Visakoivu 17.02.2008 23:51:50 | |
---|
Täytyypä laittaa saksaan sähköpostia ja kysellä että miten menetellään. Toivottavasti tuo Suomessa korjauttaminen onnistuisi koska hirvittää lähettää tuota nuppia saksaan koska mulla ei ole siihen casea eikä alkuperäistä laatikkoa tallella että mihin sen voisi paketoida, ja vielä kun olen kuullut kauhutarinoita siitä että miten postissa noita paketteja käsitellään... No se menis takas UPS:n kyydillä, mutta toisaalta kyllä ne sielläkin "osaa" niitä paketteja käsitellä. Computer says no. |
Basismi 17.02.2008 23:57:40 (muokattu 17.02.2008 23:58:32) | |
---|
Osta Hartke. Ei sentään. Osta Fame multa. Toimii kuin tauti. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Visakoivu 18.02.2008 00:17:39 | |
---|
Osta Hartke. Ei sentään. Osta Fame multa. Toimii kuin tauti. Pitäisköhän meikän ostaa sulta Fame? Sitten siihen pari rantista alle niin avot. No ei kai se fiksua olis, mutta hauskaa vois olla. Computer says no. |
doaf 18.02.2008 16:43:59 | |
---|
1,5v jälkeen tuossa on varmaan vielä takuuta jäljellä. Kun Ampeggi on ostettu saksasta ja saksa on EU-maa sekä Ampegilla on suomessa maahantuoja, tulee takuukorjauksen onnistua suomessa. Lähde ECC.fi: "Kilpailusäännökset edellyttävät, että valmistajan yhdessä maassa myöntämän tehdastakuun on pääsääntöisesti oltava samoin edellytyksin voimassa myös muissa EU-maissa. Tavara pitäisi saada siis takuukorjattua Suomessa, jos sillä on valmistajan tehdastakuu ja maahantuoja Suomessa." poks |
joukov 18.02.2008 17:40:16 | |
---|
1,5v jälkeen tuossa on varmaan vielä takuuta jäljellä. Kun Ampeggi on ostettu saksasta ja saksa on EU-maa sekä Ampegilla on suomessa maahantuoja, tulee takuukorjauksen onnistua suomessa. Lähde ECC.fi: "Kilpailusäännökset edellyttävät, että valmistajan yhdessä maassa myöntämän tehdastakuun on pääsääntöisesti oltava samoin edellytyksin voimassa myös muissa EU-maissa. Tavara pitäisi saada siis takuukorjattua Suomessa, jos sillä on valmistajan tehdastakuu ja maahantuoja Suomessa." Yleensä tehdastakuu lienee puolesta vuodesta vuoteen. Mahdolliset muut takuut ovat jälleenmyyjän lupaamia lisätakuita. Onko Ampegeilla pidempi takuu joka paikassa? Hartwall Areena, 28.5.2008: KISS |
slapvete 18.02.2008 18:52:26 | |
---|
Osta Hartke. Ei sentään. Osta Fame multa. Toimii kuin tauti. Ootko verrannut Ampegiin? Futaako halpis oikeasti? Heitä hintapyyntö pv:llä. Voisi kiinnostaa. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
Zambe 18.02.2008 19:41:43 | |
---|
Yleensä tehdastakuu lienee puolesta vuodesta vuoteen. Mahdolliset muut takuut ovat jälleenmyyjän lupaamia lisätakuita. Onko Ampegeilla pidempi takuu joka paikassa? Jep, kyllä tosta mun nupista on tehdastakuu jo varmaan mennyt umpeen, musik produktivin sivuilla lukee näin: Lakisääteisen vastuun viasta lisäksi antaa Musik Produktiv Versand GmbH & Co. KG tuotteilleen 5 vuoden takuun. Tämä myyjän takuu on kuitenkin toisarvoinen suhteessa mahdolliseen valmistajan takuuseen. Takuuehdot eivät näinollen päde niin kauan kuin ostetun tuotteen valmistajan omat takuuehdot ovat vielä voimassa. |
Visakoivu 18.02.2008 20:05:54 | |
---|
Ootko verrannut Ampegiin? Futaako halpis oikeasti? Heitä hintapyyntö pv:llä. Voisi kiinnostaa. Meikä vetänyt tolla kohta neljä kuukautta ja kyllä se ainakin mulle toimii. Tosin en ole Ampegeilla niin kamalasti vetänyt, eli en osaa sanoa kuinka toimii verrattuna Ampegiin. Mutta toisaalta eipä tuo Ampegi olekaan. Computer says no. |
Ootko verrannut Ampegiin? Futaako halpis oikeasti? Heitä hintapyyntö pv:llä. Voisi kiinnostaa. Ei oo tullut vertailtua. Se makso 666 rahaa (tjsp) ja siinä on rahat takaisin takuu voimassa, mutta voin kyllä vähän tiputella jos olet oikeasti kiinnostunut. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
doaf 19.02.2008 09:40:05 | |
---|
Jep, kyllä tosta mun nupista on tehdastakuu jo varmaan mennyt umpeen, musik produktivin sivuilla lukee näin: Lakisääteisen vastuun viasta lisäksi antaa Musik Produktiv Versand GmbH & Co. KG tuotteilleen 5 vuoden takuun. Tämä myyjän takuu on kuitenkin toisarvoinen suhteessa mahdolliseen valmistajan takuuseen. Takuuehdot eivät näinollen päde niin kauan kuin ostetun tuotteen valmistajan omat takuuehdot ovat vielä voimassa. Kysykää nyt ihmeessä tosta tehdastakuusta suoraan Ampegilta (suomen maahantuoja ei ainakaan mun Ampegin kohdalla halunnu tietää mitään). Ampegin sivujen mukaan takuu on 5 vuotta, eikä siellä ole eritelty usaa ja muuta maailmaa mitenkään. Ja vaikka oikeasti oliskin Euroopassa eri, niin tuskin se on kovin paljon huonompi olis. Toisaalta jos ei oo pikkurahan puutetta, niin voihan sen viiä vaikka Veholle korjattavaks. poks |