eetuss 18.02.2008 21:30:16 | |
---|
Mielestäni olisi hyvä saada pysyväksi kollaasi-ketju, johon saa läisikiä plugari-linkkejä. Itse olen löytänyt parikin aika kattavaa "plugariportaalia", joista oma suosikkini on tämä: http://www.vstcentral.com/ Sieltä löysin mm. Simulanalogin GSuiten, joka on ilmeisesti Otaniemen nörttien mallinnin. Tykkään kovasti. "There's no stupid questions only stupid people" - Mr Garrison |
jp8000 18.02.2008 21:49:13 | |
---|
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
eetuss 18.02.2008 21:53:05 | |
---|
Tästä ompi jo ketju.. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=76726 No huh. Tuo nyt ei kyllä vastaa ihan kaikkien tarpeita. Keskustelualuekin on vähän väärä. Musta olisi parempi jos olisi oma thredi, jossa olisi helppo löytää esim ilmaisia VST-plugareita. Täällä tai studio-puolella. "There's no stupid questions only stupid people" - Mr Garrison |
CryptoFib 18.02.2008 23:02:04 | |
---|
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
eetuss 18.02.2008 23:19:39 (muokattu 18.02.2008 23:22:59) | |
---|
joskus koitin tämmöstä keskustelua herätellä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=16&t=152542&co=390 No tuohan on juuri sitä. Ehdottomasti pysyväksi! EDIT: Itse olen sitä mieltä että voisi vielä erotella plugarit, soittimet ja softat. Niitä kerääntyy niin tajuttomasti että käy hankalaksi. Kaikkein parashan olisi että koko hoito siirrettäisiin keskustelusta erilliseksi. Vaikka sitten tuollainen VstCentral-tyylinen masiina mihin voi käyttäjät uploadata linkkejä ja plugareita voi myös arvostella. "There's no stupid questions only stupid people" - Mr Garrison |
zekeode 19.02.2008 01:07:41 (muokattu 19.02.2008 01:10:15) | |
---|
http://www.wavosaur.com/forum/freeware-vst-list-t95.html Tuossa on aika mukavasti listattu. Edit: En jaksa edes noita "sticky/faq" viestejä edes lukea. Jotkut on useita vuosia vanhoja, eikä kiinnosta lukea kymmeniä sivuja, kun kaikki voisi selvitä ensimmäisestä viestistä. Muutenkin saisi olla sääntönä, että jokaisen vuoden alussa nuo keskustelut päivitetään tai poistetaan. |
Mohla 19.02.2008 08:24:39 | |
---|
No huh. Tuo nyt ei kyllä vastaa ihan kaikkien tarpeita. Keskustelualuekin on vähän väärä. Musta olisi parempi jos olisi oma thredi, jossa olisi helppo löytää esim ilmaisia VST-plugareita. Täällä tai studio-puolella. Tuolla on kyllä ihan kaikkien tarpeisiin, siinä on vaan laajemminkin kun pelkkään bändimiksaukseen ja äänen jälkikäsittelyyn. Keskustelualuekin on tämä sama, tosin se on siirretty eri alueelta, joten siitä johtuen näkyy bugaavan jotenkin nuo linkitykset m.netin sisällä.. Anyaway, tästä aiheesta on olemassa monta keskeneräistä ketjua täällä, ja tosiaan monet on vanhoja ja päivittämättömiä. Voisi mun mielestä olla ihan jees idea laittaa pystyyn kokonaan uusi, selkeämpi ketju, johon keräisi näistä kaikista parhaat vinkit. Ja voisi ehkä myös selkeyden vuoksi olla tosiaan hyvä idea laittaa erikseen ketjut "Ne parhaat ilmaisplugarit" ja "Ne parhaat maksulliset plugarit", niinkuin CryptoFib tuossa yhden ketjunnimessä tekikin. Tuossa "parhaat softasynat yms..." -ketjussa ainakin ihmiset unohti kokoajan mainita onko joku ilmainen vai ei. Itseasiasssa, sain tässä nyt sellaisen vision, että jos sen linkkilistan laittaisi vain linkin taakse jonnekin nettisivuille, niin ensimmäisessä viestissä voisi olla vaan osoite, jota päiviteltäisiin aina kun ketjuun (kaiken turhan jauhamisen ja juupas-eipästelyn seasta) tulisi hyviä linkkejä lisää. Näin ei tarvitsisi selata koko ketjua läpi, vaan kaikki olisi siististi (ja perusteluin varustettuina) samassa paikassa. Nykyään kun ei pääse ensimmäistä viestiäkään tietyn ajan jälkeen editoimaan. Miltä kuulostaa? Kuka lähtee väsäämään? Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
