apenaattori 21.02.2008 21:30:51 | |
---|
Eipä taida olla ihan aito wahwah.. kuokkii vähän turhan paljon. Hmm, mikäli Voxin Clyde McCoy -wahi lasketaan aidoksi (ei oo 60-luvulta :-() niin kyllä se sitten on ihan aitoa vaakkua. Huolestuttavaa, mikäli saan tuon kuulostamaan joltain muulta räpellykselläni. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Hank Hill 21.02.2008 22:21:04 | |
---|
Mikäs keppi tää nyt sitten oikeen on.. ja missä vireessä (kun en joutanut nyt tsekata) ? Squierin lyhytskaalainen Bronco Bass,V-amp2:sta kompuraa ja chorusta,"ripaus" VST-flangeria ja tietenkin alamiddlet ylämummoon http://www.youtube.com/watch?v=s6labh5Cjtw |
Voi kun olis ollut vaikka vähän fuzzaava Rhodes-saundi.. Meni taas kaikki energia soittotuntuman hakuun kun loikkasi kitaran varresta koskettimille eikä tullut kiinnitettyä huomiota soundipuoleen, mutta kiitti vinkistä, laitetaan nuottikorvan taakse hautumaan tulevia skaboja varten.. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
blues guitar 22.02.2008 15:33:00 | |
---|
Ihan hyvät roheet saundit...asiaankuuluvalla soundilla....Saundi on sopivan agressiivinen... Ei ne soundit sitten ihan huonut ollukkaan :-) Mä kyllä luulin, että nyt tulee "turpaan" soundeista että rutisee. Soitettu uudella Budddy Guy stratollani taka-/keskimikki väliasennolla. ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
willie 22.02.2008 17:20:44 | |
---|
ape : Hmm, mikäli Voxin Clyde McCoy -wahi lasketaan aidoksi (ei oo 60-luvulta :-() niin kyllä se sitten on ihan aitoa vaakkua. Huolestuttavaa, mikäli saan tuon kuulostamaan joltain muulta räpellykselläni. Sorry, tietämykseni kitaraefekteistä on nykysin kertakaikkiaan surkea. Putosin kärryiltä jo muutaman kymmenen vuotta sitten. Ajat ja tyyli muuttuu.. mä oon osin juuttunut sinne faaraoiden aikoihin ja siltä pohjalta vaan huutelen.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
MadMatt 22.02.2008 20:11:00 (muokattu 22.02.2008 21:55:32) | |
---|
MadMatt - Tutulla tyylillä mennään... Tää alkaa olemaan jo rasite. Suoraan sanottuna viduttaa aina nuo mun samat kuviot. Pitäisköhän muuttaa styleä ja siirtyä vaikka heviin. Mä oon tekniikaltani niin onneton että voisin mullistaa kaikkien hevimiesten elämän :D Nothin' but the blues |
Forest 22.02.2008 20:56:52 | |
---|
Tää alkaa olemaan jo rasite. Suoraan sanottuna viduttaa aina nuo mun samat kuviot. Pitäisköhän muuttaa ja styleä siirtyä vaikka heviin Eihän pieni vaihtelu pahitteeksi kenellekään ole, mutta kun tarpeeksi hyvin hallitsee jonkun tyylin, mitäs sitä suotta kovin paljoa muuttelemaan kun kerran kuulostaa hyvältä. Älä nyt ainakaan heviin siirry...:( "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Illu 22.02.2008 21:56:26 (muokattu 22.02.2008 22:00:24) | |
---|
Illu - Hieman saman hinkkaamista,muutamia mainioita hetkiä joka kierrossa,varsinkin viimeisessä kierrossa missä jätät nuotin soimaan,tuntuu että se voisi soida ikuisuuden. Heh, ei ihan sentään Peter Greenin Supernatural tai Jeff Beckin Nazz Are Always Blue mittoihin asti sentään tohtinut ruveta... Mutta kivaa oli, kun sai vähän avata hanoja ja antaa soida vaan. Illu: Paikoin hektisiä kuvioita. Paketti ei kuitenkaan pysy kokonaisuutena ihan kasassa. Vähän sekalainen kokonaisuus Tässä on kyllä ihan selvästi mulla korjaamista. Taimin heitto oli kyllä paikoin tarkoituksellistakin, samoin kuin alun bendaukset, se että kuulostiko se sitten hyvälle onkin taas toinen juttu. Kiitos kaikille kommenteista ja onnea pallisteille |
Magic Bullet 22.02.2008 22:34:46 (muokattu 22.02.2008 23:05:13) | |
---|
Höh. Ei tunnu ansaitulle voitolle kun velsa jätti äänestämättä... E: No yritän huomenna väsätä jotain taustaa. Jos jollakin on ylimääräistä taustaa lojumassa niin saa vapaasti tarjota. |
apenaattori 22.02.2008 23:38:56 (muokattu 22.02.2008 23:50:20) | |
---|
No voi helvetti sentään, näinhän siinä väistämättä joskus käy kun äänestelyt jättää viime tippaan. Syvimmät pahoitteluni, perseestä tällainen unohtelu ja äänestämättä jättäminen. *Häpeää* http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
willie 23.02.2008 01:32:24 (muokattu 23.02.2008 01:36:35) | |
---|
Tää alkaa olemaan jo rasite. Suoraan sanottuna viduttaa aina nuo mun samat kuviot. Pitäisköhän muuttaa styleä ja siirtyä vaikka heviin. Mä oon tekniikaltani niin onneton että voisin mullistaa kaikkien hevimiesten elämän :D Ei ei missään tapauksessa mikään rasite, sulla on hieno selkeä oma tyyli ja useinmiten tunnistettava maukas kitarasaundi ! Nokka pystyyn Mad, tavaramerkin saavuttamisesta sopii olla jopa ylpeä ! STTn uutisia : Tunnettu mainio blueskitaristi MadMatt on vaihtanut tyyliä ja hinkkaa nykyisin mm. kappaleita Smoke On The Water, Sunshine of Your Love sekä tunnettua In-a-gadda-da-vida- riffiä. Eikä siinä vielä kaikki ! Mies on luopunut stetsonistaan ja ryhtynyt tukkahevikitaristien rintamaan ! Ilmastomuutoksen vielä pakon edessä ymmärrämme, mutta että tämäkin vielä.. :) -- Onnittelut Bulletille skaban voitosta !! Bassoa vuodesta 1972. |
Funkyshiva 23.02.2008 04:16:06 | |
---|
Tää alkaa olemaan jo rasite. Suoraan sanottuna viduttaa aina nuo mun samat kuviot. Pitäisköhän muuttaa styleä ja siirtyä vaikka heviin. Mä oon tekniikaltani niin onneton että voisin mullistaa kaikkien hevimiesten elämän :D Nonnih,pitää tulla vielä sen lisäksi että kalsonkigänässä vetäs soolon,tilittään On The Rocksin vip-iltamien jälkeen. Elä perkule muuta tyyliä,koska toi toimii,ainakin henk.koht. arvostan nimenomaan sitä,että on löytänyt oman tyylinsä ja soundinsa,yhden käden sormilla kummiskin laskettavissa ukot joiden tyylin sooloskabassa tunnistaa. Ape ja Velsa hävetkää,ei ollut paljon sooloja arvosteltavina,nooh,Ape jo häpeskin. Ja allekirjoittanutkin on kerran missannut sooloskaban äänestyksen,joten ei oo paljon mutisemista,mutta mutisimpa kuiteskin kun alkomahoolilla on osuutta asiaan. ;D Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
willie 23.02.2008 05:23:51 | |
---|
..kun alkomahoolilla on osuutta asiaan. ;D Yhdyn Funkyshivaan. Ei oo iso homma laittaa muutama sana kullekkin osallistujalle. Tottahan toki jokunen skaba voi väliiin jäädä, mutta siitäkin voisi pisteidenannon yhteydessa mainita. Kiristän vielä ruuvia.. : Sen lisäksi, että vain suoran linkin laittanutta kommentoin, niin skabaan osallistunut heebo , joka ei muita osallistujia kommentoi, ei tule saamaan myöskään meitsin kommentteja. Viiteen kertaan.. ..osuutta alkomahoolilla täälläkin on :) Bassoa vuodesta 1972. |
stratomaster 23.02.2008 14:55:49 | |
---|
Tää alkaa olemaan jo rasite. Suoraan sanottuna viduttaa aina nuo mun samat kuviot. Pitäisköhän muuttaa styleä ja siirtyä vaikka heviin. Mä oon tekniikaltani niin onneton että voisin mullistaa kaikkien hevimiesten elämän :D Mä olen kanssa kyllästynyt tohon omaan "perussoittooni" aivan totaalisesti, joten tiedän tunteen. Sen takia on jääneet varsinaiset sooloskabatkin väliin jo jonkin aikaa. Itse olen saanut uutta kipinää slidestä, jolla on tullut vedeltyä jo useita skaboja. Sä vedät tota omaa juttuas niin hienosti, ettei kannata lähteä muuttamaan sitä. Mutta vetäsepä pari skabaa vaihteeksi esim. slidellä, se piristää kummasti. Sen jälkeen maistuu taas "tavallinenkin" soitto. |
MadMatt 23.02.2008 16:01:51 | |
---|
Mä olen kanssa kyllästynyt tohon omaan "perussoittooni" aivan totaalisesti, joten tiedän tunteen. Sen takia on jääneet varsinaiset sooloskabatkin väliin jo jonkin aikaa. Itse olen saanut uutta kipinää slidestä, jolla on tullut vedeltyä jo useita skaboja. Sä vedät tota omaa juttuas niin hienosti, ettei kannata lähteä muuttamaan sitä. Mutta vetäsepä pari skabaa vaihteeksi esim. slidellä, se piristää kummasti. Sen jälkeen maistuu taas "tavallinenkin" soitto. Juu. pitänee soitella vaihteeksi vaikka jatsia kun sillä on ennenkin ollut terapeuttinen vaikutus soitto fiiliksiin. Tuohon omaan perussoittoon voi sitten taas palata jazzhörhöharharetkien jälkeen. Nothin' but the blues |
Kuha 23.02.2008 16:32:06 | |
---|
Tää alkaa olemaan jo rasite. Sun soitto on enemmänkin tyylinmukaista ja mun mielestä monipuolista. Nuo omat maneerit rasittaa välillä varmasti suurinta osaa soittajista. Mulla on sama tunne tullut monta kertaa ja yleensä auttaa kun ottaa välillä akustisen käteen tai pitää vähän taukoa soittamisessa. Tuli mieleen Wes Montgomeryn vanha haastattelu, jossa äijä valitti että "I'm so limited player". Joo-o. |
Magic Bullet 23.02.2008 20:50:09 | |
---|
Nonnii... aamulla väsäilin taustan garagebandin valmissävelistä ennen kun lähin jammailee apenaattorin kanssa... sanokaa jos löydätte jotain vikaa. |
blues guitar 23.02.2008 22:35:46 | |
---|
... sanokaa jos löydätte jotain vikaa. Ei oo mitään vikaa. Huippu tausta :-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Johnnycaster 23.02.2008 23:01:48 | |
---|
On kiva tausta kyl, meni vähän bendailuks toi touhu mutta ei kai sekään väärin oo. Se on ku ei oo melodiantajua oikeen ni pitää vaan räkiä :) |
Jytäurpo 23.02.2008 23:39:12 | |
---|
Loistava tausta on taas juu. Watch out mister Berry, you've been ripped off again |