opa2 03.02.2004 14:34:07 | |
---|
Onko kellään tietoa/kokemusta kyseisestä setistä? Siis riittääkkö hyvin harraste/keikka käyttöön? Mitä eroja Mastes-sarjoihin? "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
zharlie 03.02.2004 15:23:50 | |
---|
Terve! Kaupassa olen tuota settiä testannut ja vaikuttaa oikein hyvältä. Itse asiassa niin hyvältä, että oon aatellu nykyisen World Series-settini tuohon vaihtaa. Hintakaan ei ole paha. SMX:ää saa kuulemma maaliskuusta lähtien. Erot Mastersseihin on kai lähinnä viimeistelyssä, värivaihtoehdoissa, tomikiinnityksissä, rautaosissa sun muussa. Ja tietty rungon paksuus on eri kuin esim. MMX:ssä. Tuosta, että riittääkö SRX-setti, niin sanoisin, että riittää varmasti moni huonompikin. Mutta että riippuu vähän, mitä haet. Mulle ainakin riittää tuollainen SRX. Vetäähän sillä SMI:n sivujen mukaan tuo YUP:n rumpalikin näköjään ja vetääpä moni pro-äijä huonommallakin setillä. |
You fool ! Älä nyt world seriessejä mene vaihtamaan, ne on huippukannut :) |
zharlie 03.02.2004 15:34:09 (muokattu 03.02.2004 15:36:14) | |
---|
You fool ! Älä nyt world seriessejä mene vaihtamaan, ne on huippukannut :) Haluatko ostaa? EDIT: ...toiset? :) |
opa2 03.02.2004 16:38:30 | |
---|
Vetäähän sillä SMI:n sivujen mukaan tuo YUP:n rumpalikin näköjään ja vetääpä moni pro-äijä huonommallakin setillä. Niin, no ainaskin Raumanmeressä sillä oli alla Premierin setti. Noi "pro-äijätkin" soitteelee oikeestaan millä huvittaa (ainakin mun mielestä). Onhan Lars Ulrichillakin Taman diili ja se vetää studiossa semmosella setillä ku on fiilis, yhessä kuvassa oli Gretchit (tämä esierkki tuli ensin mieleen) "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
zharlie 03.02.2004 18:53:55 | |
---|
Vetelee millä vetelee, pointti oli se, että kyllä noista varmasti riittää pitkälle, jos vaan ovat semmoset pannut, mitkä itseä miellyttää. |
Jaska 03.02.2004 19:55:01 | |
---|
Juu kyllä se on luultavasti hinta/laatu suhteeltaan parhaita vaahterasettejä. Eikä paljon eroa noista Masters -seteistä. Suurimmat erot on varmaan juuri nuo valetut vanteet ja värit, mutta ei session sarjassakaan huonot värit olie. Osta pois jos rahaa on. jee |
Mikko A 03.02.2004 20:38:17 | |
---|
SMX:ää saa kuulemma maaliskuusta lähtien. Senkö takia ne SRX:t on nyt T-kaupassa niin halpoja? Ja on kyllä niin halpoja, että tekispä niin pirusti mieli ostaa paukahuttaa... Rahaa ei tosin juurikaan ole =D "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
zharlie 03.02.2004 20:59:23 | |
---|
Thomannilla sanoivat, että Pearl myy tällä hetkellä SRX:ää "sold out price"-hintaan, varmaan juuri tuon SMX:n tulemisen vuoksi. On kyllä hinta sen verran halpa, että minuakin pidättelee tällä hetkellä enää vain rahan puute :) Niin ja SRX:n väreistä vielä: minustakin tuohon hintaan nähden löytyy oikeinkin hyviä värivaihtoehtoja. |
Outkast 03.02.2004 21:09:00 | |
---|
No voi hyvänen aika nuo SRX maksaa puolet siitä mitä World seriessit uusina :O |
Remo 03.02.2004 21:11:31 | |
---|
Onko toi hyväkin setti. Vähä heikolla pohjalla noi tiedot pearlin seteistä. Paha vaan kun ei tuu telineitä mukaan. Tää on taas niin tätä! |
zharlie 03.02.2004 21:19:51 | |
---|
No voi hyvänen aika nuo SRX maksaa puolet siitä mitä World seriessit uusina :O Ja pointti oli, että...? |
Pieni rumpalipoika 07.02.2004 22:22:31 (muokattu 07.02.2004 22:23:29) | |
---|
No voi hyvänen aika nuo SRX maksaa puolet siitä mitä World seriessit uusina :O Olitkohan sä edes syntynyt silloin, kun World Seriesiä oli myynnissä? Tai onko sulla käsitystä rahan arvon muuttumisesta : ) Tai siitä, että markat muuttuivat euroiksi pari vuotta sitten? Olitkohan sä silloin jo syntynyt. Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Hakki 09.02.2004 01:09:11 | |
---|
Mulla on setissä SRX:n snare, johon hommasin erikseen valuvanteet. Ei pahaa sanottavaa, helevetin hyvä all-around snare. Mä tykkään. En ole kokonaista settiä kuullut koskaan, mutta snaren perusteella voisi veikata sen olevan asiallinen kokonaisuus. |
lkx 09.02.2004 23:34:09 | |
---|
... Öö... Tama... *köhköhköh*
:D:D:D There is no spoon... |