Aihe: Uutta Tacerea tarjolla
1 2
LNA
13.02.2008 02:07:26

Poppidiskoa! :D Osoitteessa http://www.mikseri.net/artists/tacere.26294.php löydätte kuusi viime syksynä äänittämäämme biisiä, jotka olemme nyt koonneet promokokonaisuudeksi tämän vuoden uusia kuvioita varten.

Kuulkaa ja sanokaa painava sananne.
Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!
south_of_heaven
13.02.2008 13:58:46 (muokattu 13.02.2008 13:59:20)
Kuuntelin biisin The Storm Of The Century. Kuulostaisi tosiaan niinkuin olisi hiukan aikaisemmasta meiningistä poikettu.
Biisin vaikutteista tuli päälimmäisenä mieleen Rammstein juurikin tuon intron ja diskokompin takia. Niiden syvimmän tarkoituksen missasin.

Hyvät soundit kyllä. Vaikka olettekin olleet sopimuksen alla aikaisemmin, on vaihteeksi kiva kuulla sellaistakin signaamatonta bändiä, jossa osataan laulaa.:) (tiedän, mutta yleistys on kivaa) Soitto on myös tiukkaa.

Jo tämän biisin perusteella olette mun kirjoissa parempi bändi kuin esim. uusi Nightwish. Siinäkin mielessä, että sun ääni sopii bändiin, jossa laulat. Monen mielestä vertaus ei ole ehkä täysin suvaittavissa, mutta en näe syytä miksi.
http://www.mikseri.net/artists/?id=62682
LNA
13.02.2008 14:41:58 (muokattu 13.02.2008 14:42:19)

Hyvät soundit kyllä.

Jea.. tuo säveltäjälaulajakitaristi (joka on nää uudet demobiisit äänittänyt ja miksannut) oppi kyllä hurjasti ekan levyn teon yhteydessä itse prosessista ja tekemisestä; ja toisaalta laulutuotanto kun on ollut osaltaan myös omilla harteillani, niin pakko todeta että kaipa sitä on meikäläisenkin matkaan jotain tarttunut.
masterhat
13.02.2008 15:03:26
kolmea ekaa biisia luukuttelin, ja aika rouheaa menoa, joskaan skene ei muhun täysin o oikeen koskaan uponnut. Hyvin tuotettua ja toteutettua kamaa, ja ekan biisin laulut olivat vitun hyvät. Kai tällä materiaalilla jo levytkin menee kaupaksi (en siis tarkoita etteikö ne olisi ennen menneet...)
Snails against humanity
apua-mies
13.02.2008 15:28:54 (muokattu 13.02.2008 15:29:44)
melkein yhtä noloa, muovista ja tyylitajutonta kuin edellinenkin tuotanto, vähän ehkä parempaa kuitenkin. aivan kuin yhtyeen lauluntekijä olisi kuullut nightwishin wish i had an angelin ja päättänyt tehdä siitä tusinan verran erilaisia versioita.

mieslaulaja heikko marco hietala -klooni, naislaulajassa potentiaalia (ja ulkonäköä, hieno homma lna).

melko keskitasoinen kokonaisuus, mutta hyvä että on harrastuksia.

mutta se mua on ihmetyttänyt, miten tuo bändin nimi lausutaan noin virallisesti? onko se tasere, takere vai jotain ihan muuta?
moottorisaha
13.02.2008 16:02:27

mutta se mua on ihmetyttänyt, miten tuo bändin nimi lausutaan noin virallisesti? onko se tasere, takere vai jotain ihan muuta?

Itse veikkaisin "Taseer"? Mutta en sitten tiedä. :) LNA?
http://www.youtube.com/watch?v=rdJieF0_DsM
kupteri
13.02.2008 16:21:07

Minusta tää on demoksi hyvälaatuista matskua kaikin puolin (jotkut kaupalliset lätyt kuulostaa heikommalta). Kyllähän tätä kuuntelee :-) Ehkä tätä vois vielä vähän säätää soundillisesti (+miksaus/master) mutta ei se paljosta ole kiinni. Ei todellakaan kynnyskysymys tän kuunteluun :-) Sopparia kätöseen ja levyä kauppaan!

Aika tasaista matskua laadullisesti. Kyllä mää luulen että tää kaupaksi menis. Naisvokaalit on vahvat ja niin pitääkin jos maailmalle mielii päästä :-) Miesvokaaleista oon eri mieltä ettei tuo kyllä Marcolta kuulosta. Mun mielestä ääni on riitävän neutraali että sopii tuohon naislauluun. Tai jotain. Nyt ei osaa enää selittää.

Soitto toimii myöskin ja biiseistä löytyy monipuolisuutta tuon eka biisin suoraviivaisuuden lisäksi. Eka biisi onkin sellainen "nyrkkiä naamaan -sinkku" ;-)
SSilver
13.02.2008 21:19:01
No siis olettehan te tähän genreen erittäinkin hyvä bändi. Tarkoitan siis naislaulullista radiometallia. Ja mitä tuossa joku jo sanoikin Nightwishiin vertaamisesta, ei se ole mitenkään väärin käyttää diskokomppia metallibiisissä. Hitosti parempi laulaja teiltä löytyy, ja totta kai paljon sopivampi. Eihän tämä ihan samanlaista musiikkia ole kuin NW, mutta kaikki nämä vertaukset teidän on Suomessa kestettävä. Hyvä tuotanto biiseissä.
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
Nieby
13.02.2008 21:39:48
En tiiä mut wuttu tuo discokomppi toimii hyvin näissä teidän biiseissä. Siis ihan tajuton juttu. :D
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
south_of_heaven
14.02.2008 00:01:30
melkein yhtä noloa, muovista ja tyylitajutonta kuin edellinenkin tuotanto

tietysti se on, jos tällaista naislaulettua heviä soittaa Suomessa joku muu kuin NW, mutta jos NW tekee sitä se on ensisijaisesti helvetin siistiä.

Tsekkaan kohta nuo muutkin biisit.
http://www.mikseri.net/artists/?id=62682
Marklar
14.02.2008 00:06:14
Mun mielestä hyviä biisejä. Ja todella hyvin toteutettu ottaen huomioon että nämä on demoversioita. Käväs mielessä että millä ootte noi jousi- ja puhallinsoittimet tehny vai ootteko ottanu aidot soittimet jo demoihin? :D Saatan olla todella kuuro jos en kuule eroa (heh, olen viulisti) mutta hyvältä ne kuulostaa. Sun laulussa on tunnetta ja se sopii hyvin yhteen miesvokalistin äänen kanssa.
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
LNA
14.02.2008 13:17:07 (muokattu 14.02.2008 13:27:45)

Kiitokseni kaikille palautteesta. Oon ihan tulessa. Muovidisko räjäyttää. :D

Yhtyeemme nimen lausun ihan perisuomalaisittain tasere. Italiassa vääntävät tatseere, virallisesti latinaksi kaiketi olisi takere. Enklanniksi "thäzörei" tai jotain muuta väittää ainakin merriamwebster. Kotoisa "Tökerö" on ollut myös käytössä =^.^=

Jousisektio on salaisuus. :D Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta rahaa ei uusien demojen tekemiseen ole todellakaan ollut, joten.. Hyvä jos ei hirveästi korvaan särähdä. Varsinaiselle kiekolle tulee mycke mycke laadukkaampana kaikki tietty. Itseä lähinnä hirvittää osa epiksessä menevistä omista lauluosuuksista, mutta demoja äänitellessä kuvittelimme menevämme tyyliin saman tien pää kolmantena jne studioon. Mutta, kuten Kolaollillekin todettiin, Nyt kävi näin. :D
SSilver
14.02.2008 21:25:08
tietysti se on, jos tällaista naislaulettua heviä soittaa Suomessa joku muu kuin NW, mutta jos NW tekee sitä se on ensisijaisesti helvetin siistiä.

Älähän nyt, kyllä yllättävän moni tällä alalla toimiva bändi vääntää kehnoja pastisseja hyväksi havaitsemallaan kaavalla, ja siksi NW-vertaukset. Taveren biisinikkarikin on aivan varmasti kuunnellut uutta NW:tä ja löytänyt sitä kautta niitä teknorumpuja yms. En löydä muuta syytä. Kuitenkin siinä yhdessä Taceren biisissä, jonka kuulin, ja jossa noita temppuja oli niitä oli myös käytetty aika hyvin, ja biisi itsessäänkin oli oikein mainio.
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
LNA
14.02.2008 21:57:33 (muokattu 14.02.2008 22:04:27)

Taveren biisinikkarikin on aivan varmasti kuunnellut uutta NW:tä ja löytänyt sitä kautta niitä teknorumpuja yms.

Yksikään toinen bändihän ei ole koskaan käyttänyt junttapaahtoa biiseissään? Meinaan vaan ettei NW ollut ensimmäinen yhdistämään melodista metallia ja eurohumppaa. Jos tuolta kantilta katsotaan, niin koko bändin ideahan on siinä tapauksessa ryöstetty NW:ltä - samoin kuin mun hiusväri ja ulkonäkö. :D
Mutta tottakai vertaukset kestetään, kun niitä kuitenkin vähintään kotomaassa tulee.

Tuossa muuten lisää "uutta naitvissiä" elikkäs juurikin tovi sitten valmistunut Crimfall -nimisen projektin demo. Ei liity Tacereen mitenkään, eikä mahdu oikein samaan genreenkään, mutta luultavasti löydämme yötoive-vertauksille perusteet viimeistään laulajan osalta tms.. ;) http://www.myspace.com/crimfallband
Sir Härö
14.02.2008 22:37:41
Yksikään toinen bändihän ei ole koskaan käyttänyt junttapaahtoa biiseissään? Meinaan vaan ettei NW ollut ensimmäinen yhdistämään melodista metallia ja eurohumppaa. Jos tuolta kantilta katsotaan, niin koko bändin ideahan on siinä tapauksessa ryöstetty NW:ltä - samoin kuin mun hiusväri ja ulkonäkö. :D
Mutta tottakai vertaukset kestetään, kun niitä kuitenkin vähintään kotomaassa tulee.

On muuten harvinaisen raivostuttavaa kun kuunteluttaa uutta musiikkiaan jollekin, jolta haluisi kommenttia ja sitten palaute on muodossa "Tää kuulostaa My dying brideltä ja Swallow the sunilta." Tai "Ei tää kyl oo *tähän mikä tahansa genre* nähnykkään, tää on enempi *tähän joku toinen genre*".

Joo, kiitos palautteesta. Mitäs tykkäsitkään siis musiikista? :)

Tyhmää kun musiikkia ei kuunnella musiikin takia.
SSilver
15.02.2008 01:07:39

No joo, toivon että sullakin itsekritiikki riittää huomaamaan mm. julkaisujen ajoitukset, joista sellainenkin maalikko kuin minä pystyisin jotain päättelemään :)

Siis enhän minä tässä ole eturivin sormellaosoittajia. Tuon lähinnä esille niitä pointteja, jotka saattavat ihmisiä provosoida vertailemaan bändejä keskenään. Varmasti sinäkin lauloit jo ennen kuin Tarja Turusesta tuli julkkis, ja varmasti teidän biisintekijännekin oli kuullut eurohumppaa ja kenties melodista metalliakin.

Musiikki merkitsee, ja sitähän minä tässä yritinkin alleviivata. Joskus se ironia jää sinne bittiavaruuteen :)
LNA
15.02.2008 01:52:19

Musiikki merkitsee, ja sitähän minä tässä yritinkin alleviivata. Joskus se ironia jää sinne bittiavaruuteen :)

Kovin totta. :) Tosin julkaisupäivämäärät eivät aina mene yksi yhteen sen kanssa koska levy on todella valmistunut. ;)
LNA
05.03.2008 09:57:17

Muistutan kaikkia kiinnostuneita tämän illan On The Rocksin keikasta. Tulossa on legendaarinen ilta. Veivaamme kilon uusia biisejä ja vieläpä uudella kokoonpanolla. Kaiken lisäksi keikka on mitä luultavimmin kevät-kesän ainokaisemme.

Ovet 21:00
Kill The Romance 22:00
Altaria 23:00
Tacere 24:00

Liput 6€ - Lämpimästi tervetuloa!
Nelikielipiru
05.03.2008 11:19:25

Muistutan kaikkia kiinnostuneita tämän illan On The Rocksin keikasta. Tulossa on legendaarinen ilta. Veivaamme kilon uusia biisejä ja vieläpä uudella kokoonpanolla. Kaiken lisäksi keikka on mitä luultavimmin kevät-kesän ainokaisemme.

Ovet 21:00
Kill The Romance 22:00
Altaria 23:00
Tacere 24:00

Liput 6€ - Lämpimästi tervetuloa!

Täällä tänään törmäämme..
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)