baron 14.02.2008 06:20:07 (muokattu 14.02.2008 06:24:04) | |
---|
En ole huolestunut mutta ylipainosta kylläkin. Niin, eihän se altista kuin seuraaville taudeille: Hypertension (high blood pressure) Osteoarthritis (a degeneration of cartilage and its underlying bone within a joint) Dyslipidemia (for example, high total cholesterol or high levels of triglycerides) Type 2 diabetes Coronary heart disease Stroke Gallbladder disease Sleep apnea and respiratory problems Some cancers (endometrial, breast, and colon) Overweight and obesity are major contributors to many preventable causes of death. On average, higher body weights are associated with higher death rates. Obesity is an ongoing disease, not a cosmetic problem. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Sertzo S 14.02.2008 06:35:52 (muokattu 14.02.2008 06:36:51) | |
---|
Olen ollut huomaavinani, että näilla palstoila on henkilöitä, jotka käyttävät aika paljon alkoholia sitä sen kummemmin salaamatta saati välittämättä Itsekin olen tuota osaltani pohtinut vielä kuitenkin ilman pahempia sairauksia kaljottelun ja juopottelun takia, joihin nautintoihin saatan helposti sortua. Miten tuo sitten vaikuttaa itse kunkin kuntoon vielä ikääntyessämme ja mm. mahdollisiin sisäelinsairauksiin on vain ajan kysymys. |
isojussi 14.02.2008 08:05:10 (muokattu 14.02.2008 08:22:41) | |
---|
On average, higher body weights are associated with higher death rates. Siis mitä?? Jos olen laiha, enkö kuolekaan? E: Aika paljon laitetaan nykyään ylipainon (lievänkin) piikkiin - helppoa ja muodikasta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 14.02.2008 08:27:05 | |
---|
E: Aika paljon laitetaan nykyään ylipainon (lievänkin) piikkiin - helppoa ja muodikasta. Ja niin totta! Jostain syystä naisia, neekereitä, homoja, läskejä ei saa haukkua, vain me tupakoitsijat olemme vähemmistö, jota saa huoletta syrjiä, haukkua, syyllistää. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
mack the knife 14.02.2008 10:27:14 | |
---|
Ja niin totta! Jostain syystä naisia, neekereitä, homoja, läskejä ei saa haukkua, vain me tupakoitsijat olemme vähemmistö, jota saa huoletta syrjiä, haukkua, syyllistää. Kymmenen plussaa! Lähenpä käymään tupakilla. COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
KoskPaavo 14.02.2008 10:34:06 | |
---|
Kymmenen plussaa! Lähenpä käymään tupakilla. Samoin, lähdenpä homoilemaan. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Ukko 14.02.2008 11:27:38 | |
---|
Aiheeseen liittyen, Juice kuoli 57 vuotiaana eikä taatusti elänyt ns. terveiden elämäntapojen mukaisesti. Kirka kuoli 57 vuotiaana ja taisi olla kova liikkumaan jne. Mitä tästä opimme ? |
baron 14.02.2008 11:29:55 | |
---|
Aiheeseen liittyen, Juice kuoli 57 vuotiaana eikä taatusti elänyt ns. terveiden elämäntapojen mukaisesti. Kirka kuoli 57 vuotiaana ja taisi olla kova liikkumaan jne. Mitä tästä opimme ? Emme mitään. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
kepulainen 14.02.2008 11:30:48 | |
---|
Aiheeseen liittyen, Juice kuoli 57 vuotiaana eikä taatusti elänyt ns. terveiden elämäntapojen mukaisesti. Kirka kuoli 57 vuotiaana ja taisi olla kova liikkumaan jne. Mitä tästä opimme ? Sen että sun kannattaisi tarkistaa noi sun "faktat". |
EP 14.02.2008 11:32:42 | |
---|
Emme mitään. Helevetti Barrooni! ..ehdit ensin 8) |
Ukko 14.02.2008 11:36:59 | |
---|
Sen että sun kannattaisi tarkistaa noi sun "faktat". Ja ne ovat.....? |
poppamies 14.02.2008 11:37:30 | |
---|
Pari kertaa viikossa 4h tanssireenit. Tänäkin iltana 4h jiveä. Kyllä se mene ihan kuntoilusta. Vapaailtoina pyrin menemään koiran kanssa tunnin lenkille. Siinä ne. G strings are for strippers! |
Tankero 14.02.2008 12:44:36 | |
---|
Juicelta kysytiin että käykö lenkillä tms...vastas: miksi juosta paikkaan jossa jo olen Sen suustahan kuultiin muitakin typeryyksiä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 14.02.2008 12:46:15 | |
---|
Ja niin totta! Jostain syystä naisia, neekereitä, homoja, läskejä ei saa haukkua, vain me tupakoitsijat olemme vähemmistö, jota saa huoletta syrjiä, haukkua, syyllistää. Eihän teitä tarvitse syyllistää. Tehän olette syyllisiä. Varmasti, vissiin. |
Samoin, lähdenpä homoilemaan. Empä usko! |
KoskPaavo 14.02.2008 13:13:46 | |
---|
Eihän teitä tarvitse syyllistää. Tehän olette syyllisiä. Kyllä mä vaan luulen että joskus tulee aika jolloin ihminen jopa velvoitetaan huolehtimaan kehostaan , jopa sanktioiden uhalla. Tai siis tupakoitsijoillehan on jo niitä, miksikähän esim. alkoholin "nauttijoille" ei ole sitä. Toisaalta taas narkomaaneille annetaan puhtaat neulat yms. En tosin kadehdi heitä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Ukko 14.02.2008 15:08:44 | |
---|
Kyllä mä vaan luulen että joskus tulee aika jolloin ihminen jopa velvoitetaan huolehtimaan kehostaan Toisaalta tuo olisi yksipuolinen näkemys. Entäpä himourhelija joka ylisuorituksillaan pistää itsensä sairaalakuntoon ? No toisaalta ei se itsensä turpeaksi syöminenkään ole kovinkaan järkevää. t: entinen himourheilija punttisali rehkimisen merkeissä ;) |
R.Syke 14.02.2008 16:48:05 (muokattu 14.02.2008 16:49:07) | |
---|
Kyllä mä vaan luulen että joskus tulee aika jolloin ihminen jopa velvoitetaan huolehtimaan kehostaan , jopa sanktioiden uhalla. Tai siis tupakoitsijoillehan on jo niitä, miksikähän esim. alkoholin "nauttijoille" ei ole sitä. Toisaalta taas narkomaaneille annetaan puhtaat neulat yms. En tosin kadehdi heitä. Joo. Tossa 80-90 ikäisenä se välttämättä on noilla tupakoitsijoilla edessä, kun ne yhteiskunnan varoilla ympäri- anteeksi ohitusleikataan. Mutta ainahan voi nostaa kanteen tupakkitehtaita vastaan. Mitäs yllytitte tupakoimaan. Oma tavoite kunnon suhteen on kuolla satavuotiaana orgasmiin tai tukehtua tissiin. |
Mandoman 14.02.2008 17:13:23 | |
---|
Olen ollut huomaavinani, että näilla palstoila on henkilöitä, jotka käyttävät aika paljon alkoholia... Miten tuo sitten vaikuttaa itse kunkin kuntoon vielä ikääntyessämme ja mm. mahdollisiin sisäelinsairauksiin on vain ajan kysymys. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802147248413_uu.shtml Kiämádâh. |
Sertzo S 14.02.2008 17:33:37 | |
---|
|