Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: muusikon vitamiinit?
1 2 3 4 5 6
Sertzo S
14.02.2008 11:43:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no okei...noistakin oon kokeillu tota kansantanhua joskus kouluplikkana. Tota toista en oo ainakaan tietosesti kokeillu ;o)
 
Minut pakotettin kansakoulussa kansantanhuesitykseen. Sen jälkeen olen karttanut niitä kuin ruttoa.
 
kuunsirppi
14.02.2008 11:49:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minut pakotettin kansakoulussa kansantanhuesitykseen. Sen jälkeen olen karttanut niitä kuin ruttoa.
 
Mä olin keskikoulun alaluokilla oikein tanhuryhmässä. Me ryhmän tytöt vielä teimme itsellemme hameetkin esityksiä varten koulun käsityötunnilla.
 
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
baron
14.02.2008 11:56:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minut pakotettin kansakoulussa kansantanhuesitykseen. Sen jälkeen olen karttanut niitä kuin ruttoa.
 
Mut on erotettu Monninkylän nuorisoseuratalolla järjestetyiltä kansantanhukursseilta.
 
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
isojussi
14.02.2008 12:08:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut on erotettu Monninkylän nuorisoseuratalolla järjestetyiltä kansantanhukursseilta.
 
Tässä oli muistaakseni joku hauska tarina.....
 
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Tankero
14.02.2008 12:40:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli ihan pakko plussa antaa!
 
Sama täällä.
 
Varmasti, vissiin.
Tankero
14.02.2008 12:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä nyt viitsi. Menee ihan vouhottamiseksi ja musta tuntuu, että ei vaikuta yhtään mitään. Ainakin jos yhtä usein olet kipeä kuin tähän asti, niin lopeta tuommonen höpötys saman tien. Ne "flunssat" sun muut voi johtua siitä, että tarkkailet liian paljon noita juttuja. Syö ja juo sitä mikä on hyvää ja ota rennosti, se se pitää terveenä ja mielen hyvänä.
 
Juurikin näin. Suht normaalia ruokaa syövä ei tarvi mitään vitamiineja ja hivenaineita lisäksi.
 
Varmasti, vissiin.
Mandoman
14.02.2008 13:00:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai mut nyt mie muistinki. Vitamiinipurkist o luvattu loma. Ja mie kun otin viel koko purkin. Miul kuuluu ylimääräne kahen viikon loma.
 
No, te saatte sen, kyllä se teille kuuluu. Valitettavasti olette käytöksellänne aiheuttanut sen, että teitä ei nimittää Vitaheim-ristin ritariksi..Menkääs nyt!
 
Kiämádâh.
kepulainen
14.02.2008 14:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ruokavalio on ollut aika paljolti eines/pizza/mäkkäriruokaa, koska ne vaan on mun mielestä hyviä. En mä nytkään aio niitä kokonaan pois jättää, mutta yritän vähentää. Ainakin nyt huomaan jo vatsani voivan paremmin ja syön sentäs meetvurstiakin, mitä en olis _voinu kuvitellakaan_ syöväni tämmösiä määriä aiemmin. Kyllä rasvanen ruoka on siis vaan hyvää, ei voi mitään ja tässä kuurissa sitä saa syödä ;o)
 
Tähän on pakko todeta se, että ihminen kyllä tottuu helposti melkein mihin vaan. Sä oot tottunut syödä rasvaisempaa ruokaa, se on sun mielestä tällä hetkellä hyvää. Niinkuin Dr.Phil:kin telkussa sanoo :) että tottumuksen tilalle pitää kehittää jokin toinen asia täyttämään tätä tyhjiötä. Aivan varmasti löydät jotain vähärasvaisempaa ruokaa mikä ei töki vastaan pahasti, JA sitä syömällä pari viikkoa SE alkaa maistumaan hyvältä. Yksinkertaisesti niin hyvältä ettet haluaisi jättää sitä pois. Rasvainen ruoka maistuu varmasti vanhasta muistista vielä tosi hyvällä, mutta niin maistuu myös tuo vähä-rasvainenkin. Lopputuloksena on syöt molempia, koska "ne molemmat ovat vaan niin hyvää ruokaa", ja oho... sun ruokavalio muuttui täysin rasvaisesta "puoli-rasvaiseen".
 
..noh...tietty ihmiset on erilaisia, mikä kullekin toimii..
 
Meisseli
14.02.2008 14:34:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite syön sellasta wellnutrition-merkkisen firman ravintolisää,omega-3 ja vitamiinipommi. Ei tule normaalisti syötyä,jospa tuo tasapainottas hieman terveysruokien puutetta.
 
www.strangefruit-band.net www.groovinghighallstars.com www.ketolajawitikainen.com Syksyistä meininkiä.
KoskPaavo
14.02.2008 14:45:51 (muokattu 14.02.2008 16:01:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie laitakii pottuja ja sialihhaa uunii. Sit mie syön suolakurkkuin kans, siin o ne vitamiinit. Ellikii syöp koha hää joutaat sielt TNA:lta.
 
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
jon lord
14.02.2008 15:56:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, te saatte sen, kyllä se teille kuuluu. Valitettavasti olette käytöksellänne aiheuttanut sen, että teitä ei nimittää Vitaheim-ristin ritariksi..Menkääs nyt!
 
No eihä se oo ku viiskyt tuhatta. Se verran mie oon tienannut jo keikoilt.
 
COVS jäsen N.o 3
Mandoman
14.02.2008 16:15:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se verran mie oon tienannut jo keikoilt.
 
Sanotaan keikkaelämään tottuvan. Onko siinä perää?
 
Kiämádâh.
kuunsirppi
14.02.2008 16:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ollu vähän syömisissäni sellanen on-off -tyyppi. Pizzat ja mäkkiruuat on ollu hyviä, mutta sitten taas kaikki safka, mitä kaupasta oon ostanut, on ollu mahdollisimman vähärasvasta, siis juustot, leikkeleet, maidot, jukurtit ym.
 
No, katotaan, miten tää tästä nyt etenee. Nyt ainakin meillä syödään "oikeeta" ruokaa, mitä ei kovin usein oo tapahtunu. Syöty vähän niin ja näin silloin, kun on ehditty ja muistettu
 
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
R.Syke
14.02.2008 17:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanotaan keikkaelämään tottuvan. Onko siinä perää?
 
Yhtä vähän kuin että hotellikuolemaan tottuisi.
 
t. puunaamaan tottunut harjaantunut siivooja
 
jon lord
14.02.2008 17:20:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanotaan keikkaelämään tottuvan. Onko siinä perää?
 
Älä hitto totu siihe. Se o paha. Ain ko kuulet bassojytkeen nii lyö maihi, se ei o paha. Mut älä hitto nosta päätäis.
 
COVS jäsen N.o 3
R.Syke
14.02.2008 17:24:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hitto totu siihe. Se o paha. Ain ko kuulet omb-jytkeen nii lyö maihi, se o paha. Poista varmistin.
 
Juuri näin.
 
C7
14.02.2008 18:02:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hitto totu siihe. Se o paha. Ain ko kuulet bassojytkeen nii lyö maihi, se ei o paha. Mut älä hitto nosta päätäis.
 
Rokan Anttiha se siin neuvoo, sotamies Jauhiaa, vaan neuvot menivät harakoille, Jauhialle kävi ekassa vartiovuorossaan kylmät!
 
vanha, mutta elossa!
Mandoman
14.02.2008 18:31:37 (muokattu 14.02.2008 18:32:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hitto totu siihe. Se o paha. Ain ko kuulet bassojytkeen nii lyö maihi, se ei o paha. Mut älä hitto nosta päätäis.
 
Taikka jos ostettaiskii tikihaitarit jokainen...Vasuribassolla alettais bassojen kans kahteen pekkaan tappeleen khihi..Tulis dimisointuja ja dissonanssia koko joukko....
 
Kiämádâh.
jon lord
14.02.2008 20:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taikka jos ostettaiskii tikihaitarit jokainen...Vasuribassolla alettais bassojen kans kahteen pekkaan tappeleen khihi..Tulis dimisointuja ja dissonanssia koko joukko....
 
Älä hitto, miss sillai o? Mut kuule sie liimataine, sie pistä meiät sammaa bäntii. Myö ollaa naapur miehii ja jo kapakoiss oltiin samass bäntis.
 
COVS jäsen N.o 3
isojussi
14.02.2008 20:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perhna - mä olisin taas halunnu kuulla (=lukea) sen Barskan tanhustoorin....
 
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «