Imper 03.02.2004 00:31:58 | |
---|
Mies saa itkeä vaan äidin hautajaisissa mutta: Manic Street Preachers - The Everlasting Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Lintu Guns N' Roses - November Rain Kingston Wall - The Real Thing Everyone is a per-son |
sepeli 03.02.2004 14:34:55 (muokattu 03.02.2004 14:36:51) | |
---|
Voi lorma...Kaikki on jo ehditty sanoa: Radiohead - Street Spirit The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out Elokuun häävalssi Pink Floydin Shine on you crazy diamond CMX:n Suurta yötä päin paitsi CMX - Talvipäivänseisaus CMX - Veden ääri Liekki - Sulka Muse - Unintended Pistä jakusto passiin. |
L.Ruoska 03.02.2004 15:51:48 | |
---|
Koko Fintelligensin tuotanto. Se on niin surkeeta kamaa että ihan itkettää. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Imper 03.02.2004 16:19:55 | |
---|
Koko Fintelligensin tuotanto. Se on niin surkeeta kamaa että ihan itkettää. Plussaa. Everyone is a per-son |
aiiT 03.02.2004 17:31:51 | |
---|
No, niitä on monta tai riippuu tilanteesta. Just nyt Verenpisaran Happosadetta tai Kyllä me. We are accidents waiting to happen. |
Beatlesin Blackbird viime sunnuntaina. Täydellinen kappale. |
joet 03.02.2004 18:46:11 | |
---|
Viimeksi Joan Osbornen ja Funk Brothersin tulkinta biisistä What Becomes of the Broken Hearted elokuvassa Standing in the Shadows of Motown. |
Järvihirviö 03.02.2004 18:53:30 | |
---|
Koko White Stripesin tuotanto... melankolia ei ole aitoa, mutta kyyneleet ovat. |
waukku 03.02.2004 19:40:38 | |
---|
John Lennon: Imagine...Riippuu aika pitkälti fiiliksistä,tietenkin. Ja eelsin Beautiful Freak levyn äärellä on ollut monasti tippalinssissä. Ja placebollakin on biisejä jotka pistää aika herkäksi esim. I Know. lahjattomat treenaa! |
SwanHeart 03.02.2004 21:54:43 | |
---|
No tällä hetkellä Deep Purplen Child In Time. Oliko se niin? En tiedä miksi. Ihana piisi. Jeesus Kristus tulee pelaamaan paskahousua. |
carlos 03.02.2004 22:05:55 | |
---|
pistetääs vielä pari: Mew: snowbrigde, Am i Wrong? no Jaajaa.Mewiltä tuullu uutta matskua ? meikä on kuullu vaa sen am i wry? no :n hahaa. stonermies henkeen ja vereen.hmm. In Russia We Trust One. |
SwanHeart 03.02.2004 22:18:36 | |
---|
Ja ainiin. Tuli tuosta yhestä tekstistä mieleen,että kun kuulin ensimmäisen kerran John Lennonin Imaginen, istuin autossa ihanan ystävän kanssa ja kuuntelin niitä sanoja. Ihania sanoja. Tuli kyllä kyynelkin siinä. Jeesus Kristus tulee pelaamaan paskahousua. |
Free Bird 03.02.2004 22:20:52 | |
---|
Kulkuriveljeni Jan skål Bleed Fuckin´ Black Label |
el Bastardo 03.02.2004 22:21:03 (muokattu 07.02.2004 19:37:46) | |
---|
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out. Juurikin näin. Toimii: "And if a double-decker bus crashes in to us to die by your side is such a heavenly way to die and if a ten ton truck kills the both of us to die by your side well the pleasure, the privilege is mine" Ja pistetään lisäksi vielä CMX:ltä Karsikkopuu ja Myrskyn ratsut, sekä muilta yhtyeiltä tällaisia: - Radiohead / Exit Music - AiC / Down in a Hole - Niskalaukaus / Häpeän lävistämä - Leevi and the Leavings / Teuvo |
randombass 03.02.2004 22:42:21 | |
---|
Beatlesin Blackbird viime sunnuntaina. Täydellinen kappale. Itselläni on lapsuudesta yksi ensimmäisiä muistikuvia, kun kuulin radiosta Yesterdayn. Tämä oli siis vuonna -65. Muistan, kuinka itkin sen melodian takia. Myöhemmin itkin aina kun kuulin Romanssin elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi. Aivan viime vuosina olen itkenyt mm. Juha Tapanisen kappaletta Syvälle sydämeen sattuu (es. Tommi Läntinen). Myös Nousee päivä, laskee päivä tuo tipan linssiin (ai onko mulla lapsia, vai... ?). Jotenkin sellaiset perinteiset rockbiisit ei oikein itketä, niinkuin useimpia täällä.... |
brunorygseck 03.02.2004 23:04:13 | |
---|
Kerran tuli Dixie Dregsin "Night Meets Light"ia kuunnellessa tippa (melkein) linssiin. Tosi kaunis kipale. Noniinpä!!!! Oijoi, täältähän löytyy musiikkitietoutta.... Morse on hieno mies! Harmoniat kohdallaan, ei sanoja tarvita... Parempi housut paskassa kuin paskat housuissa |
TurOl 03.02.2004 23:26:11 | |
---|
Suede: Still Life Manic Street Preachers: Small Black Flowers That Grow In The Sky Mew: Symmetry Sigur Ros: (joku agetis byrjun -levyltä, en tiedä kappaleiden nimiä) Radiohead: Exit Music Smiths: There Is A Light That Never Goes Out (kuten on tullut ilmi, ehdottomasti paras Smiths-kappale....) |
Jussi Guitar 04.02.2004 12:59:31 | |
---|
Mulla on kaksi biisiä jotka sai ja saa edelleen mut vollottamaan ku pikku kakaran. 1. Samuli Edelmanin "Karavaanari on kaikkien kaveri" -Kuulin ton biisin eka kertaa ku olin iltavuorossa ja kuuntelin radiosta jotain lista ohjelmaa. Karavaanari lähti soimaan ja mä ajattelin että mix vitussa pitää olla aina jotain mainoksia pistäis vaan ne biisit soimaan,,,,, no se biisi sitte loppu ja juontaja sano että, " Samuli Edelman ja Karavaanari listan sijalla 8", kyllä siinä meni usko musiikki teollisuuteen ihan täysin, jos joku tuntematon jamppa olis ton biisin vieny levy-yhtiöön niin levy-yhtiön sedät olis sanonu sille että, " me ei mainosteta ruohonleikkureita, häivy", mä luulin ihan aikustenoikeesti että se on ruohonleikkuri mainos. 2. J. Karjalaisen "Väinö" -Se typerys vielä tunnusti tehneensä ton biisin pojalleen, jos mä tekisin biisin pojalleni niin kyllä mä sitte vähä kattoisin minkälainen se biisi on, ei tollasta paskaa voi saatana omistaa omalle pojalleen. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITRIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
Nazareth 04.02.2004 13:16:13 | |
---|
ehdottomasti Sininen Yö(se vanha alkuperäinen) ja Kotkat Kuuntelevat-leffan tunnuskappale "Yks kalja ja yks lapin kulta." |
kostaja 04.02.2004 14:18:37 | |
---|
celine dion -preyer |