rääpivä 07.02.2008 23:58:25 | |
---|
Naapurini on iso kiho hän kaiketi kaiken päättää naapurini vaimo liho ja päätti minua käyttää Naapurini kanssa en tule toimeen yhdyn hänen vaimoon onneni heitän kaivoon joudun kaiketi maanpakoon Olihan se sen arvoista sain vähäsen sutaista ohimennen ämmää hutaista taidan piiloutua maan rakoon |
Nidhöggr 09.02.2008 21:29:15 | |
---|
Peruna on pyöreä Peruna on soikea Peruna on rosvo ihan oikea "Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed |
hullu_ukko 09.02.2008 21:39:12 | |
---|
Kelan luukulta työttömyyskorvausta hakemaan, ruokarahoilla viinaa ostamaan siitä sitten puistoon humaltumaan. Mistä lie tuli riitaa ohikulkijaa iskit pullolla kalloon korvan revit irti hampailla. Veri parrassasi paljastaa luontosi. Kannibaalispurgu. IHAN VITUN KÄNNISSÄ M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
oo-p 11.02.2008 20:57:20 | |
---|
luukylki, lommoposki koskensilmään kuivaruho vaahtopäihin kylmäkeho veripäävainaja vetehen Näkinruuaksi mennytmiesi kalmo kaveriksi kalalle Alle aaltojen yli laidan vaikka huutaisi vielä Eipä se kotia enää löydä Eipä se luo tämän laiturin Vaikka uisi kilometrit monta solmua tunnissa Kroolaa raato mananrantaan Kalmiston karille karahtaa Tuonen suulle tuuli vieköön tai taivaanrantaan virranvuo Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
mikainen 14.02.2008 14:51:38 | |
---|
Tarzan huutaa auuaaa! Sillä on hammassärkyä. |
Juhani 14.02.2008 15:22:15 | |
---|
Huh huh.. Miten olen voinut missata tän kaiken nerouden, mahtavaa lyriikkaa. :D |
hullu_ukko 14.02.2008 15:50:35 (muokattu 14.02.2008 15:51:18) | |
---|
Taon kalloani seinään, huoneen ovi on avoin mutten välitä, tahdon löytää oman reittini ulos. Heikko kohta - sen vielä löydän ehkä vielä ennen kuin kalloni murran, hampaani kivun vuoksi tomuksi jauhan. Kallo umpiluuta, seinä - metrin kerros sementtiä, Korviini kaikuu, jokin pettää, rusahtaa, murtuu, periksi antaa. Olenko se minä? Onko se seinä? Kipu! Silmäkuoppani reuna murtuu! Veri! Silmäkulmastani vuotava veri, se tahrii valkean seinän edessäni! En tiedä miksi teen näin, miksi en käytä ovea. Suojelenko ylpeyteni viimeisiä rippeitä?
Sanoitettu ja suunnilleen sovitettu alle kymmenessä minuutissa... Jes! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
hullu_ukko 14.02.2008 22:48:19 | |
---|
Maailma palaa, terminaattorit kylvävät tuhoa. Laseraseillaan murhaavat, ihmisiä robottiulokkeilla raiskaavat. Minulla on krapula, vituttaa. Taskussani on reikä, ovat avaimeni kadonneet. En saa auki kotiovea. Korkkaan pullon, portailleni sammun. Näkökenttäni on liian sumea, en käsitä ettei talossani ole enää seiniä. Terminaattorit surmaavat naapureita. Antakaa minun nukkua! Saatanan homot! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
JCM 14.02.2008 22:58:37 | |
---|
Kähärät kiharat palavat lieskoissa Chucky nuken naama närvistyy krumeluurit puhelimoituu mölyn keskellä hiiva hautautuu turvotessaan alle sokeritoukkien Vanhin home tutisee puolikiinteänä sumea neste lätsähtelee pudotessaan lattialle harmaat laikut kerääntyy ja muodostuu Jeesuksen naama Keskellä kaikkea tätä kauheutta Jeesus ja Jumala harrastaa haureutta kanssa Neitsy Marian joka anteliaana levittää haarojaan ja nuoleskelee itseään Chuckyn morsian mustasukkaistuu puukottaa Chuckyn ja Jeesuksen raiskaa Jumalan kuoliaaksi ja itselleen ottaa nahan Neitsyt Marian |
Tuomas 15.02.2008 15:52:20 | |
---|
there is no 21 blackjack is a hoax but for six rounds i'll let you play roulette |
gösplstorm 18.02.2008 21:21:14 | |
---|
Peruna on pyöreä Peruna on soikea Peruna on rosvo ihan oikea tää on jo taidetta Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
meeza 21.02.2008 12:21:38 (muokattu 21.02.2008 12:22:28) | |
---|
I have aids I have aids You have gonorrhea But I have aids [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
oo-p 21.02.2008 17:27:01 | |
---|
Mieleni on puhdas pää vastapesty Kaikki on taas uutta aika tutustua vanhoihin tuttuihin Kerrata poistetut menneet vanhan mukana paenneet Jotakin koteloituu sisälläni Jotakin koteloituu Kuin solupeitto ympärille asbestin Jotakin koteloituu sisälläni Jotakin koteloituu Tahdonko löytää vanhan pestin Kuorinko perhosen esiin suojasta mieleni löydänkö koin Menneenikö kertaan tietämättäni mitä kerran koin Terve, ja kiitos kaloista!
Lennu 21.02.2008 20:38:07 | |
---|
Kukka kasvoi pellossa Janne kasvoi Pellossa kukka kuihtui aikojaan Janne muutti pois Kukka, kukka! "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Lennu 21.02.2008 20:46:28 | |
---|
Imodium. Noina viime päivinä kun maailma on reunalla on vatsatauti taivaassa, siis Jeesus makaa tullessa Paskataivas! Pietari on pöntöllä enkeleill' on housuissa hetken toisen tulemisen Jeesus makaa tullessa Paskataivas! "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
ou yes! liikaa sokeria tahmeita banaanikärpäsiä Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
Kalamazoo 25.02.2008 22:31:26 | |
---|
Happoa silmiin aika vitun paljon onko reilua Emmätiiä |
hullu_ukko 27.02.2008 17:09:23 | |
---|
Periaatepäätös rikottu humalassa, salamatkustajana ulkomaille, tarkemmin sanottuna brittein saarille. Jotain siellä sitten pääsi käymään... Verinen ja täysin järjetön surma! Syytä teolle et muista itsekään, mutta väliäkös tuolla? Ainoat muistikuvat tuosta illasta: iskit miestä puukolla ja vasaralla! Verinen ja täysin järjetön surma! Takaisin kotimaahan tuomiolle, muistikuvat tapahtumista hataria, toimit täyttä ymmärrystä vailla, tuomiona korkeintaan tappo, todennäköisesti vain surma. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
oo-p 27.02.2008 17:11:44 | |
---|
Periaatepäätös rikottu humalassa, salamatkustajana ulkomaille, tarkemmin sanottuna brittein saarille. Jotain siellä sitten pääsi käymään... Verinen ja täysin järjetön surma! Syytä teolle et muista itsekään, mutta väliäkös tuolla? Ainoat muistikuvat tuosta illasta: iskit miestä puukolla ja vasaralla! Verinen ja täysin järjetön surma! Takaisin kotimaahan tuomiolle, muistikuvat tapahtumista hataria, toimit täyttä ymmärrystä vailla, tuomiona korkeintaan tappo, todennäköisesti vain surma. Tämähän on ihan jotaki rytmihäiriön surmacorea. minä olen mao zedong pieni kiiltomato patongissa Terve, ja kiitos kaloista!
hullu_ukko 27.02.2008 17:24:47 | |
---|
Tämähän on ihan jotaki rytmihäiriön surmacorea. Suuri osa tajunnanvirtatekstistäni on rankasti Rytmihäiriö -vaikutteista, eli olen tiedostanut tämän itsekin :) Olen vain kymmenen kertaa heikompi sanoittajana kuin Rytmihäiriön heput. Mitä järkeä on selvitellä välejä puhumalla? Samalla vaivalla, ehkä jopa vähemmällä voit surmata riitapukarin puukolla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |