Tankero 16.02.2008 13:03:00 | |
---|
Ensi viikolla alkaa tosi kuntoilu. Eilen aamulla soitti muuan maatalousyrittäjä ja pyysi sahaileen pari koivikkoa sieleäksi. jotain 150 mottia oli arvio. Nekun kaatelee ja tekee vielä klapeiksi kevään aikana, niin tulee ainakin pohjakunto hoidettua. Ei silti etteikö se olis hyvä nytkin. Varmasti, vissiin. |
Meisseli 20.02.2008 00:44:42 | |
---|
Pidin tipattoman tammikuun. Sunnuntaina aloitin vedon päältä röökilakon, ja muuten vain tipattoman. 2 kuukautta olen ny lenkkeillyt taas. Kunto alkaa olla paranemaan päin. "Pane pienemmälle sitä pumputinta!"
www.strangefruit-band.net
www.pippalot.com
www.ketolajawitikainen.com |
Mielestäni intohimoisimminkin musiikkiin suhtautuvan tulisi harjoittaa säännöllistä liikuntaa ollakseen tasapainoinen ihminen. Jollain tapaa tanssimusiikista saa usein sellaisen vaikutelman, että pehmeys ja naisellisuus ovat liian hallitsevassa asemassa. Orkesteri ei tällöin voi olla kovin harmoninen kokonaisuus ja jonkinlainen balanssi jää puuttumaan. Wikipedian mukaan: Sokrates opetti, että ihmisen tulee valita keskitie ja välttää kumpaakin äärimmäisyyttä, niin pitkälle kuin mahdollista.1 Sokrates antaa esimerkin kasvatuksesta: minkälainen vaikutus on sillä, jos joku harjoittaa joko liikaa voimistelua tai liikaa musisointia? Liika voimistelu tuottaa kovan ja raa'an mielenlaadun, liika musisointi taas pehmeän ja naisellisen mielenlaadun. Kummankin ominaisuuden omaaminen sen sijaan tuottaa harmonian; eli kauneuden ja hyvyyden. Hän painotti myös matematiikan merkitystä kauneuden ja totuuden ymmärtämisessä. |
vanhami 21.02.2008 22:49:33 | |
---|
Mielestäni intohimoisimminkin musiikkiin suhtautuvan tulisi harjoittaa säännöllistä liikuntaa ollakseen tasapainoinen ihminen. Jollain tapaa tanssimusiikista saa usein sellaisen vaikutelman, että pehmeys ja naisellisuus ovat liian hallitsevassa asemassa. Orkesteri ei tällöin voi olla kovin harmoninen kokonaisuus ja jonkinlainen balanssi jää puuttumaan. Paitsi jos orkesterissa on mieshanuristi. Se on sen verta äijähommaa. Tänään kiropraktikko sanoi käpälöidessään selkää, että teetkö fyysistä työtä? Ei olen hanuristi. Ai jaa, mä ajattelinkin, että sulla on aika vahvat selkälihakset. Täällä on käynyt paljon hanuristeja. |
jeppeq 22.02.2008 11:10:05 | |
---|
Lukemani tutkimuksen mukaan tissien tuijottelu parantaa sydämen toimintaa. Tuota harrastusta olen aina tykännyt harrastaa ja siksipä sydämeni sykkii tarvittaessa hyvinkin. Eikös tämäkin ole (mies)kunnon ylläpitoa? Voi miten mieleistäkin. Uskaltaako kukaan olla samaa mieltä? (todennäköisesti ei..) |
EP 22.02.2008 11:14:22 | |
---|
Lukemani tutkimuksen mukaan tissien tuijottelu parantaa sydämen toimintaa. Tuota harrastusta olen aina tykännyt harrastaa ja siksipä sydämeni sykkii tarvittaessa hyvinkin. Eikös tämäkin ole (mies)kunnon ylläpitoa? Voi miten mieleistäkin. Uskaltaako kukaan olla samaa mieltä? (todennäköisesti ei..) Mun miälestä tää on niitä iltalehtien ym. paskatorvien juttuja! ..en harrasta(uskalla) :D |
baron 22.02.2008 11:33:17 | |
---|
Lukemani tutkimuksen mukaan tissien tuijottelu parantaa sydämen toimintaa. Tuota harrastusta olen aina tykännyt harrastaa ja siksipä sydämeni sykkii tarvittaessa hyvinkin. Eikös tämäkin ole (mies)kunnon ylläpitoa? Voi miten mieleistäkin. Uskaltaako kukaan olla samaa mieltä? (todennäköisesti ei..) Täähän on se klassinen nettijoke, johon Iltalehden toimittaja (en viitsi mainita sukupuolta) meni halpaan. Maailman helpoin juttu olisi ollut tarkistaa, onko hienossa arvostetussa New England Journal of Medicinessä ilmestynyt kyseistä juttua tai yleensä mitään kyseiseltä saksalaiselta englantilaisnimiseltä naistutkijalta. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Musiikkia korville 22.02.2008 12:15:11 | |
---|
Lukemani tutkimuksen mukaan tissien tuijottelu parantaa sydämen toimintaa. Tuota harrastusta olen aina tykännyt harrastaa ja siksipä sydämeni sykkii tarvittaessa hyvinkin. Eikös tämäkin ole (mies)kunnon ylläpitoa? Voi miten mieleistäkin. Uskaltaako kukaan olla samaa mieltä? (todennäköisesti ei..) Omien vai jonkun toisen? Aiheeseen vastaisin, että nykykunnosta oon ehkä hitusen huolestunut... Ei oo viime aikoina (vuosina) paljoo ehtiny kuntoilemaan. Toista se oli ennen, kun harrasti eri kuntoilumuotoja monta kertaa viikossa (sillon sitä tuli oltuakin melko hyvässä kunnossa)... By: MK |
poppamies 22.02.2008 12:22:15 | |
---|
Lukemani tutkimuksen mukaan tissien tuijottelu parantaa sydämen toimintaa... Voi olla mutta saattaa toisaalta aiheuttaa korvasärkyä. G strings are for strippers! |
jeppeq 22.02.2008 16:03:13 (muokattu 22.02.2008 16:03:38) | |
---|
Omien vai jonkun toisen? Kehottasin ottamaan osaa "Lahden Hjuumoripläjäytin" -kisaan, jossa voittajalle tarjolla esiintymisiä "StandUp"- komiikkatyylisesti aleksaterinkadun torilla aina kesätorstaisin. Hinnan saa itse määrätä (ja kerätä hattuunsa yleisöltä). Vaikutat olevan luonnonlahjakkuus... ;) Tarkennetaan vielä "Insinööreille": Naispuolisten ihmisten tietty. Ja on sitä humpan ryskettä sen verta jo kuunneltu, että lievät "äänenpaineet" kestää tarvittaessa aiheesta :) Minkäs sitä luonnolle voi? |
Timi 22.02.2008 20:33:38 | |
---|
Kuinka soveltaa kuntoilu ja musiikki yhteen, vai onko sitä ? Valitettavasti kuntoilu on jäänyt hiukan paitsioon. Kylmän viileesti! |
EP 22.02.2008 20:57:37 | |
---|
Kuinka soveltaa kuntoilu ja musiikki yhteen, vai onko sitä ? Eihän ne kyllä saatana sovi yhteen alkuunkaan! |
pekkajau 22.02.2008 23:36:11 (muokattu 22.02.2008 23:36:42) | |
---|
Ostin tänään "Kunto"-näkkileipää lähikaupasta. Kävelin kilometrin kauppaan ja toisen takaisin! Yhdistin sillä matkalla kaiken mahdollisen mikä yleensä oli mahdollisesti yhdistettävissä! Jätetään hautumaan! |
riff 23.02.2008 00:45:24 | |
---|
Lukemani tutkimuksen mukaan tissien tuijottelu parantaa sydämen toimintaa. Tuota harrastusta olen aina tykännyt harrastaa ja siksipä sydämeni sykkii tarvittaessa hyvinkin. Eikös tämäkin ole (mies)kunnon ylläpitoa? Voi miten mieleistäkin. Uskaltaako kukaan olla samaa mieltä? (todennäköisesti ei..) Miniä Minskistä, vävy Vilppulasta! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
pekkajau 23.02.2008 00:55:28 (muokattu 23.02.2008 00:56:34) | |
---|
Kaikilta meiltä lopulta loppuu "kunto" ...sitten!Taivaassa ei ole omakotitaloja tai vuokrataloja! Jätetään hautumaan! |
lotjauuno 29.02.2008 02:47:02 | |
---|
Eihän ne kyllä saatana sovi yhteen alkuunkaan! Joo.esim.sellon soitto saman-aikaisesti 100m:n aitoja painellessa,tai korkeutta hypellessä on kyllä aikas hankalaa |
Riksteri 29.02.2008 02:51:33 | |
---|
Joo.esim.sellon soitto saman-aikaisesti 100m:n aitoja painellessa,tai korkeutta hypellessä on kyllä aikas hankalaa Riippuu kilpailijoista. Jos on varaa, voi tehdä vaikka Virenit ja poimia mehtäkukkia muiden taapertaessa :) |
sutikomppi 29.02.2008 11:34:23 | |
---|
Siis mitä?? Jos olen laiha, enkö kuolekaan? E: Aika paljon laitetaan nykyään ylipainon (lievänkin) piikkiin - helppoa ja muodikasta. Kyllä sä aivan varmasti kuolet, niinkuin muutkin. Diabetes, tukkeutuneet suonet, uniapnea, väsymys helpottavat viikatemiestä. Soittaminen ja sillä itsensä elättäminen on kyllä helvetin raskasta työtä muutenkin. ( puhun nyt yötyöstä ja keikkailusta) Kuluttaa ja vanhentaa. 10 kg ylipaino on mun mielestä yksi lysti mutta 20 kg ja siitä ylöspäin...... Mikä on helppoa ja muodikasta tässä asiassa. En ymmärrä ?? Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
mhh 29.02.2008 11:42:17 | |
---|
että pehmeys ja naisellisuus ovat liian hallitsevassa asemassa. Sokrates antaa esimerkin kasvatuksesta: minkälainen vaikutus on sillä, jos joku harjoittaa joko liikaa voimistelua tai liikaa musisointia? Liika voimistelu tuottaa kovan ja raa'an mielenlaadun, liika musisointi taas pehmeän ja naisellisen mielenlaadun Siis täytyiskö toi ymmärtää niin, että kunnossa oleminen/kuntoilu on jotain, mitä vain miehet voi tehdä, jos sen puute kerran johtaa naisellisuuteen? Mä kyllä treenaan budoa kolmesti viikkoon ja kokisin olevani varsin hyvässä kunnossa. Eikä se mun nähdäkseni mun naisellisuutta vähennä, vaikka heittelen äijiä tatamilla:) Tosin aika hauska toi setä Sokrateen huomio siitä, et musisointi johtaa naisellisuuteen: tästähän voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että naisilla on musiikin suhteen etulyöntiasema, jos se on jotain, mihin feminiinisyys luontaisesti liittyy:D Eli naisellinen mielenlaatu johtaa automaattisesti toimivampaan musiikilliseen ilmaisuun, kuten miesten fysiikka luonnostaan parempaan urheilusuoritukseen? ...tai sitten kaikkien asioiden sitominen sukupuoleen on typerää yksinkertaistamista ja ihmisten kunto tai musiikillinen lahjakkuus ei ole sidoksissa siihen, mitä jalkovälistä löytyy vaan siihen, onko asiaan paneutunut ja nähnyt sen eteen nähnyt vaivaa... Mutta mä kyllä kannatan urheilemista, pitää pään kirkkaampana ja kroppa jaksaa paremmin soittamisen aiheuttamaa staattista rasitusta ja loputonta toistojen määrää. Hyvä voittaa pahan 6-0 |
Jäärä 29.02.2008 15:07:48 | |
---|
Tosin aika hauska toi setä Sokrateen huomio siitä, et musisointi johtaa naisellisuuteen: tästähän voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että naisilla on musiikin suhteen etulyöntiasema, jos se on jotain, mihin feminiinisyys luontaisesti liittyy:D Eli naisellinen mielenlaatu johtaa automaattisesti toimivampaan musiikilliseen ilmaisuun, kuten miesten fysiikka luonnostaan parempaan urheilusuoritukseen? Eiku Sokrates tarkoitti tietenkin sitä, että muusikot ovat homoja. Ja mitä parempi muusikko niin sitä homompi. Kyl kyl! Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |