Aihe: Thomann.. YES!!
1
Kristian3
31.01.2003 07:06:45
Olen tilannut ko Jumbojättihybermarketista kaikkea mahdollista- aina kitarankielistä sähköpianoon.. Tähän mennessä ei ole tullut paskaa paketissa vaan täysin sitä, mitä olen odottanut- eri asia on tietysti, jos ei tiedä tarkkaan, mitä tilaa ja mitä haluaa- kyllä Thomann asiansa hoitaa. On tietysti selvä, ettei sen kokoinen multitavaratalo ole 100% täydellinen, muttei ole Elloskaan :)
Kannattaa tietää, mitä, mihin hintaan ja mihin tarkoitukseen, niin kyllä yleensä homma toimii..
Tuota uuden kitarankielien vaihtamista en ymmärrä?? Jos esim. Thomann lähettää tehtaan paketissa tehdasuuden skitan, niin ei siinä ainakaan paskaiset kielet ole, ja jos korvat on päässä, niin kyllä sen kuulee, tarvitseeko kieliä heti vaihtaa vai ei?
Se on muuten totta, että Suomen "ryöstäjät" ovat tajunneet, että jos alta viikon saa postituskuluineen saman tuotteen puolta halvemmalla, niin se myös hankitaan sieltä.
Tää on rankkaa, mutta niin hel...n hienoa!
Simo78
18.02.2008 14:00:32
Olen tilannut ko Jumbojättihybermarketista kaikkea mahdollista- aina kitarankielistä sähköpianoon.. Tähän mennessä ei ole tullut paskaa paketissa vaan täysin sitä, mitä olen odottanut- eri asia on tietysti, jos ei tiedä tarkkaan, mitä tilaa ja mitä haluaa- kyllä Thomann asiansa hoitaa. On tietysti selvä, ettei sen kokoinen multitavaratalo ole 100% täydellinen, muttei ole Elloskaan :)
Kannattaa tietää, mitä, mihin hintaan ja mihin tarkoitukseen, niin kyllä yleensä homma toimii..
Tuota uuden kitarankielien vaihtamista en ymmärrä?? Jos esim. Thomann lähettää tehtaan paketissa tehdasuuden skitan, niin ei siinä ainakaan paskaiset kielet ole, ja jos korvat on päässä, niin kyllä sen kuulee, tarvitseeko kieliä heti vaihtaa vai ei?
Se on muuten totta, että Suomen "ryöstäjät" ovat tajunneet, että jos alta viikon saa postituskuluineen saman tuotteen puolta halvemmalla, niin se myös hankitaan sieltä.

No joo ihan oma ketjun arvoinen viestikö? Kyllähän tompasta on jauhettu...

Tossa uuteen kitaraan kielten vaihdossa on enemmän kun järkeä, koska yleensä noi tehdaskielet on mallia paskat, no mutta jos ne riittää, niin eihän niitä pakko ole vaihtaa. Ai niin ja hienovireetkään ei välttämättä ole ihan kunnossa, joten sekin puoltaa kielten vaihtoa. Jos toi ei ongelma tai ei haittaa, niin tehdaskielillä vaan, mä vaihdan jokaiseen uuteen luuttuu uudet kielet ja säädätän tai ostan säädettynä!
duc
18.02.2008 14:01:48 (muokattu 18.02.2008 14:03:16)
Höh, vähän aikaa piti ihmetellä tuota aloitusta... mutta sehän olikin viisi vuotta vanha viesti. Itsellehän tuli yli tonnin kitarassa lähes puhkiruosteiset kielet T-kaupasta. Jotenkin tuntuu että varastoinnissa olisi ollut jotain häikkää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)