Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 57 8 9 10 1123 24 25 26 27
pehko
16.02.2008 18:21:12

tommoset niiden kuuluu olla http://muusikoiden.net/dyn/users/36798.jpg
"From this far away, it kind of looks like rain."
Milkop
16.02.2008 19:36:54

tommoset niiden kuuluu olla http://muusikoiden.net/dyn/users/36798.jpg

Aina kun rupeaa arveluttamaan tämä oma locksi-operaatio, niin katson vaan jotain kuvia Pehkon pehkosta (hoho) ja tiedän että olen oikealla tiellä :D
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Diego
21.02.2008 15:03:42
Ensi viikon lauantaina olisi tarkoitus vähän askarrella takkuja päähän.

Meinaa jo jännittää millaiset niistä tulee.
Onkohan itsetyydytys homostelua?
palikka
23.02.2008 12:26:39

Mä taisin tehä vähä liian ohuet näist tai sit mun tukka on vaa liian suora kunnollisiin rastoihi. :/
Ja sit kannattaa takuttaa tosi hyvin ne koska muuten ne aukeaa ja niihin tulee semmosii ulokerinkulahässäköit.
Roots, Rock, Reggae
Ekku
04.04.2008 22:42:38
mä oon nyt jo pitempää suunnitellu lockseja.. jättäsin etuhiukset ja vähä sivuille.. mutta ku mun hiukset on pisimmillää jotai vähä ylä olkapäitten, pelottaa että lyhenis liikaa.. Oisko sellanen mahollista, että kyselis kampaamoista hiuksia, takuttasne ja ompelis omiin takkuihin kii?? tai että miltähän mahtaa näyttää?? muistelisin lukeneeni jostain että noi vois tehä..

ja mites.. jos alkasin takuttaa hiuksii (pitäs kyllä tupeerata ja pyöritellä ahkerasti, en haluu sellasii röllihiuksii) nii hiastuuko se takkuuntumisen jos koulupäivät pitäs hiuksii kii??

ja mitähän mun vielä piti kysellä... vähä äsyttää kyl, jos ois locksit, miten voi moshata keikoilla?? tai no ihan hyvinhän toi näyttää amorphiksen laulajalta sujuvan xD mut ei oo kiva ku sellaset pötkylät sitte läiskyy naamalle..

Mulla on jo hienot suunnitelmat, miten ois mustat potkylät, sitte jotai 4-6 pikkulettii päällä, ne ja osa etuhiuksista ois vihreet tai oranssit tai siniset... :3
pehko
06.04.2008 18:33:44

vähä äsyttää kyl, jos ois locksit, miten voi moshata keikoilla??

helposti. eihän ne omaan naamaan läisky kovinkaan pahasta. muiden naamoista ei sitten tiedä, mutta niistä ei tarvi välittää...

noinhan se käy http://www.youtube.com/watch?v=wRrRPR95JXE
Jumina5/6
07.04.2008 04:44:10
muiden naamoista ei sitten tiedä, mutta niistä ei tarvi välittää...

Tulee kummasti tilaa ympärille, on tullut huomattua!
Black Hippies Underground
_oSKu_
07.04.2008 20:34:18
Viime kesän Provinssissa Sydäreiden keikalla jonkun hyvin pitkät ja massiiviset rastat läiskähteli mun nassuun, ja voin kertoa että tuntuu kyllä ihan hirveeltä. Sellasia karheita pötkylöitähän ne. Oli ahdistavaa kun ei meinannut päästä pakoon. Kostoksi onkin omat hiukset parhaillaan pötkylöitymässä.
"Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta."
Ze Kink
09.04.2008 00:33:03
Repäisin ja nyt on tukka pinkin ja punaisen väliltä. Omakuvassa näkyy.

Olen tässä kelaillut, että kun näitä tuli vähän liian vähän, ja muutenkin onnistuivat suht huonosti (hiusten pituus mm. lyheni puoleen entisestä), niin leikkaan varmaan "mulletin" kesällä (eli jätän takana olevat pötkylät, niistä kun pidän) ja aloitan kasvattamaan uutta lettiä, jonka sitten takutan kun on tarpeeksi pitkä. Sitten vaan vanhat jatkoksi.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
BassLass
09.04.2008 19:20:12
Repäisin ja nyt on tukka pinkin ja punaisen väliltä. Omakuvassa näkyy.

Olen tässä kelaillut, että kun näitä tuli vähän liian vähän, ja muutenkin onnistuivat suht huonosti (hiusten pituus mm. lyheni puoleen entisestä), niin leikkaan varmaan "mulletin" kesällä (eli jätän takana olevat pötkylät, niistä kun pidän) ja aloitan kasvattamaan uutta lettiä, jonka sitten takutan kun on tarpeeksi pitkä. Sitten vaan vanhat jatkoksi.

Voihansatanamikäslerba!
Vic Rattlehead
15.04.2008 17:13:53
Koen rastat jokseenkin helvetin epähygieenisiksi ja ällöttäviksi joten en oikein voi sietää niitä. Lisäks mua ärsyttää se kytkös rastafarikulttuuriin niin perkeleesti, että voisin jopa repiä irti rastat jonkun päästä aina kun näen niitä. Piste.
What do you mean I aint kind? Just not your kind...
Milkop
15.04.2008 23:20:58

Koen rastat jokseenkin helvetin epähygieenisiksi ja ällöttäviksi joten en oikein voi sietää niitä.

No ei sellainen naamaa myötäilevä rasvainen siimalettikään mikään ilo silmälle ole.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Sälski
16.04.2008 00:11:35

Perkules locksit(vai miksi niitä kuuluukaan kutsua?) olis tyyllikkäät mutta en usko että ne mulle sopis.. Viimeistään sivarissa täytyy olla :)

Ps. Eikö tuo ''erittäin hieno suomalainen shampoo käy hyvin juuri locksien pesemiseen? Kun ainakin takatekstin mukaan on aika ''puhdasta'' eikä sisällä silokoni valmisteita.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Milkop
16.04.2008 00:13:38

Ps. Eikö tuo ''erittäin hieno suomalainen shampoo käy hyvin juuri locksien pesemiseen? Kun ainakin takatekstin mukaan on aika ''puhdasta'' eikä sisällä silokoni valmisteita.

Sitä käyttelen itse, hyvin on toiminut. Linna-shampoo käy kuulemma kaverin mukaan pötköjen kuuraamiseen myöskin.
Kuvataide
pehko
16.04.2008 13:50:18

Lisäks mua ärsyttää se kytkös rastafarikulttuuriin niin perkeleesti,

myönnän, että itseä tämä ärsyttää myös. aina joku saatana huutelee haile selassieta tai sit tullaan pummimaan polteltavaa.

siellä mainittiin vähän tuosta epähygienisyydestä sun muusta....kai niistä tulee epähygieniset, jos ne pesee tyyliin kerran kuussa...hyi saatana. mutta jos vaikka kerran viikossa pesasee, ni ei kyllä tunnu missään.
möyssy
18.04.2008 02:08:12 (muokattu 22.04.2008 13:47:36)
Hoho. Onneks ei oo mitään mielihaluja olla edes vähän ''äijjä''.

Tosiaan, sillon kun itse kasvattelin, niin juurikin Linna - shampoota käytin. Toisaalta käytän kyllä vieläkin, mutta en takuttele hiuksia. Mullan on se ongelma, että kyllästyn yhteen hiustyyliin varsin nopeasti. Vaikka melko samaltahan nää aina näyttää.
Christ is coming, and so am I.
Manaatti
18.04.2008 03:05:28
Hoho. Onneks ei oo mitään mielihaluja olla edes vähän ''äijjä''.

Tosiaan, sillon kun itse kasvattelin, niin juurikin Linna - shampoota käytin. Toisaalta käytän kyllä vieläkin, mutta en takuttele hiuksia. Mullan on se ongelma, että kyllästyn yhteen hiustyyliin varsin nopeasti. Vaikka melko samaltahan nää aina näyttää.

Manaatti: Miulta puuttuu enää rastat ni tuntisin itteni ihan hipiks
Manaatti: koska juon vihreetä teetä
Kaveri: DON'T DO IT
Kaveri: saattasin joutuu tulee sinne ja hakata siun kallon sisään kakkosnelosella
Kaveri: vihaan rastoja

Onhan ne rastat ihan hienoja kieltämättä.
I consider myself a road man for the lords of karma.
Kirjoitus virhe
18.04.2008 11:47:02 (muokattu 22.04.2008 13:47:54)
Itsehän leikkasin pois. Syystä että en jaksanut laitta niitä kuosiin. Olisi pitänyt osa purkaa jne ja siinä olisi ollut käsittämätön urakka. No, hiukset ovat onneksi kasvava luonnonvara.

Edit: Yllätykseksi rastojen sisältä ei löytynyt juuri mitään epämääräistä. Paksuimmassa oli vähän vaan jotain katupölyä aivan siellä keskellä. Harmillista. Olisin halunnut hometta ja toukkia.
Krigg
22.04.2008 23:20:24
Kannattaako vähän yli olkapään pituiseen lettiin alkaa lockseja säätämään?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)