Aihe: toivoton tapausko..?
1
red.dreamer
20.02.2008 22:22:58
olen jo kauan ollut kiinnostunut saksofonin soitosta, mut nyt tuli sellanen olo et olis oikee hetki alottaa se.. tosin olen toisenlainen aloittelija kun yleensä.. onko mahdollista oppia fonia soittamaan vielä melki kolmekymppisenä ja muutenki muusikkona "keltanokkana" (nuoruudessa soittanut huiluorkesterissa tenorihuilua, mut nuotitkin on jo varmaan päästä kadonnut)
Antakaa jotain vinkkiä mistä alottaa, tuskin kannattaa ensimmäisenä marssia ostamaan omaa soitinta..? Ja jos joku tietää Vaasan seudulla KÄRSIVÄLLISEN soiton opettajan niin toivottavasti vinkkaa mulle siitä..
Vai olenko liian vanha aloittamaan kyseisen instrumentin soiton..? Kummasta olis parempi alottaa altto vai tenori, itellä oli tenori mielessä, kait vaan noiden nuoruusaikojen soittojen takia..
ap78
21.02.2008 00:27:29

Mä en niin tosta fonin soitosta tiedä mutta soitosta tiedän että aina voi aloittaa vaikk olis 60-vee.

Vaasassa ja Pietarsaaressa on fonisteja mutta soittokunnat ainakin ja konservatoriot kannattas soittaa läpi.

Altto tai tenori,väliäkö tuolla,molemmat tihkuu erotiikkaa ;)
Klezberg
21.02.2008 10:17:13 (muokattu 21.02.2008 10:19:37)

olen jo kauan ollut kiinnostunut saksofonin soitosta, mut nyt tuli sellanen olo et olis oikee hetki alottaa se.. tosin olen toisenlainen aloittelija kun yleensä.. onko mahdollista oppia fonia soittamaan vielä melki kolmekymppisenä ja muutenki muusikkona "keltanokkana" (nuoruudessa soittanut huiluorkesterissa tenorihuilua, mut nuotitkin on jo varmaan päästä kadonnut)
Antakaa jotain vinkkiä mistä alottaa, tuskin kannattaa ensimmäisenä marssia ostamaan omaa soitinta..? Ja jos joku tietää Vaasan seudulla KÄRSIVÄLLISEN soiton opettajan niin toivottavasti vinkkaa mulle siitä..
Vai olenko liian vanha aloittamaan kyseisen instrumentin soiton..? Kummasta olis parempi alottaa altto vai tenori, itellä oli tenori mielessä, kait vaan noiden nuoruusaikojen soittojen takia..