.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
mzus
24.02.2008 10:56:43
.. tilattava 6-kielinen on malli WTHB-WBK, linkki tossa: http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_add_01.jpg ..

Jaahans, voisihan sitä melkein osallistua talkoisiin... :O
PnukBassist
24.02.2008 12:24:59

Voi vitsi että meikä on kyllä niin kahden vaiheilla tämän tilaushomman kanssa. Viisikielisen haluaisin, mutta kumpikaan noista malleista ei oikein kauheasti nappaa. Toisaalta taas nyt sais niin halvalla että oksat pois, ja vitonen on ollu hankinnassa jo melko pitkään...
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
leksi-B
24.02.2008 12:52:26
Voi vitsi että meikä on kyllä niin kahden vaiheilla tämän tilaushomman kanssa. Viisikielisen haluaisin, mutta kumpikaan noista malleista ei oikein kauheasti nappaa. Toisaalta taas nyt sais niin halvalla että oksat pois, ja vitonen on ollu hankinnassa jo melko pitkään...

mukaan vaa ni ei sitte vituta jälkeen päin :)
Basso se mukava soitin!
PnukBassist
24.02.2008 13:28:11

mukaan vaa ni ei sitte vituta jälkeen päin :)

Hehe. Jep vitutti jo noiden SSB-homejuustojen kanssa. Perkele. Pitää tässä vielä tuumata.
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
papitsu
24.02.2008 13:33:54
Hehe. Jep vitutti jo noiden SSB-homejuustojen kanssa. Perkele. Pitää tässä vielä tuumata.

No niinpä, tuommonen homejuusto olisi ollut hieno. Päästäisivät nyt minut sinne huoneeseen, niin voisi vähän tarkemmin katsoa noita asioita. Rahoituspuolella hieman vielä mietittävää, kun olisi vähän muutakin osteltavaa tässä kevään mittaan. Muuten olisin kyllä täysin valmis sitoutumaan tilaukseen.

Olisikohan 6-kielinen vähän liian extreme vehje ensimmäiseksi bassoksi? Pelkästään nelosia tullut ennen soiteltua. Vitonen se ainakin pitää olla, nelikieliset taas on ihan liian tavallisia. :D
-Cale
24.02.2008 14:41:54
Hmm... Eikö tuolla ole ollenkaan tarjolla perus presari -mallista bassoa? Itse en ainakaan löytänyt.
Seba
24.02.2008 14:48:57

Ei taida kuulua valikoimaan. Aikalailla omia malleja bassoissa näemmä.
papitsu
24.02.2008 14:52:54
Hmm... Eikö tuolla ole ollenkaan tarjolla perus presari -mallista bassoa? Itse en ainakaan löytänyt.

http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_015.jpg ?

Luultavasti aika halvallakin saisi, jos vaan lähtee tarpeeksi porukkaa mukaan.
Teijo K.
24.02.2008 14:55:06 (muokattu 24.02.2008 15:04:42)

http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/02_011.jpg

Nämä ei ilmeisesti kerää edes niinpaljoa huomiota että hintoja olisi tiedusteltu?

Esim toi täysin laminoitu (fanerinen) gsp 161ce voisi olla kiva lelu himassa. Täyspuinen soi tietenkin paremmin, mutta on niin riskialtis kosteudenvaihteluille ja tarkka siitä miten hyvästä matskusta se on tehty että tommonen fanerinen voisi olla fiksu ratkaisu leluksi. Tietenkin riippuen täysin siitä mitä tommonen kustantaisi.
-Cale
24.02.2008 14:58:00 (muokattu 24.02.2008 14:58:12)
http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_015.jpg ?

Luultavasti aika halvallakin saisi, jos vaan lähtee tarpeeksi porukkaa mukaan.

Jaa olipas siellä. Mistäs noiden perushintoja noin suurinpiirtein löytyy?
J.Hollström
24.02.2008 15:05:39

Nämä ei ilmeisesti kerää edes niinpaljoa huomiota että hintoja olisi tiedusteltu?

Minä voisin huolia moisen, mutta 3 kk odotusaika ja epävarmuus vekottimen loppukäyttäjän vaatimista puusepäntaidoista torppaa idean. Paikallisessa liikkeessä oli tarjouksessa akustisia bassoja. Saa kokeilla rauhassa ja vehkeen heti himaan jos innostuu.
Point-to-point ripuliranne
Teijo K.
24.02.2008 15:11:25

Minä voisin huolia moisen, mutta 3 kk odotusaika ja epävarmuus vekottimen loppukäyttäjän vaatimista puusepäntaidoista torppaa idean. Paikallisessa liikkeessä oli tarjouksessa akustisia bassoja. Saa kokeilla rauhassa ja vehkeen heti himaan jos innostuu.

Veikkaan että kaikki saumat saa pistää uusiksi, mutta jos hinta on sopivan huokea niin mua se ei haittaa. Tai siis itseasiassa se olisi vaan hyvä jos se hajoaisi itsekseen, ei tartteisi vasiten rikkoa. ;)

Tosiaan harrastekohdetta lähinnä itse halajan. Voishan sen tehdä tietty kokonaankin itse, mutta nyt juuri on vähän ajasta tiukkaa.

Ja siis jos nyt ensin saisi edes sinnepäin ideaa tommosen hinnasta. Jos se on 50 euroa niin varmaan löytyisi montakin kiinnostunutta. Jos se on 200 euroa niin meikä ainakin jo feidaa kun samaan hintaan saa jo käytetyn Suomesta ja pääsee testaamaan yksilön.
Räbbänä
24.02.2008 15:40:58
Itsellä saattaisi olla kiinnostusta 5 tai 6-kielistä bassoa kohtaan. Kunhan vain jotakuinkin malli vain saadaan lyötyä yhteisvoimin lukkoon ja väri on miellyttävä. Ainakin ensimmäisen kimppatilauksen 5-kieliset näyttivät aika hienoilta "lahorunkoineen".
PBbass62
24.02.2008 17:19:01

Esim toi täysin laminoitu (fanerinen) gsp 161ce voisi olla kiva lelu himassa. Täyspuinen soi tietenkin paremmin, mutta on niin riskialtis kosteudenvaihteluille ja tarkka siitä miten hyvästä matskusta se on tehty että tommonen fanerinen voisi olla fiksu ratkaisu leluksi. Tietenkin riippuen täysin siitä mitä tommonen kustantaisi.

Minua kyllä kiinnostais vaikka toi GFB 160CE
Vireellä ei ole väliä ku on fiilistä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)