Aihe: smork 2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
KoskPaavo
15.02.2008 09:48:52
Lerppu? Voi teitä junioreita, siihen aikaan massamuisti oli magneettinauha.

Mun eka tietsika oli vuonna -65

Ei pahus, nyt on kyllä pakko epäillä, sori vaan. Jos oisit laittanut -75 niin olis mulle mennyt läpi, mutta ... Muistatko koneen merkkiä?
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
isojussi
15.02.2008 09:49:18
vähän se riipus kyllä menee liivi- ja vyölaukku-osastolle, mutta mitäpä se haittaa

Se ei oo riipus vaan solmio ja sitä paitti tyylikäs asuste.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
isojussi
15.02.2008 09:50:07
Ei pahus, nyt on kyllä pakko epäillä, sori vaan. Jos oisit laittanut -75 niin olis mulle mennyt läpi, mutta ... Muistatko koneen merkkiä?

johan se tuolla johnain luki.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
KoskPaavo
15.02.2008 10:02:42 (muokattu 15.02.2008 10:05:08)
johan se tuolla johnain luki.

Joo, sorry U-linc

"Malmivuo, J. 1971. u-LINC tietokoneen muistikapasiteetin laajentaminen
(Enlargening the Memory Capacity of the u-LINC Computer). Helsinki
University of Technology, Department of Electrical Engineering, Master of
Science Thesis. 56 p."

Baronin jutussa on jotain perää, pakko sanua..
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
sonic77
15.02.2008 10:43:48
Se ei oo riipus vaan solmio ja sitä paitti tyylikäs asuste.

no joka tapauksessa oma ja makuasia, joista ei käy kiisteleminen.

Sitä paitsi aiheenahan tais olla alunperin smorkki. Joten onnea ja menestystä osallistujille, ottakaahan eri rytmilajit tyylikkäästi haltuun. Siitä kait dansimusiikissa loppupelissä on kyse
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
KoskPaavo
15.02.2008 13:22:04
Tuskin miksikään. Eiköhän ne ole samanlaisia kun muutkin tällä seppäläsprigi/karaokeliivit-kalapuikkoviikset-ammattijätkä-korvamonitori-dirlandaa-da-daa-da-motif-akselilla...

Pakko palata tähän;
Kyllä ne Hytöset ja 69Eyes-Jussit on ihan samanlaisia tulevaisuuden sketsikamaa.
Jossain "Hurtta ja julkkis"-ohjelmassa on vaikea hahmottaa kumpi on kumpi.
Roadari
15.02.2008 13:45:38
Siis liittyyks tää kaikki vielä SMORKiin?
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
Sertzo S
15.02.2008 14:16:31

Kaikki liittyy kaikkeen ja jos ei liity, niin täällä liitetään prle!
manjaana
15.02.2008 17:11:46

No miltäs näyttää... :oO
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
Ukko
15.02.2008 18:17:22

Kaikki liittyy kaikkeen ja jos ei liity, niin täällä liitetään prle!

Jesh. Ei olla mitään putkiaivoja.
jykke65
15.02.2008 23:10:09

En tiedä! Putosin kärriltä jo ajat sitte mutta laivalla olen silloin kuitenkin joten eturivistä kajahtaa edelleen että, Soittakaa Pa.......
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Sertzo S
15.02.2008 23:42:19
En tiedä! Putosin kärriltä jo ajat sitte mutta laivalla olen silloin kuitenkin joten eturivistä kajahtaa edelleen että, Soittakaa Pa....... eiku Polaroid!
jykke65
15.02.2008 23:59:47 (muokattu 16.02.2008 00:04:28)

eiku Polaroid!
tai Palander...

EDIT: ei sittenkään sen jalka pamahtikin rumpukapuloiksi, joten jos vaikka Palindromi....dionarap
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
baron
16.02.2008 10:42:11

Joo, sorry U-linc

"Malmivuo, J. 1971. u-LINC tietokoneen muistikapasiteetin laajentaminen
(Enlargening the Memory Capacity of the u-LINC Computer). Helsinki
University of Technology, Department of Electrical Engineering, Master of
Science Thesis. 56 p."

Baronin jutussa on jotain perää, pakko sanua..

Joo, Malmivuo oli silloin meidän duunissa jonkunlaisena tietokone-eksperttinä. Laajensi sen 1 kilon muistin kahdeksaan kiloon ja sai siitä väikkärin. Nyt se on professori ja Tampereen Granit-instituutin cheefi.

Mä tein ekan julkaisuni sillä laitteella 1968.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
KoskPaavo
16.02.2008 11:15:55
Joo, Malmivuo oli silloin meidän duunissa jonkunlaisena tietokone-eksperttinä. Laajensi sen 1 kilon muistin kahdeksaan kiloon ja sai siitä väikkärin. Nyt se on professori ja Tampereen Granit-instituutin cheefi.

Mä tein ekan julkaisuni sillä laitteella 1968.

J-lauta , sä oot historiaa, respect. Mä olin tuolloin lukiolainen, Esko Könösen haitarioppilas ja haaveilin sähköurusta.
baron
16.02.2008 11:29:48

J-lauta , sä oot historiaa, respect. Mä olin tuolloin lukiolainen, Esko Könösen haitarioppilas ja haaveilin sähköurusta.

Ennen Malmivuota meillä oli Erkki Kurenniemi. Mä opetin sille, miten tietokoneella tehdään musiikkia ja sehän innostui, teki jonkinlaisen urankin sillä alalla.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
half
16.02.2008 15:29:52

Mä olin ekaluokkalainen ja kuuntelin korvat höröllä radion olematonta tarjontaa. Harrastin partiota.
hi-ace
18.02.2008 18:47:07
Tuskin miksikään. Eiköhän ne ole samanlaisia kun muutkin tällä seppäläsprigi/karaokeliivit-kalapuikkoviikset-ammattijätkä-korvamonitori-dirlandaa-da-daa-da-motif-akselilla...

kiinnostaako ketään edes nykyään miltä orkesteri saatika sen kamat näyttää? sama kait se onko kalapuikot ylähuulten päällä tai nahkaliivit niskassa?
T.Guitar
19.02.2008 12:40:52 (muokattu 19.02.2008 12:42:30)
kiinnostaako ketään edes nykyään miltä orkesteri saatika sen kamat näyttää? sama kait se onko kalapuikot ylähuulten päällä tai nahkaliivit niskassa?

Anteeksi OFFTOPIC mutta...
Eipä se taida juuri porukkaa kiinnostaa. Sääli sinänsä kun tanssimusiikin arvostus ainakin nuorten keskuudessa on nollassa. Ei sillä etteikö nuorempi polvi osaisi arvostaa komeita kappaleita/tulkintoja, mutta jos orkesteri tosiaan on rampe&naukkis osaston näköistä (pahimmillaan vielä kuuloistakin) niin eihän niitä voi tosissaan ottaa. Kaks-kolmekymppistä kaveripiiriä jos koittais saada lavalle kuuntelemaan Turo&Taylors tyylistä "viihdyttäjää" niin no no. Laitetaanpa sitten levylautaselle vaikka esim Carolaa, Olaa tms hyvin/ajatuksella tehtyä musaa ja saundia, niin kyllä siitä ainakin keskustelun saa aikaiseksi. On jo välillä hankala erottaa radiosta että onko KissFM:n lista vaiko iskelmäradion. Konepohja ja yökerho(vrt. Onnela, Gigglin`marlin yms) saundi on nykyään sitten kai se juttu. Entäs vaikka noin vuosikymmenen päästä? Vanhat tanssijat/kuuntelijat alkaa suuntaamaan luupuistoon ja nuorempia taas koko genre ei kiinnosta. Ei niin valoisia tulevaisuuden tanssimusa näkymiä odotellen?!
Ei sillä etteikö sähkörummut olisi kivemmat kantaa.. Kirjoituksen ei ole tarkoitus loukata henkilöitä jotka siitä itsensä ehkä löytävät! Mielipiteitä??

e:typo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)