Mirk0 15.02.2008 12:42:59 | |
---|
Onko nää esp ltd lisenssifloikat kaikissa kitaroissa aivan samanlaiset. Jos vaikkapa on eroa MH-50:n ja M-200:n välillä. Jos ei ole sitten voisi olla mahdollista hankkia MH-50 ja laittaa siihen Seymourin Distortion ja '59. Mut jos on niin mitä niillä on eroa? Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
Werde 15.02.2008 13:29:03 | |
---|
Samaa paskaa se on mallista riippumatta. Älä osta. Dead men tell no tales. |
Hepetintti 15.02.2008 13:43:36 | |
---|
Lisenssi floikan omistajana voin sanoa että vältä sitä hökötystä kuin ruttoa. Tuppaa parin vuoden vääntelyn jälkeen löystymään. Itselleni muutenkin on tärkeämpää itse soittaminen kuin hirveiden äänien vääntäminen floikalla. Jokainen voi toki miettiä itse että haluaako soittaa musiikkia vai vääntää divebombbeja. To be seen. To be feared. Yet not to be reached. |
Lisenssi floikan omistajana voin sanoa että vältä sitä hökötystä kuin ruttoa. Tuppaa parin vuoden vääntelyn jälkeen löystymään. Itselleni muutenkin on tärkeämpää itse soittaminen kuin hirveiden äänien vääntäminen floikalla. Jokainen voi toki miettiä itse että haluaako soittaa musiikkia vai vääntää divebombbeja. Tämä avasi mun silmät! Täytyy laittaa kaikki mun floikalliset kitarat myyntiin. Seuratkaa toria. Minäkin haluan keskittyä soittamiseen ja musiikkiin ja musiikin soittamiseen. Professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist! |
Mirk0 15.02.2008 15:56:02 | |
---|
Squierin romuistakin sen verran että silkkaa romupeltiä ovat. Hajos eilenkin kesken keikan. Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
WinterMad 15.02.2008 18:14:35 | |
---|
Squierin romuistakin sen verran että silkkaa romupeltiä ovat. Hajos eilenkin kesken keikan. ... Sanoo tyyppi jolla on ovh. 122€ Squier Bullet -Strato. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Billsner 15.02.2008 18:17:28 | |
---|
... Sanoo tyyppi jolla on ovh. 122€ Squier Bullet -Strato. Minulla oli tuollainen bullet strat. Body siinä oli yhteenpuristettua vaneria, mutta se soi siltikin aika hyvin. Ostin sen nimimerkki Vasaralta joskus kauan sitten ja hyvin se molemmilla kesti. Wrapped in plastic |
WinterMad 15.02.2008 18:19:34 | |
---|
Ei toki sillä, ko. henkilö vaan lyttää koko merkin aivan paskaksi soitettuaan halvimmalla mahdollisella skujulla... Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Hepetintti 15.02.2008 18:21:58 | |
---|
Tämä avasi mun silmät! Täytyy laittaa kaikki mun floikalliset kitarat myyntiin. Seuratkaa toria. Minäkin haluan keskittyä soittamiseen ja musiikkiin ja musiikin soittamiseen. Niin joo tuota mutta. Sanoin ihan omana mielipiteenäni, ei sitä niin vakavasti tarvi ottaa. To be seen. To be feared. Yet not to be reached. |
Velli 15.02.2008 18:50:43 | |
---|
Squierin romuistakin sen verran että silkkaa romupeltiä ovat. Hajos eilenkin kesken keikan. Noiden LTD:den lisenssifloikat eivät ole yhtään tuon Squierin tallaa parempia. Ihan samasta tinametallista ne on tehty. |
Mirk0 15.02.2008 18:57:23 | |
---|
Testailin Oulun Musiikki-Kullaksessa. Kyllähän melko samalta kamalta vaikutti materiaalit. Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
Salasana 17.02.2008 16:18:41 | |
---|
itellä on m-400, ostettu kaks vuotta käytettynä ja itse oon soittanu sillä noin puol vuotta. lisenssi floikka pitää vireen hyvin ja on muutenki hyvässä kunnossa |
Mirk0 17.02.2008 17:22:09 | |
---|
onko näissä sitten isojakin eroja laadussa? Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
Elhonas 17.02.2008 17:30:13 | |
---|
Onko nää esp ltd lisenssifloikat kaikissa kitaroissa aivan samanlaiset. Jos vaikkapa on eroa MH-50:n ja M-200:n välillä. Jos ei ole sitten voisi olla mahdollista hankkia MH-50 ja laittaa siihen Seymourin Distortion ja '59. Mut jos on niin mitä niillä on eroa? Miten se floikka nyt noihin mikkeihin liittyy?? No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
Metal_Late 17.02.2008 17:34:54 | |
---|
joo mun mielestä erona on että ne on tehty paremmin ja parempi laatu =D no en oikeesti tiiä. |
Mirk0 17.02.2008 17:45:27 | |
---|
Miten se floikka nyt noihin mikkeihin liittyy?? Silleen että jos toi floikka on kaikissa sama ni säästän rahaa ostamalla halvemman ja laitan omavalinnaiset mikit. Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
Metal_Late 17.02.2008 17:48:12 | |
---|
mun mielestä just noin Mirk0 :D samalla hinnalla saat paremman , kenties paremman? |
Elhonas 17.02.2008 18:02:04 | |
---|
Silleen että jos toi floikka on kaikissa sama ni säästän rahaa ostamalla halvemman ja laitan omavalinnaiset mikit. Jaa, tosiaan. No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
Roso 17.02.2008 18:16:47 | |
---|
Multa löytyy kans mh-400 jossa on lisenssifloikka myös... Pitää vireen minun normaalityylisessä soitossa ehkä kaks päivää, jonka jälkeen kitara on jo tiputtanut vireen ihan päin helvettiä. En ole mikään erityinen divebombien ystävä, mutta korkeita screechejä tulee tehtyä aika useasti ja kampeen kosken varmaan soolossa kun soolossa. Luulet siis että kyllähän se minun nätissä soitossani vireen pitää kun "minähän teen vain yhden divebombin per päivä" niin olet väärässä. 1-2 viikkoa kevyttä soittoa ja saat virittää kitaran. Ihan rehellisesti voin sanoo, että soittaessasi näillä talloilla on aivan taattua että opit kitaran virittämisestä enemmän kuin kiinteä tallaisilla :D Kuitenkaan kitaran jatkuva virittäminen ei ole minua koskaan häirinnyt, koska olenhan siihen tottunut jo monia vuosia, koska itselläni on ollut pelkkiä floikkatallaisia kitaroita jo noin viitisen vuotta. Koskaan ei ole niin paljoa rahaa ollut, että saisin kaikki kitaran ominaisuudet mitä siihen haluan, joten olen karsinut tallan ominaisuuksista.... Siinä kaikki. Ensi kesän kesätyörahoilla aitoa floikkaa kehiin. |
Metal_Late 17.02.2008 18:33:22 | |
---|
joo no mulla on Peaveyn aito lisenssi floikka :D :D pitäähän se virittää aina (oon kova vinguttelemaan) ainut et mä teen silleen et laitan floikan säätönupit keskelle (maximia ja miniä) tai sitte vähä enemmän maxille :D sitte viritän Dr Tite Fitit 11 tarkalleen D vireeseen ja pistän ne ihme ylhäällä ruuvit kiinni! kyllä vire pysyy mutta 2 viikkoo ja saa taas ruuvit aukoo :( |