Aihe: Kitaran bodyn putsaus
1
madu
03.02.2004 18:27:53 (muokattu 03.02.2004 18:28:24)
Milläs aineella kannattaa putsata kitaran body vaurioittamatta lakkapintaa.

Joskus mulla oli semmonen gibsonin spray joka kiillotti ja puhdisti, mutta onnistuuko muilla aineilla. Eli mustassa kitarassa on sellaisia todella kauan pinttynyttä hiki, sormenjälkitahra jne. paskaa joka ei ainakaan aavistuksen kostealla kitaranpuhdistusliinalla lähtenyt mihinkään.

Tärpätillä?
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
P2
03.02.2004 18:32:09
Tärpätillä?

Älä hyvä mies sillä ainakaan, juuri kuulin surullisenkuuluisan tarinan, jossa tyypin lp studiosta lähti lakat! Ite oon stratoo pyyhkiny mr. musclella, eikä se ainakaan siitä mitään hirveeta vaurioo oo ottanu. Koita vielä kosteampaa pyyhettä, sekin voi jo auttaa.
madu
03.02.2004 18:35:55 (muokattu 03.02.2004 18:36:13)
Älä hyvä mies sillä ainakaan, juuri kuulin surullisenkuuluisan tarinan, jossa tyypin lp studiosta lähti lakat! Ite oon stratoo pyyhkiny mr. musclella, eikä se ainakaan siitä mitään hirveeta vaurioo oo ottanu. Koita vielä kosteampaa pyyhettä, sekin voi jo auttaa.

Tuo tärpätti oli vitsi. unohtui hymiö. :)
Shaft
03.02.2004 19:41:06
Tärpätillä?

Vakavasti ottaen lakan pitäisi kestää tärpätti. Jotkut käyttävät myös zippobensaa.

Kaupallisia kitaranpuhdistustuotteita on vaikka kuinka monia. Todella likaiseen soittimeen kannattaa käyttää mieluummin sellaista koostumukseltaan paksumpaa kuin suihkutettavaa ainetta. Vedellä kostutettua riepua voi myös aina kokeilla.
P2
03.02.2004 20:35:29

Mutta siis jotain sellaista joka taloudesta löytyvää vaaratonta puhdistusainetta tässä hain. No ehkä kipaisen ostamaan oikeeta guitar polishia niin ainakin saadaan kiiltoa takaisin...

"Ite oon stratoo pyyhkiny mr. musclella". Silmä käteen, hyvä mies, tai uudet lukulasit...
madu
03.02.2004 20:58:22
"Ite oon stratoo pyyhkiny mr. musclella". Silmä käteen, hyvä mies, tai uudet lukulasit...

Huomasin joo, mutta eipä ole mr. musclea tällä hetkellä, mutta tavallinen rätti pienellä fairyllä kyllästettynä näytti tepsivän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)