Aihe: Pedaalit..
1 2
wizard86
01.02.2004 15:23:48
Näistä on kirjoitettu monen monta kertaa, But i don´t care..
Tarkoituksena olisi ostaa Thomanilta (taas) jotain hassua: Laukku, Hihnan lukkosysteemit Ja tärkeimmät: PEDAALIT!!
2 tai 3 kpl. pedaaleita pitäis ostaa..Esim Dod mystic blues 59€, Dod supra 49€, Dod grunge 38€, Dod overdrive re-issue 49€, Dod fuzz 49€, Electro Harmonix Big muff 58€, Danelectro Daddy o 52€..Näistä Kaksi tai Kolme Monipuolisinta pedaalia. Pitäis saada bluesia(srv), rockia (hurriganes) ja heviä (Black sabbath)..Hintana yhteensä saisi olla 128,50€
Kertokaapas myös bossin pedaaleista..Eniten kiinnostaa nuo dod mystic blues, dod overdrive re-issue ja dod fuzz..
wizard86
01.02.2004 15:25:48
niin että kertokaa kokemuksia kyseisistä pedaaleista..Yksi asia kumminkin painaa mieltä noissa pedaaleissa..niissä ei ole equa...
migeboy
01.02.2004 15:29:50
Noh, Bossin pedaaleissa ainakin on jonkinlainen eq. Dodin pedaaleista en tiedä, mutta ainakin bossit on hinta/laatu suhteeltaan ihan hyviä.
Härski
01.02.2004 15:31:26
Bossin DS-1 ja SD-1. Siinä semmoinen Blues/Rock- voimakaksikko, ettei muista väliä tuossa hintaluokassa.
Kapane
01.02.2004 15:35:48

Bossin DS-1 ja SD-1. Siinä semmoinen Blues/Rock- voimakaksikko, ettei muista väliä tuossa hintaluokassa.

naulan kannan vieressä olevaan peukaloon. itekkin ostasin nää jos oisin tollaseen musatyylin liimautunut.
Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi
wizard86
01.02.2004 15:48:54
Tällä hetkellä omistan bossin metal zonen..Aiemmin hallussani on ollut Bossin power driver ja danelectron black liqorize, Molemmat olivat...Aika paskoja..metal zone on ollut jo 3-5 vuotta käytössä...Hyvä pedaali,mutta ei sillä mitään rock/blues soundia saa..
Sammakko
01.02.2004 16:04:54

Tilaa sieltä usalainen big muffi. 79€
Sitähän se kaikki on.
Keke Urlaub
01.02.2004 16:32:39

Itselläni on kyseinen big muffi, siis se venakko. En tiedä, miten se käyttäytyy putkikamppeen kanssa, mutta trademark 10:n kanssa siitä lähtee kyllä erilaista rähinää maan ja taivaan välillä. Olen käyttänyt sitä niin bluesissa sooloboosterina/ voimakkaampana komppisoundina kuin rankemmassakin rokissa, milloin siitä tarvittaessa saa mahdottoman pörinän tjsp (vrt. Smashing Pumpkins...). Kyllä se sustainiakin lisää (tyyliin Santana ym.), vaikka varsinaisesti distortion on. Ihan hyvä kampe, tosin käytön puutteessa voisin vaihtaa sen delay-pedaaliin.
"Dig me, but don't bury me." -A. Belew
wizard86
01.02.2004 16:42:02
Onko bossilla ja dodilla paljon eroa?? esim. jollain blues driverilla ja mystic bluesilla??Hinnat: boss 79 ja dod 59... minkälainen tuo bigg muffi on??entä jos ostaisin dodin mystic bluesin rinnalle dodin equn? pelaisko hyvin yhdessä??niin ja viel rinnalle tuo bossin compression sustainer..(sais vaan toimimaan..)Mistä saisin jonku kuvan josta näkis et mihin noi compressor sustainerin johdot menee???se on osina...
BlackD
01.02.2004 18:22:30
Thomannin pedaalialesta itseäni kiinnostavin on Dod Ice Box Chorus. Paras ikinä testaamani pedaalichorus, erittäin läpinäkyvä ja "jäinen" soundi, ei mitään paksua analogivääntöä. Ellei sitten ole aika kullannut muistoja.. harmi ettei ollut yhtään ylimääräistä rahaa, niin jäi omasta tilauksesta pois :/
wizard86
01.02.2004 21:59:48
Mistä sais bossin pedaaleihin joitain "kytkentä kaavioita"???
Bluesmies
01.02.2004 22:03:52
Mistä sais bossin pedaaleihin joitain "kytkentä kaavioita"???

Tuskinpa boss niitä noin vain jakelee.

Itselläni on bossin sd-1, ostin käytettynä joskus puoli-ilmaiseksi ja on paras pedaali, mitä olen ikinä koittanut. Irtoaa kyllä niin rokki kuin bluesikin. Seuraava pedaali, jonka ostan, on todennäköisesti ds-1.
Kitara on tyhmä!!!
wizard86
01.02.2004 23:02:40
Miten ois Dod mystic blues, Dod 7-alueen equ, bossin Compression sustainer ja jim dunlopin wahi??Onko kellään näitä kaikkia Käytössä??ostan kaverilta ton wahin, Maksaa 47€..
Sammakko
02.02.2004 09:21:47 (muokattu 02.02.2004 09:23:21)

Osta joku overdrive pedaali ja USA big muff. Tällä yhdistelmällä saat monipuoliset saundit.

En osaa suositella overdriveä ku johtuu älyttömästi vahvistimesta. esim sd-1 jota kehutaan paljon ei toimi todellakaan hyvin kaikissa putkivahvareissa. Kannattaa harkita ainakin daddy o:ta ,sd-1:stä ja bd-2:sta.. noista ostaisin tuon viimesen jos saat rahat riittämään.. menee pikkasen yli big muffin kanssa..

danelectroa oon kokeillu ja oli hyvä
bluesdriverin oon omistanu ja oli loistava
super overdriven oon omistanu enkä oikeen pitänyt, mutta moni sitä kehuuu niin pakko suositella muuten joku muu suosittelee...

tuo mua kiinnostais. pitäis päästä kokeilee. varmasti hyvä pedaaali.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-159696.html
Sitähän se kaikki on.
wizard86
03.02.2004 18:58:14
Osta joku overdrive pedaali ja USA big muff. Tällä yhdistelmällä saat monipuoliset saundit.

En osaa suositella overdriveä ku johtuu älyttömästi vahvistimesta. esim sd-1 jota kehutaan paljon ei toimi todellakaan hyvin kaikissa putkivahvareissa. Kannattaa harkita ainakin daddy o:ta ,sd-1:stä ja bd-2:sta.. noista ostaisin tuon viimesen jos saat rahat riittämään.. menee pikkasen yli big muffin kanssa..

danelectroa oon kokeillu ja oli hyvä
bluesdriverin oon omistanu ja oli loistava
super overdriven oon omistanu enkä oikeen pitänyt, mutta moni sitä kehuuu niin pakko suositella muuten joku muu suosittelee...

Onko noilla ryssän ja usan big muffilla eroa??tai tietenkin on, mutta mitä??? osaako kukaan kuvailla lyhyesti big muffien, boss Blues driverin, dod mystic bluesin ja boss sd-1:sen ääntä?? pitäis olla bassoa(soppelisti) hitusen keskiääntä sekä mukavasti yläääntä...Pitäis saada kunnolla tietoa ennenkuin ostan. Rohkeasti vaan neuvomaan!!!!!!!
tuo mua kiinnostais. pitäis päästä kokeilee. varmasti hyvä pedaaali.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-159696.html
wizard86
03.02.2004 19:07:23
sorry!! kirjoitin pitkästi ja ei sit tullu tota juttua...Piru..Niin et mitä eroa usan ja ryssän big muffeilla??Ja kuvailkaa Noita bigg muffeja,Dod mystic bluesia, boss blues driveria ja noita sd-1 ja bossin muita halpoja, Esim. ds-1......Tarkoitan tietenki ääntä..noissa ei muuten ole missään equa..se vähän haittaa.....
wizard86
03.02.2004 19:14:29
Onko noi hyviä pedaaleja??en ole koskaan kuullut Proco merkkisistä pedaaleista..

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/200/
superfly
03.02.2004 19:15:57
Onko noi hyviä pedaaleja??en ole koskaan kuullut Proco merkkisistä pedaaleista..

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/200/

Procon RAT on legenda. Isot pojat käyttää paljon.
Harppu on alaston piano
Sammakko
03.02.2004 20:02:42

Niin et mitä eroa usan ja ryssän big muffeilla??

Molemmissa hyvä saundi mutta myin ryssän pois koska piti niin paljon ylimäärästä suhinaa/kohinaa ym. hälyääniä. Usa on mulle tulossa thomannilta.
Sitähän se kaikki on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)