KMT 02.02.2004 20:03:32 | |
---|
Onkos jollakinkokemusta Fenderin muista malleista kuin pelkistä stratoista ja teleistä? Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Da Make 02.02.2004 20:04:37 | |
---|
Onkos jollakinkokemusta Fenderin muista malleista kuin pelkistä stratoista ja teleistä? Mustang on aika rimpula, mutta "Jagge" ja "Jazz" ovat ainakin mukavan tuntuisia. Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
jansu 02.02.2004 20:13:56 | |
---|
Mustang on aika rimpula... Noh noh... makuasioitahan nämä ovat, joten rohkenen olla toista mieltä. Mulla on MIJ Mustang RI. Mukavan tuntuinen kaula, bodyssa voimakas sointi akustisestikin, sopivan kevyt yms. yms. Juju on tarpeeksi paksut kielet. 11 / 12 setillä soi oikein mallikkaasti. Mikit on ihan siedettävät, aika lailla stratomaiset. Vintagetyylin virittimet eivät kylläkään ole mitenkään loistavat, mutta kyllä niilläkin pärjää. Hyvä keppi, pois en vaihtaisi. Tässä ei lue mitään. |
Da Make 02.02.2004 20:19:54 | |
---|
Noh noh... makuasioitahan nämä ovat, joten rohkenen olla toista mieltä. Go ahead John! Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Miikathebest 02.02.2004 20:29:19 | |
---|
Onkos jollakinkokemusta Fenderin muista malleista kuin pelkistä stratoista ja teleistä? Ulkonäön perusteella voin sanoa etten halua kokemuksia niistä. Onhan maailmassa niin miljoona kitaraa, että varmasti löytyy hyvä vaikkei nuita koittaiskaan. |
DJ Lattialuukkukoira 02.02.2004 20:53:12 | |
---|
Mustang on aika rimpula, mutta "Jagge" ja "Jazz" ovat ainakin mukavan tuntuisia. Jagstang vasta on rimpula. Roc-pro ei ole huono! |
fox 02.02.2004 20:54:55 | |
---|
Starcaster-puoliakustinen kahdella RCHP-humbukkerilla oli joskus työn alla. En kauheasti pitänyt. Mustangi oli bändissä joskus, eikä se mikään huono ollut vaikka "halpisFendän" maineessa onkin. Hockey stick- lavalla oleva 12-kielinen joskus houkutteli mutta toimitusvaikeuksien tai rahattomuuden (toimitusvaikeus-syy sekin..) johdosta hankin sitten 12-kielisen Iba Artistin. |
Jani The Rock 02.02.2004 21:19:08 | |
---|
Mulla oli joskus Jazzmaster. Ihan hyvä soundi, mutta se talla ja vibrasysteemi tekivät soittamisesta yhtä helvettiä. Rough and tough and plenty mean. |
p130 03.02.2004 09:36:57 (muokattu 03.02.2004 09:39:05) | |
---|
Lead-sarja on ihan jees jos sattuu hyvän yksilön löytämään. Jostakin syystä ainakin minua ne ovat miellyttäneet. Lead I oli minulla joskus, bändin toinen kitaristi "pakotti" myymään. Tahtovat vain nykyään hinnoitella ihan naurettaviin hintoihin nuo. Oulun kanikonttorin ikkunassa roikkuu ihan siistikuntoinen Lead II 750€:n hintalapun kanssa. Huh... 450€ ehkä siististä, oli kuinka Made in USA tahansa. Fenderin halppis, eikä niillä vielä mitään keräilyarvoakaan ole vaikka taitaa olla yli 20 vuotta viimeisten valmistuksesta. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
juici 03.02.2004 10:58:30 | |
---|
Kuopiossa on Musiikkiliike Flangerissa jo pidemmän aikaa roikkunut -65 Fender Jaquar. Hintaa vain vaivaiset 4250e. Taitaa olla pieni vuosikertalisä mukana hinnassa. "And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ! |
blackambulance 03.02.2004 11:35:59 | |
---|
Se Jagge on sen omistajan oma, joten se on kai lähinnä kuriositeettina siellä seinällä - hän ei kai sitä halua myydäkään;-) |
KMT 03.02.2004 17:31:34 | |
---|
Mistäs noita Leadeja löytäis helpoimmin myytävinä? Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Exhausted 03.02.2004 17:44:15 | |
---|
Jaguar ja Jazzmaster on ihan hyviä kitaroita. Mustangin suosion taas täytyy perustua sen siistin näköiseen ulkoasuun. |
Straton 03.02.2004 18:00:39 | |
---|
Kitaramaikalla on -65 Mustang. Oikein mukava peli soittaa. Käynyt mielessä josko itekin moisen hommaisi. Ite oot!!! |
Mulla oli joskus Jazzmaster. Ihan hyvä soundi, mutta se talla ja vibrasysteemi tekivät soittamisesta yhtä helvettiä. En ole tuollaista soittanut. Alkoi kiinnostamaan, mikä noissa soittamista vaikeuttaa? |
p130 03.02.2004 19:10:12 | |
---|
Mistäs noita Leadeja löytäis helpoimmin myytävinä? No, kun niitä ei ole aikoihin valmistettu niin satunnaisista paikoista silloin tällöin. Mnetin torilta, keltaisesta pörssistä, musiikkiliikkeistä, panttilainaamoista... Aika usein niitä näkee, paitsi ehkä jos tosissaan yrittäisi etsiä ;) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |