Aihe: Soinnutusapua Kaksi mannerta
1
annilona
12.02.2008 13:28:24
Hei,

Laitoin tämän avunpyynnöön ensin Tuottaminen&sovittaminen-osastolle mutta sopinee paremmin tänne.

"Hei kaikki!

Olen aktiivinen musiikinharrastaja, pianon sunnuntairämpyttäjä ja laulaja, ja tarvitsin hiukan apua. Olen yrittänyt etsiä netistä ja muualtakin tabularuuria Emma Salokoski Ensemblen Kaksi mannerta-kappaleeseen (säveltäjä muistaakseni Tuomas Kaila), mutta turhaan. Olisko jollain tietoa soinnuista kappaleeseen?

Kiitokset jo etukäteen!"

PS.Olen itse ihan onneton soinnuttaja
Neljä Ruuvia
12.02.2008 16:08:10
Ooyko muuten kysynyt Enirosta Tuomas Kailan numeroa. Hänellä saattais olla soinnutkin tallessa.
annilona
12.02.2008 16:24:52
Ooyko muuten kysynyt Enirosta Tuomas Kailan numeroa. Hänellä saattais olla soinnutkin tallessa.

Hm. Eipä ole tullut edes mieleen, enkä usko että itse säveltäjää kiinnostaa etsiskellä sointuja amatööripianistinlaulajan sunnuntai-iloksi. Saatanpa tietty olla väärässäkin.
Roku
12.02.2008 18:24:19
Netistä löytyneesta lyhyestä näytteestä olin kuulevinani tuommoista,joku voi jatkaa ja korjata..

Bb                F              D    Gm
   Niinkuin kaksi mannerta joita meri erottaa
     Cm         Eb              Bb   F
katselemme toisiamme horisontin taa
Bb                   F 
 ehkä maailman nuoruudessa
D       Gm              Cm
 yhteen kuuluimme koska toista rantaa
Eb        Bb       F
ikuisesti kaipaamme  

F-E-Eb               Edim           Bb
      Niinkuin kaksi mannerta joita meri....
Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan!
annilona
12.02.2008 21:50:52
Kiitos :-) Tästä on jo tosi paljon apua. Et usko kuinka kadehdin taitoa bongata soinnut korvakuulolta. Ja tiedän... harjoitttelemalla oppisi.
Neljä Ruuvia
13.02.2008 19:27:30
Hm. Eipä ole tullut edes mieleen, enkä usko että itse säveltäjää kiinnostaa etsiskellä sointuja amatööripianistinlaulajan sunnuntai-iloksi. Saatanpa tietty olla väärässäkin.

Mä ajattelin vaan sitä että hänellä varmaan ois voinut olla se valmiina.Eikä tuo varmasti vielä niin maankuulu henkilö ole että tuo välttämättä olis ollut vaivaksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)