RockMeAmadeus 23.02.2008 21:19:53 (muokattu 23.02.2008 21:20:41) | |
---|
Hehee. Ittellä vasta yks alahuulessa, oikealla puolella.. Itte teen keskelle ja vasemmallekkin puolelle. Tarkoituksena sitte renkaat kaikkiin laittaa. Korvatki meinasin tässä rei'ittää tässä viellä joskus.. varmaan sen jälkeen sitten silmienväli & niskaan surface. :) |
Hevihörhö 23.02.2008 21:25:47 | |
---|
Hehee. Ittellä vasta yks alahuulessa, oikealla puolella.. Itte teen keskelle ja vasemmallekkin puolelle. Tarkoituksena sitte renkaat kaikkiin laittaa. Korvatki meinasin tässä rei'ittää tässä viellä joskus.. varmaan sen jälkeen sitten silmienväli & niskaan surface. :) Joo huulikoruihin kyllä tulee tietty riippuvuus. Nehän on periaatteessa koko ajan mukana lähes kaikessa mitä tekee. Ite ajattelin vaan lyyä reikiä eka jonnekki muualle ja säästää sitä toisen huulikorun ottoa myöhemmäks nautinnoks. :) Huh sen nännin lävistämisen jälkeen en enää vois kuvitellakkaan niskaan läväriä. Kuulema sattuu noin kymmenkertasesti nänniin verrattuna ja se tuska oli jopa tällaselle masokistille tarpeeksi. "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee |
RockMeAmadeus 23.02.2008 21:32:13 | |
---|
Joo huulikoruihin kyllä tulee tietty riippuvuus. Nehän on periaatteessa koko ajan mukana lähes kaikessa mitä tekee. Ite ajattelin vaan lyyä reikiä eka jonnekki muualle ja säästää sitä toisen huulikorun ottoa myöhemmäks nautinnoks. :) Huh sen nännin lävistämisen jälkeen en enää vois kuvitellakkaan niskaan läväriä. Kuulema sattuu noin kymmenkertasesti nänniin verrattuna ja se tuska oli jopa tällaselle masokistille tarpeeksi. Juu.. tosin et mä kokoajan leikin niil huuliläväreil kumminkin niin suu varmaan veressä jatkuvasti. On tän yhenkin kanssa välillä ongelmia.. pitäs vaan osata olla leikkimättä. |
Hevihörhö 23.02.2008 21:49:11 | |
---|
Juu.. tosin et mä kokoajan leikin niil huuliläväreil kumminkin niin suu varmaan veressä jatkuvasti. On tän yhenkin kanssa välillä ongelmia.. pitäs vaan osata olla leikkimättä. Aa-a. Sitä huomaa varsinki hermostuksissaan kielellä räpeltävänsä rengasta, joskus muutenkin vaan. Joskus kannattaa ihan ajatuksen kans vaikka pariki tuntia päivässä tosissaan keskittyä vaan siihen ettei koske siihen koruun, mukavasti muutenki saa sitte rauhottua siinä samalla. "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee |
|
Hevihörhö 23.02.2008 22:10:24 | |
---|
"Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee |
RockMeAmadeus 23.02.2008 22:17:06 | |
---|
Huh huh! Tuo sormisysteemi ois kyllä pirun hieno, vois joskus epätietoisessa mielentilassa melkein kysyä jos paikalliset lävistäjät osais laittaa. Ei varmaan ihan jokapäiväistä kuitenkaan oo. :D Siitä vaan. Varmaan melko epäkäytännöllinen ja helpostiko paskaantuis. |
Volante 23.02.2008 22:17:28 | |
---|
Huh huh! Tuo sormisysteemi ois kyllä pirun hieno, vois joskus epätietoisessa mielentilassa melkein kysyä jos paikalliset lävistäjät osais laittaa. Ei varmaan ihan jokapäiväistä kuitenkaan oo. Taitavat olla ihan kokeilumielessä tehtäviä juttuja, joita ammattimaisten lävistäjien ei ainakaan mun mielestä pitäisi lähteä asiakkaille tekemään. |
RockMeAmadeus 23.02.2008 22:29:22 (muokattu 23.02.2008 22:52:10) | |
---|
|
pardy 24.02.2008 00:23:39 | |
---|
Päädyin eräille sivuille ja tässä muutama todella erikoinen lävistys.. Kuin myös. Varoitus, saattaa olla joidenkin mielestä epämieluisaa katsottavaa. Kuvan 12b lävistys on varsinkin... eh, no - mielenkiintoinen. http://www.yazka.com/anderson_2003.pdf |
Jeltz 24.02.2008 23:16:11 | |
---|
Manioissaan taas meni hankkimaan lisää reikiä naamaan. Nyt kolme kulmakorua, kaks nenässä ja se vanaha huulirengas. Ja tissiin kans piti muka saada. Koko naama ja se keleen tissi nyt niin kipiät että huutaa tekis mieli. Ja niinhään teenkin. Yyyrhggg Niin, kuinka monta noista tuli nyt samaan aikaan? Mahtaa olla hermojarepivää puhdistella päivittäin. Itse kävin ottamassa korvaan rustolävistyksen viime viikolla, lävistäjä tulkitsi paikan olevan anti-helix. Ennestään löytyy reilu neljä kuukautta vanha kulmalävistys, joka tosin ei ole vieläkään parantunut kunnolla. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Manaatti 25.02.2008 17:32:28 (muokattu 25.02.2008 17:35:14) | |
---|
Tekisi mieli ottaa uusi lävistys, mutta koska kieleen on nepattu jo ja korvat ajattelin pitää puhtaina, niin paikka on hieman avoin. Penis ja nännit eivät ole vaihtoehtoja. Industriaalia olen ajatellut, vaikka se nyt korvaan tulisikin. Rakastuin lävistyksiin tämän kielikorun jälkeen. p.s. Tatuointikin on melkein jo suunniteltu. Kesän alussa sitten merkitsemään ruumis. I consider myself a road man for the lords of karma. |
RockMeAmadeus 02.03.2008 23:27:51 | |
---|
Mie kun luulin et en ois uskaltanu niin eihän tuo ollu vaikiaa saada lävärineulaa huulesta läpi, verta tuli ja nyt o turvonnut, nätti rengaskin siinä killuu. Paranee täs kolmen viikon sisällä, jep. :) Himoitsis viellä tehdä tohon keskelle kun tää on parantunu. |
Volante 03.03.2008 11:36:36 | |
---|
Onkohan kukaan käynyt Helsingin Bald Fellowsilla rei'ittämässä itseään, onko asiansa osaavaa porukkaa? |
Horatius-87 30.03.2008 22:35:43 | |
---|
doddiin. Elikkäs tarkotuksena olisi itse tehdä rustoon reikää. Rahat kun ei riitä ammattiihmisille jotenka siksi siis itse. Ajatuksena oli hakea apoteekista injektioneula ja sillä sitten sorkkia. Kokemuksia, muuta huomioitavaa? "Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti." |
Volante 30.03.2008 22:38:20 (muokattu 30.03.2008 22:38:45) | |
---|
doddiin. Elikkäs tarkotuksena olisi itse tehdä rustoon reikää. Rahat kun ei riitä ammattiihmisille jotenka siksi siis itse. Ajatuksena oli hakea apoteekista injektioneula ja sillä sitten sorkkia. Kokemuksia, muuta huomioitavaa? Rustoon nyt varmaan viimeiseksi kannattaa itse sörkkiä, se kun on melkoisen kivuliasta, sekä kovaa ja herkkää aluetta muodostamaan kaiken maailman paiseita. Ei, kokemuksia rustoista ei ole muuten kuin lävistäjän tekemänä, ja niistäkin on välillä ollut ihan tarpeeksi päänsärkyä. |
Åryts 31.03.2008 11:27:41 | |
---|
doddiin. Elikkäs tarkotuksena olisi itse tehdä rustoon reikää. Rahat kun ei riitä ammattiihmisille jotenka siksi siis itse. Ajatuksena oli hakea apoteekista injektioneula ja sillä sitten sorkkia. Kokemuksia, muuta huomioitavaa? Joo, aika samaa settiä kuin tuossa edellisessä viestissä. Rusto on mun mielestä ihan tarpeeks hirveä ammattilaisenkin tekemänä, saati sitten itse tökättynä. Kattelepa netistä huvikses kuvia haurastuneista rustoista, jotka siis on seurausta huonosti hoidetusta ja lävistetystä rustokorusta.. Olen muutenkin aika kovasti tuota itse lävistämistä vastaan. Kaipa nyt normaaleja korviksia voi muutaman pistellä, mut muut paikat, joissa on vaara osua suuriin hermoihin tai tehdä muuta isompaa vauriota, kannattaa kyllä jättää rauhaan. Pardon me, but I'm off to play the grand piano! |
noir 31.03.2008 15:30:49 | |
---|
Joo, aika samaa settiä kuin tuossa edellisessä viestissä. Rusto on mun mielestä ihan tarpeeks hirveä ammattilaisenkin tekemänä, saati sitten itse tökättynä. Kattelepa netistä huvikses kuvia haurastuneista rustoista, jotka siis on seurausta huonosti hoidetusta ja lävistetystä rustokorusta.. Olen muutenkin aika kovasti tuota itse lävistämistä vastaan. Kaipa nyt normaaleja korviksia voi muutaman pistellä, mut muut paikat, joissa on vaara osua suuriin hermoihin tai tehdä muuta isompaa vauriota, kannattaa kyllä jättää rauhaan. Ja huonosti hoidettuna lienee vaara myös tulehduksen leviämisestä aivokalvoon. Tuokaan kun ei lopulta kovin arvokas investointi ole ammattilaisen tehtäväksi antaa. MITÄ??? :D:D:D:D:::DDD Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Horatius-87 31.03.2008 15:46:25 | |
---|
Jaasså. Hm. No pohdiskelempa sitten mielessäni kumpi on tärkeämpää aivokalvoni vai raha.. Itse en kyllä myöskään minnekkään muualle itse rupeaisi pistelemään kuin juuri tuonne korviin. Houkutus on nyt suuri, kun industrialini sekä toinen rustoreikä aika nopsasti paranivat. Taitaa mennä suvussa, sillä siskolla nännikoru parani täysin jo kuukaudessa. Ja olen itse tehnyt jos tuohon ruston ja korvanlehden väliin yhden ja vielä erittäin huonoissa olosuhteissa. Nono, pitää nyt miettiä. Joo, mihinköhän asti toi apteekki on auki..? Joo ja hymiö perään :D "Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti." |
Ekku 04.04.2008 21:46:04 (muokattu 04.04.2008 21:51:29) | |
---|
Mulla on huulirengas ja medusa. Kuhan korutilaus+pihit ja neulat tulee, kaveri saa tehä rustoon ja napaan ja sitte teen ite frownyn mulla on medusa ja huulirengas, ja 10 korvista, 9 ammuttu ja yks kaverin tekemä, ja yks 6mm venytys.. molempii korvii tulee vähintää 10mm venytykset |