Manuel Pyrhullo 19.02.2008 17:48:59 | |
---|
Mikä on gummi-karhu? Onko parempi kuin Spürma? |
Boyakasha 19.02.2008 17:50:00 | |
---|
Mikä on gummi-karhu? Onko parempi kuin Spürma? Mun faija. http://www.myspace.com/sonicrootsband |
saastara 19.02.2008 17:57:30 | |
---|
Onhan se voitukin tehdä. Mutta tällöin sen tekijät ovat musiikillisesti lahjattomia, koska käytännössä kuka tahansa kykenee vastaavaan. Michael Angelo Batio on siis maailman musikaalisin jätkä..? ;) Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima. |
ANtTIKRISTUS 19.02.2008 19:25:22 | |
---|
Tai Dream Theater tai tai tai... Makuasioita sanoi gummi-karhu, kun muniansa nuoli. Sitähän mä tässä olen painottanut, että mielipiteet tässä on olleet pitkälti kyseessä. Ei tuo spurma täytä mun tarpeita niin huumori- kuin musiikillisilta arvoiltaan, koska niihin ei ole selkeästi panostettu. Mutta voidaanhan me sunkin mielipidettä kysyä; eli onko noissa spurman biiseissä musiikillisesti tai humoristisesti sun mielestä mitään mainitsemisen arvoista tai ihmeellistä? Mun mielestä ei ollut, samanlaista ripulijuttua heittää ihan jokainen ala-asteikäinen penska, samoin vastaavia biisejä toteutusta myöten myös. Ihan samoin kuka tahansa pystyy vetämään kännit, tosin oon myös kuullut puhuttavan, että jopa sekin on taitolaji. ;) Noh, ukoilla kuitenkin lienee ollut ihan hauskaa ja se on hyvä heille. Ja tykätkää vain ihan vapaasti vaikka mun on vaikea käsittää, mitä diggailemista tuollaisessa on, tarkasteltiin tilannetta ihan miltä tahansa viihdearvolliselta (taikka vakalta) kannalta. I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke. |
masterhat 19.02.2008 19:31:19 | |
---|
Dream theater sucks ass and balls and cum Snails against humanity |
Hohhoijaa.. Miksi et lukenut koko kommenttia, vai oliko viestissä jotain epäselvää? ööö... oli. You want gimmicks huh? Look at the Norwegian Black metal scene - just power metal bands with make up. |
Jumina5/6 19.02.2008 22:30:48 | |
---|
Haha, kateelliset nillittää. Keneltä se nyt on pois jos jätkät kännää studiolla. Ainiin, joltain hyvältä bändiltä nyt sitte jäi se studioreissu tekemättä, ja murheissaan lopettavat koko paskan, ja maailmassa on vähemmän hyvää musiikkia NYYH NYYH. Come on. Mun mielestä siel oli ainakin yks hyvä biisikin. Paljon paskempaakin musiikkia julkaistaan koko ajan. Black Hippies Underground |
Bobana 20.02.2008 02:37:40 | |
---|
Ohho... Ompas keskustelua virinnyt tässä... No, paskaa musaahan on tehty maailman sivu että ei siinä mitään mutta noi maassa potkimiset sun muut Tea:n tappamiset ei oo oikeen hyvän maun mukasia. Väkivallan lietsominen on perseestä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
saastara 20.02.2008 03:28:15 | |
---|
Ohho... Ompas keskustelua virinnyt tässä... No, paskaa musaahan on tehty maailman sivu että ei siinä mitään mutta noi maassa potkimiset sun muut Tea:n tappamiset ei oo oikeen hyvän maun mukasia. Väkivallan lietsominen on perseestä. Jos tunnet yhtään tuossa yhtyeessä vaikuttavan artisti Steen1:n taustaa tai musiikkia niin ymmärrät / ymmärtäisit varmaankin nuo lausunnot hivenen paremmin. Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima. |
jannu 20.02.2008 06:08:30 | |
---|
Harmi ku se nimikkobiisi oli ainut hyvä.Muut oli vittumitäpaskaa. "Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
ANtTIKRISTUS 20.02.2008 06:36:49 | |
---|
Jos tunnet yhtään tuossa yhtyeessä vaikuttavan artisti Steen1:n taustaa tai musiikkia niin ymmärrät / ymmärtäisit varmaankin nuo lausunnot hivenen paremmin. Miten tämmöisen asian voi sysätä kuulijan vastuulle? I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke. |
Jumina5/6 20.02.2008 08:21:52 (muokattu 20.02.2008 08:22:07) | |
---|
Miten tämmöisen asian voi sysätä kuulijan vastuulle? Kysyy mies, jonka avatar:ina on pedobear, ja jonka signaturessa julkisesti kerrotaan miten mukavia kokaiininpäiset alaikäiset tytöt on. :p Black Hippies Underground |
Jebe- 20.02.2008 08:50:59 | |
---|
No reps ottipa papat vakavasti tuon mun studioaika-jutun. Eipä sille mahda mitään jos tämä musa ei iske. Ei paskasta nyt timanttia saa taiouttua vaikka kuinka yrittäisi. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Simo78 20.02.2008 09:22:15 (muokattu 20.02.2008 09:25:56) | |
---|
Jotka nauravat matkalla pankkiin. Mä vähän veikkaan, et joku muu nauraa, kun ne menee pankkiin ton nauhan tuloja hakemaan=). No mut joo aika yhden tekevää musaa, mutta yleensä tälläisestä irtoaa enemmän keskustelua, kuin "hyvästä" musasta. Miksi? EOS, kummallista kyllä, että itse olen usein mukana näissä keskusteluissa=). Noista mun mielestä hyvien bändien keskusteluissa ei vaan jaksa käydä inttämässä, mutta täällä jaksaa=) |
saastara 20.02.2008 15:18:41 (muokattu 20.02.2008 15:18:53) | |
---|
Miten tämmöisen asian voi sysätä kuulijan vastuulle? Eihän sitä artisti toki voi vaatia.. Mutta onhan siinä vähän samaa henkeä kun menisi Salvatore Dalille sanomaan, että "Hei jäbä! Mitäs sä oikein dusaat, mä en tajuu yhtään sun tauluja saati leffoja.." ;) Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima. |
ANtTIKRISTUS 20.02.2008 15:46:56 (muokattu 20.02.2008 15:53:47) | |
---|
Kysyy mies, jonka avatar:ina on pedobear, ja jonka signaturessa julkisesti kerrotaan miten mukavia kokaiininpäiset alaikäiset tytöt on. :p En mä sanonut missään vaiheessa omaa kantaani mihinkää tappo- tai hakkaamisjuttuihin. Kysyinpä vaan, miten tällaisen asian ymmärtämisen voi sysätä satunnaisen kuulijan vastuulle, jos siihen vaaditaan jonkun yksittäisen henkilön taustatietoja. Ja mun pedobear-avatarin ja siihen liittyvän allekirjoituksen saa jokainen ymmärtää miten haluaa, ei mua kiinnosta eikä siitä tule mulle mitään seuraamuksia olemaan. :) Eihän sitä artisti toki voi vaatia.. Mutta onhan siinä vähän samaa henkeä kun menisi Salvatore Dalille sanomaan, että "Hei jäbä! Mitäs sä oikein dusaat, mä en tajuu yhtään sun tauluja saati leffoja.." ;) Ei mun mielestä mitään taideteosten ymmärtämistä voi verrata jonkun biisin tappojuttuihin. Ne voi käsittää väärin niin eri tavalla. e: Riippuu tietenkin vähän, mitä taideteos pitää sisällään. I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke. |
salmivaara 20.02.2008 21:49:35 | |
---|
Jos nää hemmot on oikeesti vihaisia, ni kai tää ihan hyvää kamaa on sarallaan, runkk... punkkareiden keskuudessa Ei mennyt läpi sielläkään. KÄPÄYTYS! Against the grain |
Ed-Die 21.02.2008 18:38:12 | |
---|
Tää ei oo huumorimusaa. Tää on 100% ulostetta. Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma.. |
masterhat 21.02.2008 19:34:53 | |
---|
Siis onks täs Steen1 messis? vai hä mitä vittua? luin vaa tuol irtonaisen lauseen, ja osu silmiin.... Nostaa tän musan potenssiin kymmenellä, koska sit tää on jo vitun karua, silleen viileesti... ....Jyrkkää... ...whoa Snails against humanity |
lethus1 21.02.2008 20:41:37 | |
---|
Siis onks täs Steen1 messis? vai hä mitä vittua? luin vaa tuol irtonaisen lauseen, ja osu silmiin.... Nostaa tän musan potenssiin kymmenellä, koska sit tää on jo vitun karua, silleen viileesti... ....Jyrkkää... ...whoa En tiedä oliko sarkasmia mutta..... Jos tässä Ei olisi Steeniä niin miten vitun viileen karua tämä silloin olisi ? Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |