wiggy 14.02.2008 23:18:09 | |
---|
Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
Umas 15.02.2008 00:10:12 | |
---|
"En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali |
StrongMan 15.02.2008 10:28:27 | |
---|
Hyrdellä näyttäis olevan takanaan tommonen räkintapainen jossa kaks 5150:a. Niitten vieressä 5150-kaappi. Olen Suomen nopein, myös hitain kitaristi. |
lärviapina 15.02.2008 10:45:53 | |
---|
Joo ei kuulemma ollut hyrdellä käytössä tuo windsor |
Onkse Wind-sori sitten Pekkelin vai ihan jonkun muun? Lavarekvisiittaa? Täyttämässä tuota ylitilavaa studiota? Ja kyllä se töhry näyttää enemmän vaikka Stonen logolta kuin FJA:n. Jotain koulukuviakin siihen näkyy olevan liimattu :) Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
lärviapina 15.02.2008 11:42:12 | |
---|
Onkse Wind-sori sitten Pekkelin vai ihan jonkun muun? Lavarekvisiittaa? Täyttämässä tuota ylitilavaa studiota? Ja kyllä se töhry näyttää enemmän vaikka Stonen logolta kuin FJA:n. Jotain koulukuviakin siihen näkyy olevan liimattu :) Varmaan ihan jonku muun.... Oisko tuota studioB hässäkkää jossain muussa muodossa jollakin ku tökkii yhteys ja puskuroi kokoajan |
Punisher 19.02.2008 20:53:29 | |
---|
Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta saakohan tuota ladattua mistään tuota videota? Päntini & rojektini:
www.mikseri.net/abysmalia
www.mikseri.net/nome
www.mikseri.net/liquorworks
www.mikseri.net/randompsychose |
mungiisi 19.02.2008 21:02:52 | |
---|
Onkse Wind-sori sitten Pekkelin vai ihan jonkun muun? Lavarekvisiittaa? Täyttämässä tuota ylitilavaa studiota? Ja kyllä se töhry näyttää enemmän vaikka Stonen logolta kuin FJA:n. Jotain koulukuviakin siihen näkyy olevan liimattu :) Ei oo Pekkelin. Pekkeli veteli FME:ssä Stiletto full stackilla. Windsor on Kaikalla käytössä, näin selvisi lukaisemalla stam1na.comin vieraskirjasta. Destroy Erase Improve |