-Aleksi- 19.02.2008 13:14:12 | |
---|
Kaveri menee sunnuntaina jonottaan lippuja :D 2 yötä jossain teltassa lippuluukun edessä. |
Sälski 19.02.2008 13:16:59 | |
---|
Kaveri menee sunnuntaina jonottaan lippuja :D 2 yötä jossain teltassa lippuluukun edessä. et oo tosissas :P It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Guitaristi 19.02.2008 13:26:50 | |
---|
Aivan mahtavaa! Avasin aamulla Iltalehden nettisivut ja kun tuo uutinen hyppäsi silmille niin aloin jostain syystä hakkaamaan näppistä ihan täysillä :D. Täydellistä, tämä bändi on minulle se, jonka kautta aloin kuuntelemaan muutakin kuin radiopoppia. Ja aivan helvetin täydellistä että keikka on sisätilassa! Itse en niinkään olympiastadikasta tykkää. Kaveri menee sunnuntaina jonottaan lippuja :D 2 yötä jossain teltassa lippuluukun edessä. Hehheh. En kyllä usko että liput menevät niin nopeasti. Käsittääkseni Kiss ei ole ollut Suomessa niin suosittu lähiaikoina kuin esimerkiksi Ruotsissa, joten voi olla että liput saa suhteellisen helposti. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
aivokuolio 19.02.2008 14:54:15 | |
---|
Hehheh. En kyllä usko että liput menevät niin nopeasti. Käsittääkseni Kiss ei ole ollut Suomessa niin suosittu lähiaikoina kuin esimerkiksi Ruotsissa, joten voi olla että liput saa suhteellisen helposti. Älähän sano. Kyllähän nämä "ikuiset KISS-fanit" Suomessakin aina tuntuvat heräävät kun kuullaan että bändi olisi tulossa Suomeen. On se kumma kun ketään ei bändi muulloin tunnu oikein kiinnostavan. Eräskin nimeltämainitsematon "alan piireissä" vaikuttava heppu noituikin kerran että on se kumma kun bändi ei oikein ketään kiinnosta, mutta auta armias kun bändi tulee Suomeen niin jokainen perähikiän eskokin haluaa bändin nähdä. Mutta toisaalta, onhan se maailman kuumista hotein bändi. |
Sälski 19.02.2008 14:58:02 | |
---|
Mutta toisaalta, onhan se maailman kuumista hotein bändi. Oli joskus kun ässä vielä ördäs joukoissa. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
-Aleksi- 19.02.2008 15:06:58 | |
---|
et oo tosissas :P Valitettavasti oon. Se on niinkun jo KISS-fani. Sanoo ihan minkä vaan biisin niin se tietää miltä levyltä ja miltä vuodelta. Sillä on koko kissin tuotanto jne. |
stickyfinger 19.02.2008 21:23:57 | |
---|
Valitettavasti oon. Se on niinkun jo KISS-fani. Sanoo ihan minkä vaan biisin niin se tietää miltä levyltä ja miltä vuodelta. Sillä on koko kissin tuotanto jne. Kuuluu ihan joka ikisen musiikin ystävän yleistietoon omistaa koko Kiss-katalogi, saati sitten tietää miltä levyltä mikäkin biisi on! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Hornanturska 19.02.2008 22:11:56 | |
---|
Kuuluu ihan joka ikisen musiikin ystävän yleistietoon omistaa koko Kiss-katalogi, saati sitten tietää miltä levyltä mikäkin biisi on! Komp! Tyhmä tai joku kirjoitus. |
anttipi 20.02.2008 14:30:13 | |
---|
Mites tuolla Hartwallilla on permantopaikat jaettu vai onko mitenkään? Jäähallissa oli ainakin joskus R1, R2 jne. Tietty mahd. eteen pitäis päästä. |
Roberto 20.02.2008 16:54:03 | |
---|
Kuuluu ihan joka ikisen musiikin ystävän yleistietoon omistaa koko Kiss-katalogi Creatures of the Nightiin asti, saati sitten tietää miltä levyltä mikäkin biisi on! |
Izer 20.02.2008 20:05:46 | |
---|
Mites tuolla Hartwallilla on permantopaikat jaettu vai onko mitenkään? Jäähallissa oli ainakin joskus R1, R2 jne. Tietty mahd. eteen pitäis päästä. Oletettavasti tuolla on seisomapaikat permannolla, jolloin koko alue on vain yksi iso möhkäle. Ainakin mitä itse on tullut Hartwallilla keikoilla käytyä niin aluetta ei ole jaettu paloihin. Ridin' with the wind! |
Rhodes 20.02.2008 23:12:29 | |
---|
Kuuluu ihan joka ikisen musiikin ystävän yleistietoon omistaa koko Kiss-katalogi, saati sitten tietää miltä levyltä mikäkin biisi on! Juuri näin. Erityisesti levyt Crazy Nights ja Hot In The Shade ovat rockmusiikin monumentaalisia kulmakiviä. |
MarkoA 21.02.2008 02:31:30 (muokattu 21.02.2008 02:36:44) | |
---|
http://www.iltalehti.fi/viihde/200802207276563_vi.shtml KISS-tähden väitetään peuhaavan internetiin levinneellä seksivideolla nuoren vaalean naisen kanssa. Taustalla lienee soinut: "Before I had a baby I didn't care anyway I thought about the back door I didn't know what to say But once I got a baby I, I tried every way She didn't wanna do it But she did anyway But baby please don't refuse You know you got nothin' to lose You got nothin' to lose You got, got nothin' to lose, well nothin' You got, got nothin' to lose, yeah baby You got, got nothin' to lose" http://img.perezhilton.com/wp-conte … t/uploads/2008/02/apics_02__oPt.jpg Way to go Gene. Busineksen eteen mitä vain... ..ja asiaan. Vaikka Kiss rokkaakin kovasti esim Rock the Nation dvd:llä ja Tommy matkii Acen soittoa paremmin kuin äijä ite, niin eipä kovin innosta ilman Peteriä ja Acea. Tää vain mun mielipide. Vaikka Gene ja Paul onkin kovia show miehiä ja Paul jopa taitava muusikko nykyjänsä niin no thanks. Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
DoThePop 21.02.2008 08:23:08 | |
---|
Vähän niin ja näin jaksaako keikka kiinnostaa.Jostain syystä en jaksanut innostua kovinkaan paljon keikka uutisen kuultuani. Kovasti puhutaan että yleissivistykseen kuuluu omistaa koko Kiss tuotanto.Mielenkiintoista olisi kuulla moneltako semmoinen kotoa löytyy?Itse en koskaan ole jaksanut/viitsinyt koko tuotantoa haalia.Vaikka turhan monta huonoa levyä Kissiltä olenkin hyllyyn ostanut. Täytyy sanoa että Kissin tuotanto on erittäin laaja mutta myös todella epätasainen.Kyllähän kaikilla bändeillä tulee pitkän uran aikana myös heikompia levyjä.Mutta harva näin suosittu bändi julkaisee niin huonoja levyjä kuin Dynasty,Elder,Lick It Up,Asylum,Hot in the shade,Carnival of souls ja Psycho Circus.Puhumattakaan siitä ettei ne uran alkupuolen levytkään ihan nappi suorituksia ole yksikään.Jos totta puhutaan niin ainoa todella erinomainen levy on Alive.Jostain syystä myös Acen soolo on todella mainiota kuunneltavaa vielä tänäkin päivänä. |
ozz3 21.02.2008 09:37:44 | |
---|
Kovasti puhutaan että yleissivistykseen kuuluu omistaa koko Kiss tuotanto. Mielenkiintoista olisi kuulla moneltako semmoinen kotoa löytyy?. Minulta. Totta on, että varsinkin ne 80-luvun levyt ovat todella epätasaisia ja osa jopa heikkoja, mutta se ei muuta sitä faktaa että niilläkin on useita aivan perhanan hienoja ralleja. Etenkin Paul Stanleyn melodiantaju oli 80-luvulla kohdallaan ja se jopa pelasti monta levyä täydelliseltä epäonnistumiselta. Ja musta Psycho Circus on aivan vitun hyvä levy. En ole ikinä ymmärtänyt sen yletöntä dissausta - liekö osasyynä se, että levyllä ei todellakaan ole alkuperäinen kokoonpano kehissä, paitsi yhdessä biisissä. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
slowdive 21.02.2008 10:02:33 | |
---|
Ja musta Psycho Circus on aivan vitun hyvä levy. En ole ikinä ymmärtänyt sen yletöntä dissausta - liekö osasyynä se, että levyllä ei todellakaan ole alkuperäinen kokoonpano kehissä, paitsi yhdessä biisissä. Itse en ainakaan tuota soittajafaktaa tiennyt vasta kuin pitkän ajan päästä, joten levyn ensivaikutelmaan ja siitä syntyneeseen "tuomioon" se ei vaikuttanut. Mun mielestä levyn biiseissä ei ole minkäänlaista fiilistä. Tyhjyyttään humisevia, kassakoneella sävellettyjä pastisseja omista vanhoista klassikoista. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Minulta. Totta on, että varsinkin ne 80-luvun levyt ovat todella epätasaisia ja osa jopa heikkoja, mutta se ei muuta sitä faktaa että niilläkin on useita aivan perhanan hienoja ralleja. Etenkin Paul Stanleyn melodiantaju oli 80-luvulla kohdallaan ja se jopa pelasti monta levyä täydelliseltä epäonnistumiselta. Minulla kans (tosin löytyy aika monen muunkin artistin koko tuotanto). Ja samaa mieltä noista kasarilevyistä. Kyllä nitä joskus tulee kuunneltua just lähinnä noiden Paulin biisien takia. Live Music Is Better! |
HaloOfFlies 21.02.2008 12:38:28 | |
---|
Vähän niin ja näin jaksaako keikka kiinnostaa.Jostain syystä en jaksanut innostua kovinkaan paljon keikka uutisen kuultuani. Kovasti puhutaan että yleissivistykseen kuuluu omistaa koko Kiss tuotanto.Mielenkiintoista olisi kuulla moneltako semmoinen kotoa löytyy?Itse en koskaan ole jaksanut/viitsinyt koko tuotantoa haalia.Vaikka turhan monta huonoa levyä Kissiltä olenkin hyllyyn ostanut. Täytyy sanoa että Kissin tuotanto on erittäin laaja mutta myös todella epätasainen.Kyllähän kaikilla bändeillä tulee pitkän uran aikana myös heikompia levyjä.Mutta harva näin suosittu bändi julkaisee niin huonoja levyjä kuin Dynasty,Elder,Lick It Up,Asylum,Hot in the shade,Carnival of souls ja Psycho Circus.Puhumattakaan siitä ettei ne uran alkupuolen levytkään ihan nappi suorituksia ole yksikään.Jos totta puhutaan niin ainoa todella erinomainen levy on Alive.Jostain syystä myös Acen soolo on todella mainiota kuunneltavaa vielä tänäkin päivänä. Ei kyllä minun mielestäni esim. Dynasty, The Elder, Lick It Up tai Carnival Of Souls ole huonoja levyjä. Jälkimmäisen rankkaan itse bändin parhaimpiin tekeleisiin. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
kiss 21.02.2008 13:44:37 | |
---|
Juuri näin. Erityisesti levyt Crazy Nights ja Hot In The Shade ovat rockmusiikin monumentaalisia kulmakiviä.
Crazy nights on oikeasti ihan pirun kova albumi.. on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
ozz3 21.02.2008 13:53:27 | |
---|
Crazy nights on oikeasti ihan pirun kova albumi.. Ainakin parempi kuin se mainittu Hot In The Shade, joka on bändin linjattomin tuotos. Muutamalla herkulla varustettu sillisalaatti. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |