Ei ja ei. Koska mulla oli joskus originaali (se 1981 vuoden vehje) voin kertoa, että: Ne on suojat / pehmusteet. Ne kun ottaa pois, alta paljastuu se, mitä on siinä toisessa kuvassa. Niitä ei muuten meinannut saada millään enää takaisin, kun kerran erehtyi ottamaan pois. Ne on lievästi sanottu tiukat. Kuvien vehje ei ole muuten 1981 vuoden vehje, vaan se myöhempi versio (ehkä 1983/84 ?). Jos se rätisi ja paukkui, olisikohan potikat kaputt ? Tai patterin johdoissa häikkää ? Ok! Ei potikat rätisseet/paukkuneet. Mun veikkaus oli, että ois vikaa input-jagissa. Kovasti vaan mr. Huttunen väitti, että on kuntonainen peli. Itseäni epäilytti jo ennen testaamista, että onko särö kunnossa, kun yleensä nämä kohtuu hintaset vintaget häviää kaupasta aika nopeasti. Suosittelen, siis ainakin tuossa kaupassa, tarkuutta, ettei saa paskana olevaa kamaa! |
Tee 18.02.2008 14:43:02 | |
---|
Voivoi kun tuo phase90 ois muuten niin mahtava vaan kun antaa säröä :/ Oonko käsittänyt/kuullut aivan väärin että tuo evh phase90 ois muuten sama mutta tuossa ei ole tuota ongelmaa ? Pulu ja patsas. |
Mrezzye 18.02.2008 15:13:08 | |
---|
Hmm.. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta zak wylden overdrive -pedaalista? Käytän... on erittäin hyvä nimenomaan putkivahvistimen boostaukseen. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Painajaismainen 18.02.2008 15:17:33 (muokattu 18.02.2008 15:24:09) | |
---|
Käytän... on erittäin hyvä nimenomaan putkivahvistimen boostaukseen. Muistuttaako tuo pedaali soundiltaan enemmän putkihuutajaa vaiko Boss SD-1:stä? |
Kivijalka 18.02.2008 15:47:30 | |
---|
Muistuttaako tuo pedaali soundiltaan enemmän putkihuutajaa vaiko Boss SD-1:stä? Muistaakseni jostain haastattelusta lueksin että olisi Sakke halunnut pedaalin olevan niinkuin SD-1 mutta suuremmalla alapäällä... Koskaan en ole pedaalia testannut joten omakohtaisesti en asiaa ole todennut. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Painajaismainen 18.02.2008 15:49:39 | |
---|
Muistaakseni jostain haastattelusta lueksin että olisi Sakke halunnut pedaalin olevan niinkuin SD-1 mutta suuremmalla alapäällä... Koskaan en ole pedaalia testannut joten omakohtaisesti en asiaa ole todennut. SD-1:mäistä soundia aavistelinkin. |
Antero5 20.02.2008 22:20:02 | |
---|
Itelle ainakin toi Phase 90:n lievä säröytyminen on vaan jees...Se on vaa hyvä lisä. Mutta makuasia sekin... www.nothingrightleft.com
www.theenchained.com
-Chuck Norris does not sleep. He waits- |
Swan 20.02.2008 22:31:00 | |
---|
Mun Phase 90 ei meinaa säröytyä sitten millään. Johtuuko sitten script modista vai mistä, en tiedä, mutta kaverilla on vastaava vehje 70- ja 80-lukujen taitteesta, joka taasen klippaa niin maan perhanasti varsinkin efektiluupissa. |
koponen 20.02.2008 23:00:54 | |
---|
Mun Phase 90 ei meinaa säröytyä sitten millään. Johtuuko sitten script modista vai mistä, en tiedä, mutta kaverilla on vastaava vehje 70- ja 80-lukujen taitteesta, joka taasen klippaa niin maan perhanasti varsinkin efektiluupissa. Eipäilemättä looppi on sitten linjatasoinen, eikä ollenkaan stompeille tarkoitettu jos siinä klippaa pahemmin kuin edessä. If it says Marshall on the front, you're good to go |
JR 21.02.2008 03:25:13 | |
---|
Voivoi kun tuo phase90 ois muuten niin mahtava vaan kun antaa säröä :/ Oonko käsittänyt/kuullut aivan väärin että tuo evh phase90 ois muuten sama mutta tuossa ei ole tuota ongelmaa ? Muuten kait suht sama, uusi maalaus, ei klippaa ei emg eikä muilla high output mikeillä, ja siinä on se script nappi, jonka alhaalla ollessa enemmän smooth vintage ja ylhäällä modernimpi radikaalimpi phaser efekti. Tuli hankittua tuo ja on ollut siitä lähtien ihan suosikki spedu kyllä suosittelen lämpimästi! Paras phaser mitä on tullut tähän mennessä vastaan. Eikä kannata alkaa EVH jutun antaa hämätä on ihan yleiskäyttöinen spedu. Mutta kivat van halen I & II soundit saa kello 9:ssä ja script nappi pohjassa. Harmi että se evh kirjain yhistelmä lisää hintaa about parilla kympillä varmaa. Eikä ole kai true bypass, mutta no problem for me. "Milk can hurt you" |
Numb 21.02.2008 05:57:58 (muokattu 21.02.2008 05:58:45) | |
---|
Itelle ainakin toi Phase 90:n lievä säröytyminen on vaan jees...Se on vaa hyvä lisä. Mutta makuasia sekin... Särösoundilla soittaessa se on aivan jees, mutta puhtailla todellakaan ei. Kun ne eivät enää ole puhtaat kun lyö Phase 90:n päälle, eikä se särö puhtaiden päällä ole kovinkaan kaunista. Säröille se taas on parasta mitä tiedän. Script modattu Phase 90 taas muuttui minun makuuni liian laimeaksi. EVH taas... no, en vain pidä signatureista. Tiedä häntä miksi. Siksipä tässä onkin phaserinmetsästys käynnissä. Hyviä on, sekä puhtaille että särölle, mutta ei vain tahdo löytyä sellaista joka tekisi molemmat... Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Kivijalka 21.02.2008 08:44:01 | |
---|
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Mrezzye 21.02.2008 09:47:22 | |
---|
Muistuttaako tuo pedaali soundiltaan enemmän putkihuutajaa vaiko Boss SD-1:stä? Kyllä se lähempänä SD-1:stä on... ehkä hieman enempi botnea tosiaan (ja tietty pienempi koko ja ulkonäkö on plussaa). Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
spede from hell 21.02.2008 13:32:20 | |
---|
Muakin kiinnostaa nää mxr:n vehkeet suunnattomasti. Ja ostaisinkin kunnon boosterin jos löytäisin. Wylde OD kiinnostaa vietävästi. Mulla on ollut hankaluuksia boostata JCM-900, ja tuntuu että kaikki säröt on suoraan sanottuna p*****stä. Muttä tää porina on hyvä, ku on ollut itelläkin tarkoitus näistä kysellä... Kertokaa viisautenne ja mä teen muistiinpanoja... G.I.D! |
Simo78 21.02.2008 14:38:29 | |
---|
Muakin kiinnostaa nää mxr:n vehkeet suunnattomasti. Ja ostaisinkin kunnon boosterin jos löytäisin. Wylde OD kiinnostaa vietävästi. Mulla on ollut hankaluuksia boostata JCM-900, ja tuntuu että kaikki säröt on suoraan sanottuna p*****stä. Muttä tää porina on hyvä, ku on ollut itelläkin tarkoitus näistä kysellä... Kertokaa viisautenne ja mä teen muistiinpanoja... Mä en nyt kyllä mitään viisautta jaa, mutta itse boostailen jcm800 bossin blues driverillä ja sitä boostaan digitechin bad monkeyllä. Kumpainenkin aika halpoja. Ei varmasti toi bd-2 monen mielestä paras, mutta mun makuun toimii, antaa "ärhäkkäämmän" soundin kuin tuo bad monkey http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=15&t=157812&co=600tuolla tubeketjussa on sitten enempi vaihtoehtoja od-tyylisistä speduista |
Swan 21.02.2008 15:51:27 | |
---|
Eipäilemättä looppi on sitten linjatasoinen, eikä ollenkaan stompeille tarkoitettu jos siinä klippaa pahemmin kuin edessä. Mahdollista kyllä, tämä siis Engl Screamerissa. Peavey Classicin kanssa en kaverin spedua olekaan kokeillut, mutta oma ei ruttuunnu kummassakaan. |
spede from hell 22.02.2008 12:08:42 | |
---|
Mä en nyt kyllä mitään viisautta jaa, mutta itse boostailen jcm800 bossin blues driverillä ja sitä boostaan digitechin bad monkeyllä. Kumpainenkin aika halpoja. Ei varmasti toi bd-2 monen mielestä paras, mutta mun makuun toimii, antaa "ärhäkkäämmän" soundin kuin tuo bad monkey http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=15&t=157812&co=600 tuolla tubeketjussa on sitten enempi vaihtoehtoja od-tyylisistä speduista Jep. Mulla on tällä hetkellä boostia varten pelkkä bossin GE-7 EQ. Se toimii sen minkä toimii, kohtalaisesti. Täytyypäs tsegata tuo sun metodi G.I.D! |
spede from hell 22.02.2008 14:59:01 (muokattu 23.02.2008 11:45:41) | |
---|
...kävinpä nyt sitten hakemassa sd-1:n. TOIMII! Tulipa vain zeiciiemmästä ihan mahoton shredmachine. Sd1:stä kaikki täysille niin johan lähtee. Toimii paremmin Ku mikään kokeilemani distortion... ;) G.I.D! |
Flaser_Phanger 23.02.2008 14:27:47 | |
---|
ei se siitä!! |