jon lord 19.02.2008 09:59:08 | |
---|
-85 oltiin samalla keikalla toisena bändinä yksissä pankin kemuissa... kun pääesiintyjänä oli Eki Liikanen orkestereineen. Rumpuja rumputti Liikasen bändissä Tervo ja just siihen aikaan oli se "Tule lähemmäksi" sen Timon hitti. Välillä ne vaihtoi vaan paikkoja Ekin kanssa patteristossa ja kyllä homma toimi joka suuntaan! Kovia poikia! Eikös siinä koskettimia soittanut mun kunnioitettu solfa ykkösen opettaja Pellin Risto? Siinä se oli kova kaveri ja hyvä tyyli opettaa. COVS jäsen N.o 3 |
KoskPaavo 19.02.2008 10:34:22 | |
---|
Eikös siinä koskettimia soittanut mun kunnioitettu solfa ykkösen opettaja Pellin Risto? Siinä se oli kova kaveri ja hyvä tyyli opettaa. On kova , ihailin tuota miestä (tai siis soittoaan, huh) jo 30 vuotta sitten : Säesti tosiaan Liikasen Ekiä ja mm. "Suhmuran Santra"- kappaleeseen oli kehittänyt vallan hienot soinnut. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
jon lord 19.02.2008 11:04:23 | |
---|
On kova , ihailin tuota miestä (tai siis soittoaan, huh) jo 30 vuotta sitten : Säesti tosiaan Liikasen Ekiä ja mm. "Suhmuran Santra"- kappaleeseen oli kehittänyt vallan hienot soinnut. Olivat kerran juuri 80-luvun puolivälissä Hotelli Jämsässä vetämässä shown. Me soitettiin alkuilta ja sitten Eki veti shown ja sen bändi loppuillan. Risto loihti mun Hammondista kyllä sellaisen äänimaailman että olin ihmeissäni. 80-luvun loppupuolella opiskelin sitten 1 solfaa ja teoriaa Tampereen konsiksessa ja Pelli oli mun solfan opettaja. Useasti se näytti esimerkkejä pianolla ja lauloi samalla. Hänen soittotyylinsä oli svengaava ja maukas. Risto kertoi silloin että kun hän haki Sibikseen, pääsykokeissa lauloi jonkun popjutun ( olisko ollut Hairista?), no kukaan ei osannut kompata niin hän sanoi lautakunnalle että voinks mä kompata itseäni? Sitä useasti naurettiin. Monesti tunnit meni jutteluun keikkamaailmasta, mutta ei se minua haitannut. Olis kiva nähdä häntä, koska olen kiitollinen siitä opista minkä sain niiltä tunneilta. COVS jäsen N.o 3 |
EP 19.02.2008 14:34:53 | |
---|
"Tanssipalstan mehut" ..hehe ..mehut 8)) |
isojussi 22.02.2008 20:36:17 | |
---|
Voi sissos, että vetää Klabbi hienosti ton "Olen kuullut, on kaupunki tuolla." Se on siinä. Tekee syvän vaikutuksen tämmöseen paatuneeseen syntisäkkiinkin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 22.02.2008 20:58:55 | |
---|
Voi sissos, että vetää Klabbi hienosti ton "Olen kuullut, on kaupunki tuolla." Se on siinä. Tekee syvän vaikutuksen tämmöseen paatuneeseen syntisäkkiinkin. Vartoos ku tulee "Kuin thaivaisiin"! |
isojussi 22.02.2008 21:01:20 | |
---|
Vartoos ku tulee "Kuin thaivaisiin"! No - hyvä veto sekin minusta on. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jeppeq 22.02.2008 21:07:46 | |
---|
Voi sissos, että vetää Klabbi hienosti. Se on siinä. Joskus erehdyin myöskin mainitsemaan, jopa kehumaan tulkintaansa täällä. Osa taiteilijoista oli täysin eri mieltä. Nimenomaan tulkintaa. Löytyy osin toki W.Nelson maneereita ja samaa hienoa aitoa fiilistä tunnepuolella. Tekisi mielellään saman jos pystyisi, ehkä tulee kilometreistä apu, ehkä pitää olla äidinmaidossa enempi ruutia. Todennäköisesti pitää mennä vaan näillä mitä on (tai ei ole). Hitailla biiseillä voi fiilistellä, GetOn:illa ei.. |
pekkajau 22.02.2008 22:11:21 | |
---|
Varmaan tulee nyt jäähyä, turpaan tai jotain...mutta Kari Tapiota kuuntelee kappaleen sillon tällön mutta 2 tunnin konsertissa alkaa jo ensimmäisen puolen tunnin jälkeen haukottaa! Jätetään hautumaan! |
EP 22.02.2008 22:12:48 | |
---|
Varmaan tulee nyt jäähyä, turpaan tai jotain...mutta Kari Tapiota kuuntelee kappaleen sillon tällön mutta 2 tunnin konsertissa alkaa jo ensimmäisen puolen tunnin jälkeen haukottaa! Näin ompi! :D |
isojussi 22.02.2008 22:48:09 | |
---|
Varmaan tulee nyt jäähyä, turpaan tai jotain...mutta Kari Tapiota kuuntelee kappaleen sillon tällön mutta 2 tunnin konsertissa alkaa jo ensimmäisen puolen tunnin jälkeen haukottaa! Miks jäähyä? Viimeks livenä näkemäni oli kyllä niin puutunutta tuubaa koko päntiltä solisteineen, että harvoin näkee. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekkajau 22.02.2008 22:54:32 | |
---|
Miks jäähyä? Viimeks livenä näkemäni oli kyllä niin puutunutta tuubaa koko päntiltä solisteineen, että harvoin näkee. Jussille jäähyä! Pilaa tämän threadin! Samalla lukkoon! Jätetään hautumaan! |
pekkajau 22.02.2008 23:26:13 | |
---|
Ho ho! Ei taida riittää pokka? Sillä jollain moderaattorilla? Vai mikä se on? Jätetään hautumaan! |
Ho ho! Ei taida riittää pokka? Sillä jollain moderaattorilla? Vai mikä se on? Sää oot juovuksissa! |
pekkajau 22.02.2008 23:27:53 | |
---|
Sää oot juovuksissa! Varmaan se on jo hyvä syy! Jätetään hautumaan! |
Tankero 26.02.2008 23:00:33 | |
---|
La Strada Mikäpäs siinä kun taittuu ja toimii kympillä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 28.02.2008 14:50:57 | |
---|
Dannyn Pontus on erittäin mainio rumparipoika. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 01.03.2008 02:18:38 | |
---|
Kyllä on Diesel hyvä orkesteri solisteineen. Häntä olen fanittanut vuodesta 68, Lammassaaren messutapahtumasta asti. Bändissä on ollut Attila Berger, Vesamäen Hepe ja monet muut. Nyt Hessu, Paajasen Ape jne. ja kyllä taittuu. |
Sertzo S 01.03.2008 05:51:23 (muokattu 01.03.2008 05:51:43) | |
---|
Kyllä on Diesel hyvä orkesteri solisteineen. Häntä olen fanittanut vuodesta 68, Lammassaaren messutapahtumasta asti. Bändissä on ollut Attila Berger, Vesamäen Hepe ja monet muut. Nyt Hessu, Paajasen Ape jne. ja kyllä taittuu. Ape on LOISTO-tyyppi Savonrannalta. Kuuluu meidän kuulapäiden joukkoon. Isokankaan Hessu lienee uruttaa siinä pändissä vieläkin? |
riff 01.03.2008 12:07:08 | |
---|
Ape on LOISTO-tyyppi Savonrannalta. Kuuluu meidän kuulapäiden joukkoon. Isokankaan Hessu lienee uruttaa siinä pändissä vieläkin? Kyllä! Komppaan! Ja on vetänyt jo 10 vuotta mun vanhalla stratolla.... Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |