Johnnycaster 14.02.2008 20:54:04 | |
---|
POD XT:llä täälläkin vedetään. Ei tuota Marsua viitti hakea tänne kerrostaloon, saati että sitä viittis alkaa luukuttaan. Ennen PODia soittelin pienellä voxin trankkukombolla ja mikitin jonkun ikivanhan tietokoneen mukana tulleella mikillä. Jälki oli sen kuulostakin. Positiivisesti oon yllättyny ton PODin soundeista, joskus oli koviakin ennakkoluuloja moisia mööpeleitä kohtaan. |
blues guitar 14.02.2008 21:42:45 (muokattu 14.02.2008 22:14:19) | |
---|
Ja tästä marisen vielä : Voisko ajatella, että joku osaava laittaisi seuraavan skaban osallistumisketjuun simppelit ohjeet kuinka suora linkki esitykseen tehdään. Kopioin esityksen osoitteen Ctrl+c ja liitän topicciin Ctrl+v En tiedä toimiiko tuolta mikserin kautta tollai? Blues Guitar 0 pistettä. :-( Taso on niin kova, ettei tollasella keskinkertaisella esityksellä saa pisteitä. Edes lahjonta yritys ei auta. Ei auta kun uutta yritystä peliin. Uusin aseeni Fender Stratocaster Buddy Guy http://muusikoiden.net/dyn/users/36570.jpg :-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Illu 14.02.2008 22:29:27 | |
---|
Taso on niin kova, ettei tollasella keskinkertaisella esityksellä saa pisteitä. Totta töriset, min puolivillainen nakeilla näppäilty leslie-veto koki saman kohtalon. Tosin se nyt ei ollut oikein keskinkertainenkaan... Täytyy olla melkonen nappiveto mulla, että pisteistä pääsee nauttimaan. Mutta kommentteja on aina kiva saada ja satunnaispisteet lämmittävät aina mieltä. |
Pasi 95 14.02.2008 23:10:41 | |
---|
Kiitoksia vastauksista. Täytyypä sanoa, että tuli tuon "gallupin" tulokset aika suurena yllätyksenä. Minä kun luulin, että kaikki "kärkivedot" on mikitettyjä putkivahvareita :). Mallinnukset ovat siis todella parantuneet. Itse en ole ikinä mallintavaa kokeillut ja aina olen kaikki biisit mikittämällä äänittänyt. Meteliä ei toistaiseksi ole ollut "liikaa", mutta toki tarpeeksi (pääteastesärö). Pääasia kai, ettei yömyöhään soittele... Mukavasti on tuo äänitysten laatukin tässä viime vuosina parantunut. Liekö sitten jonkin asteista kehitystä...? :D "Roots" |
Forest 14.02.2008 23:16:26 | |
---|
Taso on niin kova Oli tosiaan melkeinpä kaikki bluesruutiukot + kunnon pianisti liikeellä tällä kertaa. Onnittelut koko porukalle ja kiitti kommenteista ja pisteistä! Sopiva tausta suorastaan pakotti kokeilemaan kunnon takakenomeininkiä. Eipä oo helppo laji....sitä kun yrittää roikkua oikein takakenossa mukana, kopsahtelee pää tosi heleposti asfalttiin ja sen kyllä kuulee... Soitin nyt sitten sormilla.... siis nahkapuolella...en kynsillä. Soundiin oon kyllä tosi tyytyväinen, mutta ei näillä nakeilla mitään nopeusennätyksiä tehrä...että tällasta analyysiä juurevista asioista. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
J.Hollström 14.02.2008 23:19:00 | |
---|
Itse en ole ikinä mallintavaa kokeillut ja aina olen kaikki biisit mikittämällä äänittänyt. Meteliä ei toistaiseksi ole ollut "liikaa", mutta toki tarpeeksi (pääteastesärö). Millä noista sun värkeistä voi ottaa kotona pääteastesäröt pihalle ilman keinokuormaa? Nääs kun itse en paljoa yli 2:sen tota 40 wattista kotona viitti laittaa, ja sillä ei tuu kyllä minkään asteen säröjä koneesta. Vasta 5:sen jälkeen alkaa kone tuottamaan rosoa ilman pedaaleita, ja se on jo aivan helvetillinen mekkala himassa. Point-to-point ripuliranne |
Pasi 95 14.02.2008 23:26:48 (muokattu 14.02.2008 23:28:49) | |
---|
Pääteastesäröt saa mukavasti '57 Deluxesta, Deluxe Reverbistä ja on ne useasti otettu Blues Deluxestakin. Volat siinä 6 paikkeilla. Kuulokkeet päässä ei kuulosta edes "kauhean" kovalta, eikä se ulos kuulu kovin kauas. Parempi silti soitella lujempaa päivällä... E: Onhan usein toki pedaaleitakin välissä, mutta useimmiten särötkin vain boostina (esim. Xotic RC) "Roots" |
muffalo 15.02.2008 11:29:05 | |
---|
Mielenkiinnosta pieni gallup-muotoinen kysymys: Kuinka moni kitaristi täällä nauhoittaa soolot mikittämällä vahvarin? (jos täällä roots puolella edes muita keinoja tunnetaan :D ) Minusta se tuntuu ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Muita mielipiteitä? Meitsi mikitti kanssa. Mutta siitä tuskin ylettömästi oli hyötyä kun olin niin viime tingassa liikenteessä etten pahemmin ehtinyt säätää saundia tahi mikin paikkaa katsella... odr-1, Deluxe Reverb ja at4033 oli kuitenkin asialla. Jatkossa varmaan vähän tuhdimpaakin voxia saisi noista irti... |
blaekie 15.02.2008 17:49:29 (muokattu 15.02.2008 18:13:44) | |
---|
Onpas kivan fankahtava tausta, perskulee kun pitää lähtee hiihtämään, ja ottamaan epoo 8) Ja noista mikitys hommista ja pääteputkilossäröistä: Ei onnistu kyllä meikälläkään nykyisissä asumisolosuhteissa, vaikka vehkeitä ois, saati muutenkin joutuu perheellisenä katseleen noita aikoja milloin soittelee. Noista mallintavista spedelaitteista ja softista lähtee yllättävän hyvää saundia, kun niitä sopivasti yhdistelee ja säätää anaalispedujen kanssa. EDIT: Vai onko jollakulla kotona sellainen vaimennettu, oikea (koti?)studio jossa voi vetää 100watin marsuilla täysii ? Nii onkii ... |
Kuha 15.02.2008 19:04:03 | |
---|
Onpas kivan fankahtava tausta, perskulee kun pitää lähtee hiihtämään, ja ottamaan epoo 8) Ota ne epot vaan ja soita. EDIT: Vai onko jollakulla kotona sellainen vaimennettu, oikea (koti?)studio jossa voi vetää 100watin marsuilla täysii ? Ei vielä, mutta tulevan asunnon kriteereissä on, että on riittävästi tilaa studion väsäämiseen. |
MadMatt 16.02.2008 18:07:57 | |
---|
Tuosta netistä napatusta taustasta tuli aikas pitkä koska halusin kolmannen kierron torvet mukaan. En jaksanut leikellä ja liimailla joten feidatkaa vapaasti lopusta jos tuntuu liian pitkältä... Nothin' but the blues |
blues guitar 16.02.2008 18:32:10 | |
---|
....taustasta tuli aikas pitkä ... Ei yhtään liian pitkä. Eka kierron jälkeen aloin vasta innostumaan.... ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
blues guitar 17.02.2008 20:41:44 | |
---|
Jösses mikä linkkimonsteri Pikku vinkki! Kun nimeätte noita mp3 tiedostoja, älkää laittako välilyöntejä. ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Jytäurpo 19.02.2008 13:08:29 | |
---|
Olisko mitenkään mahdollista venyttää osallistumisaikaa kymmeneen, kun mulla olis soolo miksausta vaille valmis, mutta kone alkoi ryppyilemään ja töihin pitäis lähteä. Watch out mister Berry, you've been ripped off again |
MadMatt 19.02.2008 20:25:23 | |
---|
Olisko mitenkään mahdollista venyttää osallistumisaikaa kymmeneen, kun mulla olis soolo miksausta vaille valmis, mutta kone alkoi ryppyilemään ja töihin pitäis lähteä. OK. Jatketaan osallistumisaikaa kymmeneen. Nothin' but the blues |
Jytäurpo 19.02.2008 22:02:36 | |
---|
OK. Jatketaan osallistumisaikaa kymmeneen. No niin, kisan voi sulkea. Watch out mister Berry, you've been ripped off again |
Forest 21.02.2008 14:38:37 | |
---|
Tuolla äänestysketjun osallistujalistassa on Magic Bulletin soolo 3 kertaa peräkkäin. Sama linkki on myös apenaattorin ja Purple masiinan kohdalla joten elekää ihmetelkö jos tulee tunne että "oon viissii kuullu tän joskus ennenkin" :) "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
MadMatt 21.02.2008 16:11:07 (muokattu 21.02.2008 16:15:56) | |
---|
Tuolla äänestysketjun osallistujalistassa on Magic Bulletin soolo 3 kertaa peräkkäin. Sama linkki on myös apenaattorin ja Purple masiinan kohdalla joten elekää ihmetelkö jos tulee tunne että "oon viissii kuullu tän joskus ennenkin" :) Oho!! pitää korjata linkit. E: Ei onnistu duunikoneella linkkien vaihto. korjaan kun pääsen kotikoneelle. Nothin' but the blues |
.....soolo 3 kertaa peräkkäin..... Hiton vaikeeta laittaa paremmuusjärjestykseen :-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
MadMatt 21.02.2008 17:19:53 | |
---|
No niin. Linkit korjattu. Eikun äänestämään! Nothin' but the blues |