Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teräsbetoni-Myrskyntuoja
1 2 3
yellow
16.02.2008 16:20:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

About kuukauden päästä ilmestyy siis Suomen ykkösbändin uusi albumi. Betonin sivuilla oli vähän vihjettä biisilistasta:
 
http://www.thecoveralls.org/vili/tb/kolmoslevy34.jpg
 
Euroviisunosteessa levy varmasti myy jälleen kovia määriä ja vihollisia harmittaa. Taisteluun, soturit!
 
kid ego
17.02.2008 12:43:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaipa tuon levyn voisi hankkia. Ehdottomasti viihdyttämpää Teräsbetoni on kyllä livenä. Yhtään heikompaa keikkaa en ole nähnyt, vaan täyttä rautaa kaikki. Täytyy äänestää Euroviisuihinkin niin perkeleen monta kertaa.
mokkasiini
17.02.2008 14:22:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua jotenki jaksaa ihmetyttää tää orkesteri. Tuntuu, että kun se eka sinkku ilmesty, niin kaikki oli ihan läpällä messissä että "heij nää disaa power metallii, jee!". Ja sitte bändi sano että vetävät ihan tosissaan. Ja sitte yhtäkkiä nous listoille jne yms tästä tulikin "oikea" bändi. (jjoo mä tiiän ettei nää asiaan perehtyneille mistään puskista kyllä noussu)
 
Tai siis tota mä oon vaan miettiny, ja täältä nyt varmaan ne truefanit vois valaista:
Voiko tätä musiikkia kuunnella tosissaan esmes ipodista bussimatkalla vai pitääkö tässä olla alla kymmenen kaljaa ja ympärillä pari pitkätukkaa ja pointtina että tää on hauskaa kun osaan sanat?
 
Ei ollu tarkotus olla ihan näin agressiivinen posti, vaan ihan tosissaan haluisin tietää.
 
kid ego
17.02.2008 14:43:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua jotenki jaksaa ihmetyttää tää orkesteri. Tuntuu, että kun se eka sinkku ilmesty, niin kaikki oli ihan läpällä messissä että "heij nää disaa power metallii, jee!". Ja sitte bändi sano että vetävät ihan tosissaan. Ja sitte yhtäkkiä nous listoille jne yms tästä tulikin "oikea" bändi. (jjoo mä tiiän ettei nää asiaan perehtyneille mistään puskista kyllä noussu)
 
Tai siis tota mä oon vaan miettiny, ja täältä nyt varmaan ne truefanit vois valaista:
Voiko tätä musiikkia kuunnella tosissaan esmes ipodista bussimatkalla vai pitääkö tässä olla alla kymmenen kaljaa ja ympärillä pari pitkätukkaa ja pointtina että tää on hauskaa kun osaan sanat?
 
Ei ollu tarkotus olla ihan näin agressiivinen posti, vaan ihan tosissaan haluisin tietää.

 
Onhan noilla jätkillä power metal -taustaa ennestäänkin, enkä siis käsitä miksi Teräsbetonin nimissä genreä jollain tavalla dissaisivat. Luulenkin että TB lokeroidaan joidenkin taholta ns. huumorimusiikiksi koska laulavat suomeksi. Ihan yhtä korneja juttuja on laulettu englanniksi vuosikymmeniä, ja lauletaan varmasti jatkossakin.
 
True faniksi en itseäni kyllä suostu nimittämään, mutta diggariksi kyllä. Teräsbetoni on yksi niistä sadoista bändeistä/artisteista joita kuuntelen. Varmasti tuo on monille enemmän sitä kaljoittelumusiikkia mitä kuunnellaan ennen baariinlähtöä, itse en ole koskaan kuunnellut noita kuin selvinpäin - niin yksin kuin porukassa.
Guitarwall
17.02.2008 14:45:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai siis tota mä oon vaan miettiny, ja täältä nyt varmaan ne truefanit vois valaista:
Voiko tätä musiikkia kuunnella tosissaan esmes ipodista bussimatkalla vai pitääkö tässä olla alla kymmenen kaljaa ja ympärillä pari pitkätukkaa ja pointtina että tää on hauskaa kun osaan sanat?

 
Musiikin huumoriaspektihan tulee jokaisen omasta maailmankuvasta, ei se siinä ole mitenkään oletusarvona. Itselleni Teräsbetoni edustaa vain äärimmäisen viihdyttävää musiikkia, ei hevinkään aina tarvitse olla otsa kurtussa tosimielellä tehtyä paahtoa. Tehdään tosissaan, mutta pilke silmäkulmassa. Itselleni ei tule äkkiseltään mieleen tilannetta, missä Teräsbetonia ei voisi kuunnella, tai mihin se ei sopisi.
 
Minnuo itteä hymyilyttää esim. black metal-bändit sekä vaikkapa goottimeininki, mutta eipä sekään sitä tarkoita etteikö niillä ois vannoutunu fanijoukko joille se musiikki on sitä kovinta.
 
Itse albumia odotan todella paljon, kaksi edellistä ovat olleet todella kovia levyjä, ja kuten aikaisemmin mainittiinkin, TB on ehdottoman kova livebändi, joten tulevana kesänä on se kyllä jossain pakko taas nähdä, edellisestä kerrasta kun taitaa olla jo vuosi aikaa.
 
www.constantineband.net
Jormaz
17.02.2008 16:35:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä maailmassa on ihan tarpeeksi dark metalia yms. paskaa joten tällaiselle spirituaalisesti saksalaiselle tavaralle löytyy tilausta. Hevihän on mitä iloisin asia.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Mika Antero
17.02.2008 16:40:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spirituaalisesti saksalaiselle tavaralle löytyy tilausta. Hevihän on mitä iloisin asia.
 
Ja saksalaiset tunnetusti mitä huumorintajuisinta kansaa.
 
Fast as a shark.
 
Jäädä voi aina, sen kun jää. Mutta lähteminen on taito.
Marshallga
18.02.2008 00:19:55 (muokattu 18.02.2008 00:20:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeisin levy oli kyllä niin mitään sanomatonta kuraa (lukuunottamatta hienoa Älä mene metsään värssyä), ettei taida enää kiinnostus riittää.
 
south_of_heaven
18.02.2008 01:55:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää on näitä bändejä jotka päätyy äitejen soiteltavaksi.
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=62682
Closure
18.02.2008 02:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää on näitä bändejä jotka päätyy äitejen soiteltavaksi.
 
NO SULLAKIN ON IHAN VARMASTI SELLANEN!
 
TB viihdyttää. Ei muuta. Ei tällä mitään suurempaa arvoa itselle ole. Ei tämä ole tajuntaa räjäyttää tai muutenkaan mailmankirjoihin kovin isolla kirjoitettavaa ole.
Jos joku nauttii niin siinä on pointti jo löydetty. Otsat pois kurtusta senkin homot.
 
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Metalhead81
18.02.2008 15:42:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvin TB vetää. Toivottavasti olisi ekan levn tasoista tuo uusi.
 
Metal 'till you die!
Cadaver
18.02.2008 16:29:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, täältäkin toivomus, että tulisi taas metallimpaa tavaraa ykköslevyn tapaan.
 
Metelin eri muotoja: Agent Metal Revenant Riivaaja Sodomia
yellow
18.02.2008 18:08:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, täältäkin toivomus, että tulisi taas metallimpaa tavaraa ykköslevyn tapaan.
 
Mitä bändin jäsenten juttuja olen kuullut, toiveenne toteutuu.
 
Baraka
18.02.2008 22:00:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

About kuukauden päästä ilmestyy siis Suomen ykkösbändin uusi albumi. Betonin sivuilla oli vähän vihjettä biisilistasta
 
noh, makunsa kullakin
 
Antti1997
18.02.2008 22:20:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://yle.fi/eurovision/asx/terasbetoni.asx
 
Tästä uutta biisiä. On muuten ainakin parhaat rumpusaundit tähän mennessä! Eikä hullumpi biisi muutenkaan, taattua yleisönhuudatuskamaa!
 
Ei kaikkien kannata hakata päätä seinään, jos joku on jo tehnyt siihen oven.
jigsore
18.02.2008 22:32:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peliä: http://www.terasbetoni.com/
 
Lapis
18.02.2008 22:45:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin rouvalle Teräsbetonin Euroviisubiisin. Kertoi heti että sehän on ilmiselvää hevipopedaa tai hevifrederikkiä. Heh! Yhdyn häneen!
 
Kyllä poijat tapahtuu!
kid ego
19.02.2008 09:11:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin rouvalle Teräsbetonin Euroviisubiisin. Kertoi heti että sehän on ilmiselvää hevipopedaa tai hevifrederikkiä. Heh! Yhdyn häneen!
 
Höhö, kieltämättä aika Kung Fu Fighting noi intron huudot. Mutta kuka pelätyn laukkakompin taitaa?
DieGr
19.02.2008 10:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peliä: http://www.terasbetoni.com/
 
Miehet, Ratsaille! Kunnia! Veljeys! Tuonela!
 
Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä.
Ben_D
19.02.2008 11:09:32 (muokattu 19.02.2008 11:10:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jatkavat edellisen levyn samaa biisiä. Mitenköhän tän nyt kauniisti muotoilisi....ei se nyt oikein lähde tai jotain.
 
http://evincemetal.com/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «