Aihe: Masterkeyboard 88 kosketinta hyvällä piano-tuntumalla?
1 2
Geee
12.02.2008 08:41:35
Olen aivan aloittelija näissä hommissa enkä tiedä näistä vehkeistä mitään, joten apua tarvittaisiin otsikossa mainitun vehkeen hankkimisessa.

-Hyvä piano-tuntuma
-Midi/usb-out.
-En tarvi muita nupikoita, samplet ja säädöt saan koneelta. Käyttäisin pianon korvikkeena.
-Hinta 0 - 500 e

Olen selannut netin ja tämän foorumin läpi ja nyt näyttäisi siltä että Fatar/Studiologic olisi hyvä vaihtoehto. Esim. Fatar/Studiologic VMK188 plus tai SL-990 Pro.

Vähän näyttäisi siltä että noissa Fatarin keyboardeissa on ollut laatuongelmia ym. sekavaa, vaikka toisaalta taas kehutaan esim. Doepferia ym., jotka käyttää samaa näppistä. Halvalla noita vehkeitä löytyi mm. http://www.musik-produktiv.com/ SL-990 Pro olis vähän yli 300.

Kertokaapa jos teillä on kokemuksia kyseisistä vehkeistä tai muista vastaavista!
samulijp
12.02.2008 09:30:50 (muokattu 12.02.2008 09:31:15)
Pistä muutama satanen lisää ja osta joku Roland tai Yamaha. Kannattaa mieluummin kalastaa joku vanhempi laadukas kiippari vaikka käytettynä, kuin ostaa mitään halpis kikotinta.

Niin ja käytä hakua. Näistä on varmaan sata sivua juttua täällä.
"Funkin up tonight!"
aaro
12.02.2008 10:28:03
oletko m-audion keystation 88:a katsonut?

puolipainotetut koskettimet, joten tatsi ei aivan pianon luokkaa.
itse en ole ko. soitinta päässyt käytännössä soittamaan, joten en osaa varmana sanoa miten toimii.
ville viaton
12.02.2008 10:30:25
oletko m-audion keystation 88:a katsonut?

puolipainotetut koskettimet, joten tatsi ei aivan pianon luokkaa.
itse en ole ko. soitinta päässyt käytännössä soittamaan, joten en osaa varmana sanoa miten toimii.

Se on ihan hirveä soitin. Niin tahmea soittaa että mieluummin soittaisi pianoa Microkorgilla..
Rock'n'roll is never die.
doremi
12.02.2008 13:54:34