Aihe: piuhat hajoo
1 2
Jäsen X
03.02.2004 08:36:08
Tähän vois sanoa että älkää aina ostako niitä halvimpia piuhoja! sellanen n.15 euron piuha kestää kyllä niin kauan kunjaksaa vaan soittaa..
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Keppis
04.02.2004 09:43:31
Kyllä ainakin keikalle jos heittää piuhan sieltä päästä pedaali lautaan kiinni routeipillä niin tuskin hajoo kesken keikan.
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä.
Mase
04.02.2004 10:27:37
Ei muuta kuin kauppaan ja ostat neutrikkeja ja kunnon piuhaa irtotavarana... Mulla on ollut piuhoina taskeria ja cordialia ja ne on ollut käytössä about 5 vuotta ilman mitään ongelmia... Muistat vaan tehdä joutokset ja vedonpoistot kunnolla niin kyllä piuha kuin piuha vähintään sen kolme vuotta kestää...
Keppis
04.02.2004 10:36:16
Pitää ny kattoo jos saan muualta rahotusta...
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä.
Hanok
04.02.2004 10:46:20
Mulla on käytössä Thomannin piuhoja joissa on Neutrikit ja Cordialia. Ostin ne parisen vuotta sitten ja odotetusti mitään kestävyysongelmia ei ole ollut. Kolmelle piuhalle tuli hintaa 40 euroa.

Mutta. Kaapeli on ilmeisesti jotain Cordialin halvempaa osastoa koska se ei ole aivan häiriötöntä. Treeni/livesoitannassa sillä ei ole väliä mutta studiossa en noita käyttäisi. Tosin kaapelit ovat kyllä sen verran pitkiäkin että senkään puolesta eivät ole parhaita mahdollisia äänityspuuhiin.

Pidemmän päälle tulee varmasti halvemmaksi sijoittaa kunnon letkuihin. Minulla oli myös yksi Lifelines-kaapeli (juuri niitä joissa on toinen pää valkoinen ja toinen musta), jonka hukkasin muutaman vuoden käytön jälkeen. Vieläkin ottaa päähän, sillä se oli todella hyvä piuha. Kaverilla on joku yli kymmenen vuotta vanha vastaava piuha ja vieläkin pelittää. Hintaa vaan on sitten jo yli 20 euroa.
Vemmy
04.02.2004 10:48:14
Kyllä noissa piuhoissa on yllättävän suuria eroja. Siis nimenomaan siinä piuhaosuudessa. Paras on nyt kestänyt varmaaan kuusi tai seitsemän vuotta, vaikka sen päällä on hypitty ja sitä on paiskottu ja vaikka mitä. Huonommat ovat irtisanoneet itsensä jo parin viikon käytön jälkeen. Laadukasta piuhaa metritavarana vaan jostain ja Neutrikit päähän, sanoisin ma.
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)