Aihe: Yamaha Pacifica 302S (tele) uudet mikit
1
_MJP_
19.02.2008 22:42:27
Olen kypsytellyt mikkien vaihtoa alkuperäisten tilalle. Itse keppi on 8 vuoden ikäinen ja koska budjettia ei ole ostaa uutta, kallista peliä ja tykkään nykyisen tuntumasta, ajattelin, että mikkeihin sijoittamien voisi olla hyvä vaihtoehto.

Musatyylistä: pääosin vähän vanhempaa rockia (esim. zeppelin, cream) ja bluesia (erityisesti bb kingin ja claptoninkin saundit miellyttävät) tulee soiteltua. Haussa ei ole mikään tiukka rock-saundi kuitenkaan (kunhan saan rahat kasaan, hommaan SG:n =)). Olen nähnyt pari klippiä fenderin 57 vintage telestä ja siinä oli aika mukava "twang"..

Eli jos jollain on antaa hyviä mikkivinkkejä, niin olisin oikein kiitollinen. Olen harkinnut tähän mennessä Fenderin Texas Specialeja ja Samarium Cobalt Noiselesseja.. Duncanin mikeistä en tiedä paljoakaan. Ja budjetti on sellainen, että mikit tulisi irrota kuitenkin alle 150€:lla.
Jaakko Hyvärinen
20.02.2008 09:40:08
Texasin erikoisilla et voi mennä harhaan..Hyvät ja dynaamiset ovat nuo. Thomannilla 109€ http://www.thomann.de/fi/fender_texas_special_tele_pu.htm
Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!!
_MJP_
21.02.2008 00:21:15
Osaako joku kertoa enemmän noista 51 Nocaster mikeistä? Texas specialit varmaan olis hyvät "all round" rock&blues mikit, mutta mites nuo toiset? Ei oikein löydy youtubestakaan soittonäytteitä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)