Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 557 58 59 60 61122 123 124 125 126
DaKiller
22.02.2008 18:50:57

^No ei tasan tule. Yksi levy vielä ja pari kiertuetta ja se on siinä. Mitään ysärikiertuetta ei toudellakaan tule.

Näinhän se on kiveen kirjoitettu.
Summerganon
22.02.2008 19:50:52

^No ei tasan tule. Yksi levy vielä ja pari kiertuetta ja se on siinä. Mitään ysärikiertuetta ei toudellakaan tule.

Einiin ,mutta onhan se kiva haaveilla. Voi olla että vika kiertue tehään samalla periaatteela kuin ed-hunter: fanit äänestää. :)
elais
22.02.2008 20:42:38
Einiin ,mutta onhan se kiva haaveilla. Voi olla että vika kiertue tehään samalla periaatteela kuin ed-hunter: fanit äänestää. :)

Ja sitten tulee taas ne Troopperit, Hallowedit ja muut perinteiset. Sen perään sitten itketään että Maiden soittaa samat vanhat kappaleet joka kiertueella. Joo-o.
Tässä pitäisi kai olla jotain hauskaa.
Guitarwall
08.03.2008 22:26:21

Mjah, se ois sitten ens perjantaina Maiden livenä. Kieltämättä polttelee.
www.constantineband.net
Deg
09.03.2008 21:24:03

Mjah, se ois sitten ens perjantaina Maiden livenä. Kieltämättä polttelee.

Siis New Jerseyssä?
Vaihoin jo.
KurtCobain
11.03.2008 18:32:51
Itelle tuli iha hirvee maiden huuma tos kuukausi sitte kaveri osti synttärilahjaks ton powerslave levyn ja siitä se alko ja nyt on tullu ostettua 6 levyy meisselii ja rock in rio dvd. muute tost settilistast mitä on kattellu iha helvetin kova keikka on tulos. ainoo mitä muuttaisin nii vois tulla noilta 3 levylt mihin toi pääasias sijottuu (powerslave, somewhere in time, seventh son of a seventh son) nii mukaan sellasia biisejä mitä ei livenä yleensä oo tullu, vaikka caught somewhere in time, 7 son of the 7 son, sea of madness, the duellists jne.
Nidhöggr
11.03.2008 20:27:58
*Man on the edge
*Angel of the gambler
*Tail gunner
*fates warning
*Run silent, run deep
*Futureal
*Fear of the dark
*Sing of the corss
*the Fugitive
*Clansman
Ja jotain kurkoa vielä :)

Ei siis hai?
"Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed
Nieby
11.03.2008 22:19:06
Sen vaan pojat sanon että tuo settitoivelistojen postailu ei kyllä täytä keskustelun määritteitä että eiköhän vähennetä ja säästetään hyvä ketju sulkemislaitteelta.
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
Summerganon
16.03.2008 11:29:01

Kattelin just juutuupista live 2008:a ja pirun hyvältä kuullosti... sitten hauskuutin itseäni kuuntelemalla bayleyn Troopperin! hyh
krautio
16.03.2008 12:08:28

Loput jenkkirundin päivät tulivat julki ja sopivasti itse olen paikalla Nykissä, kun soittavat Madison Square Gardenissa. Ja pari päivää siitä New Jerseyssä. Pitää yrittää hommata liput ainakin toiselle keikalle.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Nieby
16.03.2008 14:48:17
Loput jenkkirundin päivät tulivat julki ja sopivasti itse olen paikalla Nykissä, kun soittavat Madison Square Gardenissa. Ja pari päivää siitä New Jerseyssä. Pitää yrittää hommata liput ainakin toiselle keikalle.

t. Köpe

RICH BIATCH!
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
black rose
18.03.2008 19:49:17
Minun Iron Maiden-fanitus lähti käyntiin siinä 3 vuotta sitten. Olin kesälomalla serkkujen luona ja, kun tämä 4 vuotta vanhempi serkkupoika oli ja on edelleen todellinen Iron Maiden-fani,niin hän laitto soimaan sitä,kun olin hänen luonaan. Kappaletta en muista, mutta kyseessä taisi olla Iron Maidenin alkutuotantoa. Kun ne ensimmäiset sulosoinnut tulvivat korvaani,tuntui kuin sydämeni olisi syttynyt liekkeihin. Se sanoinkuvaamaton kokonaisuus sai minut valtaansa. Brucen upea ääni, melodisuus...ei sitä voi pukea yhteen sanaan. Siitä asti olen ollu Iron Maiden-fani ja tulen olemaan. Kiitos paljon serkkupoijjaalle.
Rautakorva
19.03.2008 21:54:32
Iron Maiden on myös niitä kovia bändejä. 2006 keikalla soitti ikävä kyllä kaikki albumin A Matter Of Life And Death kappaleet, ja mielestäni se oli huono levy, mutta muut voi olla mitä mieltä hyvänsä. Ainakin se kai myi ihan hyvin.
DethBanger
19.03.2008 22:37:05
Kattelin just juutuupista live 2008:a ja pirun hyvältä kuullosti... sitten hauskuutin itseäni kuuntelemalla bayleyn Troopperin! hyh

aikamoinen sattuma että just kuuntelin bayleyn vetämän troopperin. eikyllä tarttunu sitte yhtään.
Hi-hat heilumaan
Henkka370
19.03.2008 22:50:48
MAhtasko kukaa muistaa?

Joskus monta, monta monta vuotta sitten Top40 ohjelmassa. Kun katsojat sai äänestää jotaan ohjelman lopussa olevaa videota esitettäväksi ensikerralla. Kerran oli kaikki vaihtoehdot iron maidenia. Joku viralline video ja kaks liveä jos oikein muista. Biisi taisi olla sama. Mutta kysymys kuuluu mikäköhän biisi oli kyseessä?

Muistelisin jotaa snaglest? tyyppistä alkua
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Räbbänä
19.03.2008 22:59:15
MAhtasko kukaa muistaa?

Joskus monta, monta monta vuotta sitten Top40 ohjelmassa. Kun katsojat sai äänestää jotaan ohjelman lopussa olevaa videota esitettäväksi ensikerralla. Kerran oli kaikki vaihtoehdot iron maidenia. Joku viralline video ja kaks liveä jos oikein muista. Biisi taisi olla sama. Mutta kysymys kuuluu mikäköhän biisi oli kyseessä?

Muistelisin jotaa snaglest? tyyppistä alkua

Taisipa olla The Number of the Beast. Virallinen musavideo, liveveto Hammersmithin keikalta ja se piirrosversio.
Henkka370
21.03.2008 18:37:41
Taisipa olla The Number of the Beast. Virallinen musavideo, liveveto Hammersmithin keikalta ja se piirrosversio.

Hehee nyt taidan tietää mikä oli ensimmäinen metalli biisi mitä oon koskaa kuullu :)

Uppos muute heti, vaikken maidenista niin tykkääkkään :p
-J.-
22.03.2008 20:25:43
Uppos muute heti, vaikken maidenista niin tykkääkkään :p

Onko muille käynny sillä tavoin että ehkä joku muu on tappanut kiinnostuksesi?

Minulle kävi ja juuri Maidenin kohdalla. Inhoan nykyisin kun yksi yli innokas basisti tappoi kaiken hauskan sen soitosta ja samalla sen kuuntelusta. Sääli sinänsä....
C'est moi....
Henkka370
22.03.2008 20:47:10
Onko muille käynny sillä tavoin että ehkä joku muu on tappanut kiinnostuksesi?

Ei tule ainakaa mielee. Silloon se saundi maailma ja se eddie oli vaa niin siistii.

Nykyää iron maidenissa lähinnä se ongelma, että biisit toistaa itseään (nyt tuli turpii)

Mutta kyllä ne jotkut biisit hyvin vieläki kajahtaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)