Aihe: Spürma lentää
1 2 3 4 5
Super-Jari
17.02.2008 12:08:48
On muuten kyllä niin turhan päivästä paskaa että huh. Myötähäpeätä lähinnä synnyttää. Pitäskö tän nyt olla jotenkin hauskaa?

"HEH MEIGÄN LEMPIBÄNDIN LEMPIGITARISTI ON GÄNNIZ"

Yhtä turhaa paskaa ku Kylähullut sun muut.

Kylähullut on mun mielestä jotenkin.. öö.. järkevämpi paketti. Silti.
"Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka"
mokkasiini
17.02.2008 14:32:30
Mitä nyt oon 1+1 laskenu yhteen niin noi jätkäthän meni vaan pitämään hauskaa, eikä ees yrittäny tehä mitään listaykköslevyä. Eihän noilla tainnu olla mitään valmiina, joten yllättääkö sinänsä, että mitään klassikkobiisejä ei syntynyt kahen päivän kännissä?

Ei tätä tosiaan voi eikä pidäkään ajatella mun mielestä tosta konseptista erillään. Jotkut biisit levyllä on tosiaan aivan ala-arvosia, mutta yllättävää kyllä sieltä löytyy myös pari ihan menevää rallia. Levyn hintaki tais olla vaan sen kympin ja oliko tosta nyt vaan 1k painos, mikä jo kertonee asennoitumisesta.

Ikävää, jos jotkut odotti fiksuja lyriikoita tai nerokkaita sävellyksiä. Kyl tää mulle kuitenkin kelpaa ihan tälläsenään.
ANtTIKRISTUS
17.02.2008 14:43:16
Mitä nyt oon 1+1 laskenu yhteen niin noi jätkäthän meni vaan pitämään hauskaa, eikä ees yrittäny tehä mitään listaykköslevyä. Eihän noilla tainnu olla mitään valmiina, joten yllättääkö sinänsä, että mitään klassikkobiisejä ei syntynyt kahen päivän kännissä?

Ei tätä tosiaan voi eikä pidäkään ajatella mun mielestä tosta konseptista erillään. Jotkut biisit levyllä on tosiaan aivan ala-arvosia, mutta yllättävää kyllä sieltä löytyy myös pari ihan menevää rallia. Levyn hintaki tais olla vaan sen kympin ja oliko tosta nyt vaan 1k painos, mikä jo kertonee asennoitumisesta.

Ikävää, jos jotkut odotti fiksuja lyriikoita tai nerokkaita sävellyksiä. Kyl tää mulle kuitenkin kelpaa ihan tälläsenään.

Jos paskaa ei tehtäisi, ihmiset eivät ostaisi paskaa ja näinollen paskan tarjonta vähenisis ja parhaassa tapauksessa raivaisi tilaa oikeasti hyville, potentiaalia omaaville bändeille/artisteille.
I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke.
Hornanturska
17.02.2008 15:22:52
Onpahan herneitä nenässä. Ei ole multa ainakaan pois jos jengi on kännissä ja tekee huonoa musaa. Todennäkösesti niillä on ollu ihan hauskaa? Mutta eihän musanteko saa olla hauskaa.

Otsat ryppyyn ja rokkia soittamaan!
saastara
17.02.2008 15:51:53
Jos paskaa ei tehtäisi, ihmiset eivät ostaisi paskaa ja näinollen paskan tarjonta vähenisis ja parhaassa tapauksessa raivaisi tilaa oikeasti hyville, potentiaalia omaaville bändeille/artisteille.

Sanonpa tähän nyt vain, että tämä on ihan paskaa.
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
ANtTIKRISTUS
17.02.2008 15:57:17
Sanonpa tähän nyt vain, että tämä on ihan paskaa.

Taisi osua?
Kapane
17.02.2008 16:40:14

Taisi osua?

Mikäs määrittelee sen, että mikä on paskaa ja mikä ei?

Olisihan se hienoa, jos kaikki kuuntelisivat samaa musiikkia kuin minä, eli ei paskaa. Samalla voisivat pitää samasta ruuasta, samoista leffoista, ajatella samanlailla ja vielä näyttääkkin ihan minulta.
Skenehuora jo 6 vuotta.
ANtTIKRISTUS
17.02.2008 18:21:39
Mikäs määrittelee sen, että mikä on paskaa ja mikä ei?

Jokaisella on omat kriteerinsä, mutta en mä silti viitti alkaa tuommoisia itkuraivarityylisiä heittoja toisiin käyttäjiin kohdistamaan.
Hornanturska
17.02.2008 18:45:40 (muokattu 17.02.2008 18:46:52)
Jokaisella on omat kriteerinsä, mutta en mä silti viitti alkaa tuommoisia itkuraivarityylisiä heittoja toisiin käyttäjiin kohdistamaan.

C`mon! Äijän allekirjotus on täynnä kokkelia ja ala-ikäisiä tyttöjä. Silti pitää valittaa, kun jengi vetää tinassa punkkia. Plaah. Spürma näyttää vaan osuvan ja uppoovan just sinne minne pitää.
ANtTIKRISTUS
17.02.2008 19:05:23 (muokattu 17.02.2008 19:09:20)
C`mon! Äijän allekirjotus on täynnä kokkelia ja ala-ikäisiä tyttöjä. Silti pitää valittaa, kun jengi vetää tinassa punkkia. Plaah. Spürma näyttää vaan osuvan ja uppoovan just sinne minne pitää.

Johtuu varmaan siitä, ettei meikälle ole ikinä huumorimusat napanneet. :)

Paitsi riippuu hieman, voi senkin homman vetää tyylikkäästi esim Devinin Ziltoid oli oikeasti ihan hauska... näin ekana tuli mieleen.

e: Tai sitten mulla on vain syöpynyt sellainen mielikuva päähän, että kun musiikillinen lahjakkuus ja taidot ei riitä alkaa se hommien läskiksi lyöminen ja se ärsyttää.
Bladetus
17.02.2008 19:05:31
Olkaapa nyt poijjaat ihan rauhassa. Ette te osaa edes riidellä. Musiikkiahan en jaksanut edes kuunnella, kun ei kiinnosta.
Jebe-
17.02.2008 22:43:58
Onhan tää nyt kieliposkessa tehtyä känniörvellystä, mutta kuitenkin tavallaan v*****aa tämmöset mukahauskat-nauhottelut joita sitten joku lafka levittää. Meni taas yhden, mahdollisesti hyvän, tulevan bändin nauhotusviikonloppu sivusuun kun semijulkut meni studiolle rellestämään ja rölöttämään.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Manuel Pyrhullo
17.02.2008 23:31:02
Meni taas yhden, mahdollisesti hyvän, tulevan bändin nauhotusviikonloppu sivusuun kun semijulkut meni studiolle rellestämään ja rölöttämään.

Onko varma tieto?
Kapane
17.02.2008 23:58:23

Onhan tää nyt kieliposkessa tehtyä känniörvellystä, mutta kuitenkin tavallaan v*****aa tämmöset mukahauskat-nauhottelut joita sitten joku lafka levittää. Meni taas yhden, mahdollisesti hyvän, tulevan bändin nauhotusviikonloppu sivusuun kun semijulkut meni studiolle rellestämään ja rölöttämään.

Eipä ne juuri penniäkään maksaneet ja jos paino hoidettiin niinkuin luulen, oli sekin melkein ilmaista. Nuo levyt luultavasti myydään kumminkin kaikki.
Skenehuora jo 6 vuotta.
Closure
18.02.2008 04:17:25
Tämähän on ihan tyhmää paskaa. Onhan tälläistä ennenkin koettu ja mm. Lakupaavi osasi tehdä tän homman täydellisesti.

Tässä haisee vahvasti amis. Niin vahvasti, että pahaa tekee.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Sahtimies666
18.02.2008 08:49:37
Kylähullut on mun mielestä jotenkin.. öö.. järkevämpi paketti. Silti.

Oha se totta. Mutta paskaa silti. Jos random-iiro naapurista tekis samanlaisen levyn se ei saisi juuri mitään huomiota. Nyt se on aivan vitun hauskaa ja kreisiä.

Tässä haisee vahvasti amis. Niin vahvasti, että pahaa tekee.

Kyllä. "Tehää punkkilyriikat, "Vittu mie tapan kaikki""

Terve vaan.
lethus1
18.02.2008 09:24:14
Paitsi riippuu hieman, voi senkin homman vetää tyylikkäästi esim Devinin Ziltoid oli oikeasti ihan hauska... näin ekana tuli mieleen.

Ziltoidissa on semmonen juttu että on aivan saatanan hyvä levy. Olisi ilman mitään ns. ulkomusiikillista hjuumoria tai tarinaa.

Sori offi.
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Boyakasha
18.02.2008 20:50:58
Meni taas yhden, mahdollisesti hyvän, tulevan bändin nauhotusviikonloppu sivusuun kun semijulkut meni studiolle rellestämään ja rölöttämään.

"Jebe täällä moi. Meidän orkesteri olisi tulossa tekemään nyt levyä teidän studiolle. tulisimme ensi viikonloppuna." "ei käy." "miksi ei?" "tänne tulee ensiviikonloppuna Spürma äänittämään." "vai niin. selvä. moi." "moi."
http://www.myspace.com/sonicrootsband
Ben_D
18.02.2008 20:57:30

Yhyy....tehkää ite parempaa...apinat.
http://evincemetal.com/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)