Aihe: Tämä huijari joka liikkuu torilla..
1 2 3 4 5
helperi
21.02.2008 18:41:08
En tiedä onko sama veijari kyseessä, noitahan varmaan riittää.

Mitenhän se on, vaikka häkkiä heilahtaisikin niin pystyvätköhän ne tuota vedätystä jatkamaan vankilasta käsin? Saakos tuollaisilla "pikkurikollisilla" olla nykyään kännykät kiven sisässä? Ja kerran päivässä tunti netissä?

Ennen muinoin ei olisi moiset kauaa nenille hyppineet, vaan olisi laitettu kylän voimin ruotuun.
On päiviä jolloin...
hollstro
21.02.2008 18:49:26

Ennen muinoin ei olisi moiset kauaa nenille hyppineet, vaan olisi laitettu kylän voimin ruotuun.

Siis näin: http://www.youtube.com/watch?v=kaBmRrw2Nok
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jvakeva
21.02.2008 21:24:03

Joo emäntää juuri kusetettiin tämän Aleksi Kähkösen toimesta.

Heh.. muistelisin, että btcf:N foorumilla olisi ollut puhetta joskus samaisesta äijästä autokauppojen yhteydessä.. narun jatkeeksi.
www.theyoungers.net
pekezu
21.02.2008 21:27:22

Juuri sehän tässä eniten paskaa onkin, kun tollaset "pikkukusetukset" ei enää sen varmistuneen kakun päälle paljoa lisää tuomiota. 100e:n kusetus ei paljoa vaakakupissa paina, jos on kusettanut esim. autokaupoissa tai arvokkaiden musavehkeiden kanssa. Ikävää, mutta niin se vaan tuntuu menevän. Ennen tosiaan oltais tollasia laitettu porukalla turpaan, mutta nykyisin asia toimii aivan toisin.

Parhaillaanhan itseään puolustanut henkilö saa syytteen toisen rähinöijän aloitteesta, kun nyt sattui vaan osumaan vähän paremmin kuin toinen. Ei tunnu oikealta. Kandee hävitä nakkiputkan jonossa aloitetussa tappelussa.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
makiaki
26.02.2008 09:49:02 (muokattu 26.02.2008 09:51:30)
Eräälle auton omistajalle kävi taannoin siten, että joutui loppujen lopuksi itse maksumieheksi.

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php? … s=0&postorder=asc&start=900

Tossa on melkonen ketju eräästä huijarista, jossei joku oo viä hemmosta/tapauksesta kuullu. Kymppisivulta pääsee hyvin mukaan. Ei liity soittimiin, mut mielenkiintoinen tapaus.
Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti.
huijattu!
06.08.2008 21:44:25
itsekkin jouduin huijatuksi aleksi kähkösen toimesta! asuu tampereella. tässä on sen puh. 0417786298 ja kundi löytyy myös irc-galleriasta nimellä TuRbÅuRpÅ!!!! nimi kertoo kaverista jo kaiken.
Siderocks
07.08.2008 03:53:58

itsekkin jouduin huijatuksi aleksi kähkösen toimesta! asuu tampereella. tässä on sen puh. 0417786298 ja kundi löytyy myös irc-galleriasta nimellä TuRbÅuRpÅ!!!! nimi kertoo kaverista jo kaiken.

Jannun päiväkirjamerkintä
Sunnuntai 24.06.2007
18:13 jussist jotain shittii

olin ilman kulmakarvoja ja kallo halki koko juhannukse härmälän campingilla,henkka halaillu mua ku sammuin johonki sit mut "raiskattiin"... oli kyl tarpeeseen sekin ku ei voinu kylmäkoskella rauhassa runkata kun sellikaveri ei ollu koskaa nukkumassa ku olis pitäny.. mut iha siisti jussi oli,olis vaan kiva muistaa jotain muutakin,oli meinaan ensimmäinen juhannus siviilissä 7 tai 8 vuoteen.. nyt hitonkova krapula ja kramppeja alkaa taas tuleen koko aja.............. :D

Kertoo jotain.
http://www.mikseri.net/wintery
gaunt666
30.09.2008 10:52:58
Sama heppu on taas vauhdissa Varokaa!! Myös "uusi" sontiainen ilmestynyt --> ANTTI KYNSILEHTO puh: 045-13**411

Jannun päiväkirjamerkintä

Kertoo jotain.
JaS
30.09.2008 16:39:34 (muokattu 30.09.2008 16:50:35)
Joo kyl kannattaa olla varovainen näissä hommissa. Eikä uskota, et sun rikas mummonkumminkaima on heittäny veivinsä Nigeriassa ja jos maksat postimaksut, ni ne lähettää afrikan tähden sulle, se ei nimittäin ole se timantti, jonka ne lähettää.

Itse tulee(ne pari kertaa, kun jotain ostanut) suosittua joko tavaran henkilökohtaista hakemista tai postiennakkoa. Kalliimmassa en edes harkitse rahojen tilille laittamista ennen kuin tavara on mulla. Siis jotain parin euron kirjoja oon ostanut sika säkissä. Toisaalta, koska mun mielestä on tyhmää lähettää tavaraa ilman tietoa maksusta, niin enpä sitä koskaan kellekään ehdotakkaan. Järkevä kauppakumppani ymmärtää myyjänä tai ostajana, jos toinen ehdottaa hakemista tai postiennakkoa tuolla tarkistusmahdollisuudella.

Veikkaisin, et amatöörihuijarit huomaa siitä, et ei käy mikään muu vaihtis, ku rahat etukäteen. Jos joku myy jotain oikeasti tällä mentaliteetilla, niin sitten on väärässä paikassa myymässä, menköön kirpparille. Kovemman luokan rikolliset lähettää sit tiiliskiviä tai varastettua tavaraa. Ja jos ostat varastettua tavaraa ja poliisi takavarikoi sen, niin kukaan ei korvaa sun rahallista menetystä ja saat pahimmassa tapauksessa vielä kätkemisrikoksesta syytteen.

Mulla on muutama tuttu Espoon suunnalta, jotka on soittanut joskus, et haluanko uuden tietokoneen... En ole koskaan ostanut, kun tiedän, et ne ei ole niitä laillista reittiä hankkinu. Ne jätkät on just sellasta pikkurikollista, jotka varmasti tekee jotain tuollasii "pikkuhuijauksia" ja jää sitten kiinni ja menee vankilaan lomailemaan.

Yhden niistä tarina oli se, et se oli tehnyt isomman kuprun ja sillä oli tullut sitten korvauksia muistaakseni puolen miljoonan markan edestä. Ei maksanut niitä. Teki lisää vastaavia. Korot juoksi. Ja sillä on nykyään 5 miljoonaa euroa korvauksia korkoineen. Nämä tapaukset ei pääse velkajärjestelyyn, koska velat on aiheutettu rikollisilla toimilla. Ja 5 miljoonan kysymys kuuluu: Miten maksat moisen summan rehellisillä töillä?

Käytännössä tämä johtaa siihen, että noi pikkunilkit tippuu eräällä tavalla yhteiskunnan ulkopuolelle. Töihin ei kannata mennä, koska loppuelämän menis suurin osa palkasta velkojen maksuun. Joten mä voin ymmärtää ylimielisen asenteen helposti. Se on näille tapauksille oikeasti ainoa "fiksu" keino hankkia rahaa. Joten saattavat hyvinkin suhtautua hyvin sosiopaattisesti jonkun ihmisen kusetetuksi tulemisen tunteeseen tai kiinni jäämiseen.

En usko Kainin merkkeihin, mutta kyllä ihmisen kanssa keskustellessa, ihan suullisesti, saa jotain kuvaa, et minkälainen se on. Kannattaa nähdä tavara. Ja kannattaa ihan oikeasti pyytää takuutodistus mukaan, jos ostaa jotain alle 2v. vanhaa tavaraa. Ja kannattaa tehdä reality check aina, ku tulee jotenki outo fiilis.

Edit: Ainiin... Pankeilla on olemassa välityspalveluita, mutta ne on käsittääkseni tarkoitettu yleensä isompiin kauppoihin yrityksille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)