eetuss 19.02.2008 16:46:11 (muokattu 19.02.2008 16:47:21) | |
---|
Anyaway, tästä aiheesta on olemassa monta keskeneräistä ketjua täällä, ja tosiaan monet on vanhoja ja päivittämättömiä. Voisi mun mielestä olla ihan jees idea laittaa pystyyn kokonaan uusi, selkeämpi ketju, johon keräisi näistä kaikista parhaat vinkit. Ja voisi ehkä myös selkeyden vuoksi olla tosiaan hyvä idea laittaa erikseen ketjut "Ne parhaat ilmaisplugarit" ja "Ne parhaat maksulliset plugarit", niinkuin CryptoFib tuossa yhden ketjunnimessä tekikin. Tuossa "parhaat softasynat yms..." -ketjussa ainakin ihmiset unohti kokoajan mainita onko joku ilmainen vai ei. Itseasiasssa, sain tässä nyt sellaisen vision, että jos sen linkkilistan laittaisi vain linkin taakse jonnekin nettisivuille, niin ensimmäisessä viestissä voisi olla vaan osoite, jota päiviteltäisiin aina kun ketjuun (kaiken turhan jauhamisen ja juupas-eipästelyn seasta) tulisi hyviä linkkejä lisää. Näin ei tarvitsisi selata koko ketjua läpi, vaan kaikki olisi siististi (ja perusteluin varustettuina) samassa paikassa. Nykyään kun ei pääse ensimmäistä viestiäkään tietyn ajan jälkeen editoimaan. Miltä kuulostaa? Kuka lähtee väsäämään? Siis tämä on juurikin se mitä yritin ilmaista. Mulla on kiinostusta, mutta ei ole hostausta missään mihin laittaa sellaisen linkkilistan. PHP+hötömölö+yms hoituu kyllä jos tarvitsee. EDIT: Ja tosiaan pysyvä linkkilista käy, mutta oli hyvä pointti että ne alkaa jossain vaiheessa olla aikaansa jäljessä. "There's no stupid questions only stupid people" - Mr Garrison |
Mohla 19.02.2008 18:02:42 | |
---|
Siis tämä on juurikin se mitä yritin ilmaista. Mulla on kiinostusta, mutta ei ole hostausta missään mihin laittaa sellaisen linkkilistan. PHP+hötömölö+yms hoituu kyllä jos tarvitsee. EDIT: Ja tosiaan pysyvä linkkilista käy, mutta oli hyvä pointti että ne alkaa jossain vaiheessa olla aikaansa jäljessä. Personal.fi tarjoaa ilmaista servutilaa ainakin. Viimeaikoina on myös toiminutkin täysin moitteettomasti. Mulla on siellä tili, jos et jaksa omaa tehdä. Sinne mahtuu! Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Miltä kuulostaa? Kuka lähtee väsäämään? Niinpäs... Sille varmastikin on olemassa tilaus. Tuntuu vaan toivottomalta täällä m.netissä saada semmosta asiallista ketjua aikaseksi. Tuo itteni alottama ketju tipahti raiteiltaan, ennenko edes starttasi. Ruvettiin tinkaan porukalla, että onko reaper ilmanen vai ei. Tuo kuvailemas sivusto ois kyllä asiallinen. Ja ehtaa suomen kieltä kokonaan sais olla myös se.
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
Mohla 19.02.2008 19:24:10 | |
---|
Tuo kuvailemas sivusto ois kyllä asiallinen. Ja ehtaa suomen kieltä kokonaan sais olla myös se. Joo, Suomeksi ehdottomasti ja perustelut perään samaan tyyliin kun tossa sun ja myös siinä mun aloittamassa ketjussa. Vaikka parin nimimerkin kuvaus / suositus ko.plugarista. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -