Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 532 33 34 35 3665 66 67 68 69
Marklar
18.02.2008 20:21:38
- en jaksa tulla (haista jätkä v*ttu)

No tuo nyt on munsta ainakin hyvä syy, jos ei vaan jaksa tai halua. Ei se nyt sitä tarkota että jos yhtenä päivänä ei kiinnosta soittaa että se on ulkona bändistä. Minäkiin olen monet reenit jättäny väliin kun ei vaan kiinnosta soittaa bassoo, tai sitten on jotain kiinnostavampaa tekemistä.

Mun mielestä riippuu siitä että onko jaksaminen laiskuutta vai fyysistä jaksamista. Jos vaikka kaverilla ollu koeviikko, sukulainen kuollut ja talo palanut niin ei sillon tarvi jaksaa. Vaikka, jos mulle noin kävis niin mulle tulis parempi fiilis soittamisesta, mutta kunnioitan muitten ajatuksia ja ymmärrän jos joku ei jaksa.
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Baraka
18.02.2008 23:17:43
kitaristi
- en voi tulla, pitää soittaa kitaraa (mitä v*ttua.....?)

Kitaristis pikkasen ownas vissii :D
Landstr
19.02.2008 17:15:23
Tämä tautihan tunnetaan myös nimellä pusutauti. Ehkä basistinne ei olekaan niin aikaansaamaton jätkä kuin luulette =)

Taitaa olla mein basisti meidän bändistä ainoa jolla on naisystävä. Ei mene hyvin meillä, ei mene...
En kirjoita tähän mitään.
Zeitii
19.02.2008 19:30:02
Taitaa olla mein basisti meidän bändistä ainoa jolla on naisystävä. Ei mene hyvin meillä, ei mene...

Sama täällä. Ja mä kun luulin että ne kitaristit veisi ne naiset..kyllä elämä on julmaa
Teijo K.
19.02.2008 21:14:12

Sama täällä. Ja mä kun luulin että ne kitaristit veisi ne naiset..kyllä elämä on julmaa

Hoho, et ole kuullut sitä ikivanhaa vitsiä basistin sormista ja tuota... en kyllä kehtaakaan.
Stalkah
19.02.2008 22:30:04

nii-in, tyydytään kitaristit vain kohtaloomme, koska yhdelläkään kitaristilla maailmassa ei ole naisystävää, kaikki on basisteilla!!!1
"You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!" www.myspace.com/beyondotherdimensions
Stalkah
19.02.2008 22:33:22

ja eilen laulajalla ei ollut miään syytä jäädä pois reeneistä, se vaan jäi vaikka ekaks kyselee ihan innoissan muilta että ollaanko menossa! jes, 666. viesti!
"You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!" www.myspace.com/beyondotherdimensions
Don Make
20.02.2008 00:11:57
Historian naurettavin syy:

Rumpali:"Ei pysty. Pelaan kiekko.tk:ta."

Ei siinä jätkät taas tienny et nauraakko vaiko itkeä. Pistäkää paremmaks.
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
Zeitii
20.02.2008 07:56:45
En nyt sanoisi naurettavaksi syyksi mutta vaikka itse olen kipeänä niin silti olen treeneihin saapunut. Nähkääs kun ei ole muita harrastuksia kuin tuo kitaran soittaminen niin koittaa siitä saada kaiken irti.
Mirk0
23.02.2008 19:28:53 (muokattu 23.02.2008 19:30:02)
Entinen basisti: en mä jaksa. (matkaa 1,5 km, hah mikä pelle)
Nykyinen: tuun heti kun pystyn (matkaa yli 30 km)

Että kannatti vaihtaa :D
E: ite tuun aina, vaikka oiskin ääni paskana.
Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick.
morgga
23.02.2008 23:06:48
Basistihan se on aina joka sieltä puuttuu, välillä laulaja koska se sattuu heräilemään aina naisten luota liian pahassa krapulassa..
Mutta basistin syitä on aina kiva kuunnella "Meikälle pitää aina ilmottaa ku meette, en muista koskaa" - kyseinen selitys aina vaikka olisi edelisenä reenipäivänä sovittu seuraava päivä ja aika.
välillä myös "Juu oon lähössä kohta toiselle paikkakunnalle sen ja sen kanssa" - noh kerran käytiin rumpalin kanssa sitte kattomassa tän pasistin kämpällä että lähtikö se niin siellähän se kotona nyhjäs ja sano että porukat tuli käymään niin ei päässy lähtee. pari kertaa bustattu se kaverinkin kautta, soitettu "no kävittekö siellä" "eipä käyty"
ja basisti ei ilmota asiasta mitään. heh juum.
middle = muna
Sam Hotman
23.02.2008 23:28:01
Hoho, et ole kuullut sitä ikivanhaa vitsiä basistin sormista ja tuota... en kyllä kehtaakaan.

Kerro mulle en oo kuullu.
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
Zeitii
24.02.2008 12:07:25
Sanotaan nyt että niillä pitkillä sormilla voi tehdä muutakin kuin soittaa taitavasti bassoa :)
Nasty_Suicide
24.02.2008 14:05:24
Soitin basistille. Keskustelu meni näin:
mä: "Tuu treeneihi"
basisti: "Emmä nyt ku syön"
mä: "Mitä sä syöt?"
basisti: "Emmä nyt varsinaisesti mitää ruokaa syö. Jotai hedelmii"
mä: " No syö ne hedelmät hinaa persees tänne"
basisti: "Kyl mä sittenki voin tulla nyt"
Ens kesänä...
Seba
24.02.2008 14:50:46

Tollasia ne basistit just on.

Mäkin jätin kerran treenit väliin kun ajoin rusakon yli ja se rikkoi auton.
Othou-4
29.02.2008 17:38:50
Meillä oli jotain ensimmäisiä bändiharjotuksia ja meillä oli niin sanottua "bändiopetusta" ja opettaja ei tietystikään ollut heti paikalla. No, jäin sitten bändin kans ootteleen. Kymmenenkään minuutin päästä se ei tullut vaikka tarkat ajat oltiin sovittu ja rumpali sano että: "Ei se kuiteskaan tänne tuu, mä lähen meneen." No sit ootettiin pari minuuttia ja sieltähän se opettaja lampsi tulemaan. No soitettiin nopeeta rumpalille, että tulis takas, kun ei se ollu kaus siitä ehtiny, mutta eihän se jaksanu enää takas tulla vaan sano, että: "Meikän on nyt pakko mennä pelaamaan Battle Fieldiä, en mää enää jaksa tulla takas..."
Kaiken lisäks se oli maksanu sen opetuksen jo etukäteen...
Jeejee
Kailis
03.03.2008 01:16:52 (muokattu 03.03.2008 01:17:16)

Kyllä ne "täytyy tänään olla tyttöystävän kanssa" selitykset kuulostaa aina yhtä hauskoilta. Treenejä kerran viikossa. Aina ei sitäkään. Kun pitää olla sen tyttöystävän kanssa.
toboc
03.03.2008 09:45:22
Enpä tätä ketjua viitsiny läpi lukea et todennäköisimmin on tullut jo, mut krapula on jotenkin aina yhtä puistattava. Jos tietää, et seuraavana päivänä on treenit, niin otetaan sitä keittoa sit sen verran, et päästään sinne treeneihin. Joskus viikonloppu ilman viinaakin on mielenkiintoinen elämys. Kannattaa ainakin kokeilla, vaikka ei sit tykkäiskään :D
Kailis
04.03.2008 15:49:24

Enpä tätä ketjua viitsiny läpi lukea et todennäköisimmin on tullut jo, mut krapula on jotenkin aina yhtä puistattava. Jos tietää, et seuraavana päivänä on treenit, niin otetaan sitä keittoa sit sen verran, et päästään sinne treeneihin. Joskus viikonloppu ilman viinaakin on mielenkiintoinen elämys. Kannattaa ainakin kokeilla, vaikka ei sit tykkäiskään :D

Sitäpaitsi krapulassa ainakin meikäläisellä soitto kulkee. Kun on niin vitun surkea olo ja ahistaa, niin yrittää lievittää sitä soittamalla mahdollisimman hyvin. Mutta ei vatsa täynnä eikä krapulakaljoja kämpille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)