Zigura 20.01.2008 14:35:14 | |
---|
Stonea kuuntelin taas pitkästä aikaa. Luulin, että Reached Outin esikertsissä lauletaan ihmiskunnan pelastamisesta: Väärin - You'd better fight for mankind! Todellisuudessahan lyriikat ovat sitä, mitä speedmetallilta voi odottaa: Oikein - You'd better fuck off and die! "Jouduin sattumalta niin sanottuun tanssi-iltamaan - kamalaan mätäpesään; no, siellä tietysti tanssittiin kankania, niin ettei minun aikoinani sellaisesta vielä tiedetty mitään. Siinä on tosiaankin tapahtunut melkoista edistystä". |
lindo 15.02.2008 23:05:20 | |
---|
Tää on jo vanha mutta tuli mieleen yht äkkiä nyt. Dreamtalen, Memories of Time biisissä omasta mielestäni ihan selkeästi lauletaan: When you are young and recycled... Oikeastihan siinä lauletaan: When you are young memories are gold... Rok rok |
Snapo 18.02.2008 14:18:16 (muokattu 18.02.2008 14:19:12) | |
---|
staminan vapaa maa: oikein: askel eteen on kaksi taakse ympäri ja kartta loppuu kesken.. väärin: ympäri ja kakka loppuu kesken.. |
Kun Master of Puppetsin kuulin ensimmäistä kertaa ihmettelin että miksi Hetfield huutelee sinapin perään? "Mustard!! Mustard!!" |
sub zero 18.02.2008 23:58:05 | |
---|
kuulen aina popedan erotomaniassa et ne laulais jotain et "jos pillua saan". mut ei kai ne nyt semmoista voi laulaa. en tiiä vieläkään mitä ne laulaa oikeesti huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
foetor ex ore 19.02.2008 00:05:14 | |
---|
kuulen aina popedan erotomaniassa et ne laulais jotain et "jos pillua saan". mut ei kai ne nyt semmoista voi laulaa. en tiiä vieläkään mitä ne laulaa oikeesti "Jos hillua saan". Munsta. |
NHR 19.02.2008 00:34:11 | |
---|
"Jos hillua saan". Munsta. Hoho, no eikä oo, ku ihan vaan reilusti peellä. Sehän on hei sentäs Popeda... ;) "It's really something other than else!" |
Thet 19.02.2008 15:48:34 | |
---|
HIMin uus radiobiisi Bleed Well kuulostaa jälkeen päin aivan siltä kuin kertosäkeessä laulettaisiin jotain tyylin Bleed well my silver sperm, mutta eihän se mee loppujen lopuks sinne päinkään. Bleed well the soul you're about to sell for passion derranged Kiss and tell, baby we're bleeding well Bleed well the heart you're about to fail for reasons insane Kill and tell, baby we're bleeding well In hell |
ten 20.02.2008 11:53:50 (muokattu 20.02.2008 16:45:05) | |
---|
Stam1na - Lääke Näin niitä biisejä kuullaan kun ei lueta kansivihkoja. On tolla levyllä muitakin hassuuksia, mutta en vaan muista nyt. Oikein: Saa paha palkkansa Saa maistaa omaa lääkettään Väärin: Hampaaton kansa Saa maistaa omaa lääkettään E: korjasin biisin nimen väärin. :D E2: korjasin biisin nimen oikein. :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Tohtori Tonus 20.02.2008 13:42:37 | |
---|
Eikös tuo ole Lääke-biisistä kuitenkin? |
ten 20.02.2008 16:44:26 | |
---|
Eikös tuo ole Lääke-biisistä kuitenkin? Voi olla. En muista. :D Tarkistus osoitti että. ON! :D haha! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
lessthanthree 05.03.2008 15:41:13 (muokattu 05.03.2008 15:41:40) | |
---|
Eukko luuli pitkän aikaan, että Pelle Miljoonan Tahdon Rakastella Sinua -kappaleessa laulettiin "paina huulet munia vasten" :) Oikeastihan meni siis "paina huules huulia vasten" Edit: typo |
carnation 14.03.2008 16:15:09 | |
---|
Rihannan Don't Stop the Music: kuulen aina tuon "Please don't stop the music" -kohdan että "Weasels stop the music" :--D Olenko ainoa? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Bullitt 14.03.2008 19:01:10 | |
---|
Rihannan Don't Stop the Music: kuulen aina tuon "Please don't stop the music" -kohdan että "Weasels stop the music" :--D Olenko ainoa? En tiedä siitä mutta itse kuulin että "jesus stop the music". |
Mars Mountain Music 15.03.2008 21:02:53 (muokattu 15.03.2008 21:26:46) | |
---|
Kornin uusin hitti, en tiedä nimeä. Oikeita en oikein tiedä, mutta kuulen sen kertosäkeen aina "Sooo Long, piissa!" tai joskus "So long, viisaus!" Mötley crue-smoking in the boys room: O:Smoking aint allowed in school V: A smoking ant is so cool V:Smoking aloud is cool V:Smoking in the laundry is cool. Kaikki mun tai kaverin väärin kuulemia. |
heikkijarvinen 20.03.2008 09:03:34 | |
---|
Kuulen jatkuvasti että Stellan uudessa hitissä "häpeä pieksee rintaa" c osassa lauletaan "kakka pyllyt" mutta oikeasti siinä lauletaan jotain "kaataa hyllyt.." |
embe 20.03.2008 10:15:18 | |
---|
"Ole minulle Rafaelin rinkeli" Vei useita vuosia, ennenkuin veli sai minut uskomaan, ettei biisi mene noin. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
embe 20.03.2008 12:04:39 | |
---|
Mä luulin hävettävän pitkään, että Aretha Franklinin Respect-biisissä lauletaan: "horry a ti ti ti" Mutta perkules, nehän oliki niitä kirjaimia: "R E S P E C T" *happea* XD XD XD You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
-J.- 21.03.2008 17:33:34 (muokattu 21.03.2008 19:43:41) | |
---|
Voi voi.... kuulen vieläkin että In Flamesin Brush The Dust Away biisissä lauletaan: VÄÄRIN: A single step - a garbled life Where's the muffins? Your rage - the pain We are the muffins? OIKEIN: A single step - a garbled life Where's the profit? Your rage - the pain Will it all be worth it? En vaan tajuu mistä mä oon tollasen muffinssi homman vetäny C'est moi.... |
sub zero 21.03.2008 19:30:44 | |
---|
kuudennella luokalla soitettiin "breaking the law" mut ei ollu sanoituksia käytössä (ei ollu vielä nettiä), niin sit joku kirjoiti sanoitukset ite korvakuulolta. nyt kun nettiaikakaudella sitten tarkistin niin siinä oli esim "put some action in my life" kirjoitettu muotoon "put some pictures in my way" huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |