Jormaz 30.01.2004 01:13:31 | |
---|
Utissa olin. Valmiusasentoon mars... Back to the 80's |
Fortune 30.01.2004 14:35:20 | |
---|
Jätkähän tykittää. Kyllä sinä oikealla alalla olet ja nykyajan kotipajat ovat aivan uskomattomia. Biisit ovat toki peruskauraa, mutta ei sitäkään saa aikaiseksi kovin moni. Oikeasti. Kesken jäisi minulta tuollaisten kappaleiden tekeminen ja kaipa se Yö-kertosäkeiden tekotaitokin on jotenkin synnynnäistä. Yö siis tulee mieleen, Klamydia ei onneksi yhtään, koska kullipimppi-"huumori" puuttuu. Mutta se Yökin tulee enemmän "Tia-Maria" -osaston suhteen mieleen kuin "Joutsenlaulun" :) Nämä olivat kehuja. Menen vemputtamaan omia sisäsiittoisia leuskutuksiani, heippa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Lähikauppias 30.01.2004 16:49:20 | |
---|
Minä en tykkää Yöstä, en Klamydiasta, Popedasta tai yleensäkään Suomi-rockista joten en ole ihan kohderyhmää. Hyvät soundit kuitenkin (rumpukoneen soundit tosin ehkä eivät täysin sovellu musatyyliin) ja plussaa kotiseutuaiheisista sanoituksista. Naapurikunnan kasvattina osaan samaistua Äetsän Siwan piha-meininkiin oikein hyvin. |
Jormaz 30.01.2004 22:32:19 | |
---|
Naapurikunnan kasvattina osaan samaistua Äetsän Siwan piha-meininkiin oikein hyvin. Äetsän Siwa. Nyt alko mielikuvitus laukkaamaan. Siellä ei varmaankaan tartte vetää röökiä kun mopojen pakokaasu täyttää keuhkot, olenko oikeassa oi öljytty sankarini? Back to the 80's |
en ladannu vielä mut onko tää joku markan Tantrum7? :D p.s. jätkällä vielä levy hankkimatta p.p.s. pitää iskee yks biisi siltä levyltä tänne joskus.. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
kupteri 03.02.2004 14:42:21 | |
---|
Mukavan kuuloista punkrockia, Klamydia tosiaan tulee mieleen musiikkipuolesta (varsinkin nuo kitarajutut Äetsäbiisissä on suoraan Jakke-kitaristin soitosta ;-) Sanat tosiaan ihan muuta kuin Jokisella, ihan hyvä niin. Vähän sais "räkää" olla laulussa vielä, menee toisen Kråklundin bändin Nukkekodin sektorille enempi. Hyviä biisejä kaikki! |