Maisteri 03.02.2004 19:10:19 | |
---|
Muutens Muhwi. Mites nuo upouudet Marsut vertautuu soundillisesti niihin -70 luvun nuppeihin? Olisiko kenties sinulla mielipidettä asiaan? Vanhoja JMP Marsuja en ole pässyt testaamaan. Oma JCM800 on vuodelta 1992. Aika lailla vintage-henkinen soundi on kuitenkin tuossa JCM:ssä. Bassman-settejä olen kuullut livenä ja levyiltä jonkin verran, ja samantyyppistä lämminhenkisyyttä löytyy myös JCM:stä. Uusista hörhömööpeleistä sen verran, että Marsun VBA 400 (400W) putkikone on ihan sairaan hyvä. Tosin hintaakin on 1600 ja onhan se jo vähän stadionluokan peli. |
Tekisipä nyt mieleni hieman veikkailla, että kumpi saa omastaan enemmän "kilometrejä" irti. Siis Muhwi, vai Pallisti. Samanhintaiset laitteet... Hmm. Asia selvinnee seuraavien viiden-kymmenen vuoden aikana.
No minä ajattelin laittaa nupin vaihtoon kesällä, jos on massee. AMPEG oooohh We fucked our friend´s mom´s and they were fuckin´ horny as hell and loved it!
www.collarbone.tk |
Teijo K. 03.02.2004 20:08:14 | |
---|
No minä ajattelin laittaa nupin vaihtoon kesällä, jos on massee. AMPEG oooohh ;-) Jotain tämä suuntaista ounastelinkin. Long = progressive.
-Aerodactev. |
Force 03.02.2004 20:47:22 | |
---|
mitenkäs se hartken nuppi-etuaste/transistori toimii...mistäs napista vaihdetaan:) |
vanttera 03.02.2004 20:53:46 | |
---|
mitenkäs se hartken nuppi-etuaste/transistori toimii...mistäs napista vaihdetaan:) Siis putki/trankku-etuaste? Kaksi potikkaa, nollasta kymppiin, putki ja rankku. Siittä säärellään suhteita. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
onde 07.02.2004 23:56:41 (muokattu 07.02.2004 23:58:53) | |
---|
Terveeks. Mulla on ollut tuo 3500-nuppi noin 6 vuotta. Aiemmin ollut ihan toimiva/luotettavakin, mutta viime testauksessa ilmeni ongelmia. Vehje toimi normaalisti kymmenisen minuuttia, jonka jälkeen se alkoi ns. pätkiä. Pätkäys tarkoittaa sitä että vehje menee mykäksi, ja ääni palaa n. kahden minuutin päästä. Toimii 5, pätkäsee. Tämähän on varsin vittumaista. Kyseisessä nupissa ei ole minkäänlaista lämpörelettä, jota ensin epäilin. Kokeiltiin seuraavana päivänä uusiksi, sama juttu. Vein Tele-Masalle tarkistettavaksi; lopputulos oli että luultavasti IC-piiri paskana. Nuppiin vaihdettiin Lohjan M.net-miitin jälkiseurauksena kaikenmaailman ransistoria ja vastusta, ja se oli merkkihuollossa saatanan kallista. (n. 200 e) Mitä tehdä? Kävin kysäisemässä kyseisessä merkkihuollossa paljonkos tuollainen IC-päätepiiri maksaisi, ja vastaus oli: -Tuo se tänne niin katotaan. Vitut. En vie niille mulkuille enää mitään, sikahinnat eivät myöskään houkuttele. Osta Hartke. Moi! Mulla oli joskus samanlainen 3500:nen ja suoraan tarvii sanoo että kun oli vehkeessä tunnin verran virrat päällä niin soundi oli aivan alarööristä!! Never Hartke amplifierer!! |
chief 08.02.2004 01:49:17 | |
---|
AMPEG oooohh Eiku EBS oooohh! What demands an answer,
but newer Ask`s a question?
Auer keikalla Factoryssa Ke 18.2 |