Moimies 19.12.2007 16:30:57 | |
---|
Minä (kitaristi): ehkä liian dominoiva biisientekoprosessissa, mutta eniten ideoita tuntuu löytyvän joten.. Toinen kitaristi: vahvassa humalatilassa pelottavan arvaamaton. Basisti: intissä perkele. Rumpali: houkutteli miut baarii ni meni kolmekymppiä rahaa. Laulaja: haussa, tai no ei välttämättä.. Archt!!! |
naitomae 22.12.2007 00:34:05 (muokattu 22.12.2007 10:49:03) | |
---|
1. kitaristi: liian pro, aiheuttaa kauheita paineita muille. ;-) 2. kitaristi: jutut, joita harvoin jaksaa kuunnella muuta kun puolellakorvalla. basisti: angstailee joskus turhan kanssa. laulaja: syyttävä katse. meikä, rumpali: epävarma, kokematon, itseluottamus miinuksella, p*skaa läppää. problemos ?) |
Twistaribasari 25.12.2007 21:21:49 | |
---|
Minä (Rumpali): Kikkailen liikaa, soitan jotain omaa päälle kun joku puhuu. Komppikitaristi: Suuttuu liian helposti. Leadkitaristi: Puuttuu älyä Basisti: Ei osaa |
Niq 13.01.2008 00:43:15 | |
---|
Meidän bändissä toimii yhteistyö, eikä tule riitoja kun basisti (veljeni - ottaa kaiken rennosti), rumpali (veljeni ystävä 3-vuotiaasta asti, ei pingota muille kuin itselleen) ja kitaristi (aivan ylirauhallinen ja sympaattinen kaveri) eivät juuri ole riitelynhaluisia jätkiä. Itse olen äkkipikainen, täydellisyyttä tavoitteleva taiteilijasielu (kauniimpi ilmaus mielenvikaiselle), mutta en ole ikinä menettänyt hermoja näihin poikiin, koska he eivät koskaan laiminlyö harjoituksia eivätkä oikeastaan väittele mistään. Joo meil on kyl hyvä bändi, ei mullakaan oo mitään pahaa sanottavaa kenestäkään. Paitsi tietenkin itsestäni, mutta sehän nyt tuli jo sun viestissä selväksi... ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Sam Hotman 13.01.2008 12:27:14 | |
---|
Rumpali: soittaa turhaa kun yritettän puhua. Haluaa soittaa vain Dream Theateria. Soittaa enemmän toisen bändin kanssa. Basisti: Haluaa soittaa vain Dream Theateria ja soittaa liikaa toisen bändin kanssa Kitaristi: Soittotaidoissa parantamista. Kitaristi(minä): Kaikki vikana. Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS |
iba68nez 17.01.2008 15:31:00 | |
---|
Toinen kitaristi: unohtaa aina silmälasit kotiin eikä sen takia nää mitään lapuista |
doppelgänger 25.01.2008 11:12:39 (muokattu 25.01.2008 11:14:42) | |
---|
Kitaristi: Ei osaa eikä harjoittele (on soittanut vähemmän aktiivisesti jo varmaan 5-vuotta eikä silti osaa samoja juttuja jotka minä opin vartissa) Rumpali: Ei mitään vikaa, mukava kaveri Basisti: Putoaa välillä kärryiltä kesken biisin Toinen kitaristi (minä): Huono olen minäkin. En osaa sooloja (tosin olen soittanut kitaraa vasta pari kuukautta) |
Veri 28.01.2008 12:32:51 | |
---|
Sanon vain toisesta bändistäni: Minä (laulajakitaristi): - Teen liian vaikeita biisejä nykyään. - En osaa selittää kaikkia uusien biisien yksityiskohtia treeneissä. - Jos treenit aloitetaan huutolaulubiiseillä, ei voida todennäköisesti soittaa niitä veisuja, joissa pitäisi kliinillä laulaa. Rumpali: - Laiska. - Ei ikinä hiljaa. - Ei tajuu. - Ei osaa pitää yhtä komppia kuin kymmenen sekuntia kerrallaan, aina pitää ruveta kikkailemaan ja säätämään. - Koettaa tunkea nokkansa jokapaikkaan. - Pilaa hyvät ideat. - Jos joku ei mene sen mielenmukaan, niin se alkaa angstaamaan ja valittamaan. - Vie kaikkien naiset pelkällä läsnäolollaan. Basisti: - Laiska. - Liian usein poissa treeneistä. - Sen takia on jouduttu perumaan keikkojakin. - Ei osaa oikeasti soittaa mitään omaa. Kuhan vaan kaahaa messissä. - Haisee hirveältä. :D |
Jaava 04.02.2008 22:34:22 | |
---|
Viulisti: erosi bändistä kertomatta mulle etukäteen, millon aikoo tehdä sen Laulaja: tohelo Vokalisti: täys kusipää (toi oli tyhjentävin vastaus kaikesta negatiivisesta) Minä(sello): Pikkasen motivaation puutetta (lievästi) Sellisti: ei osaa hoitaa asioitaan Taustanauha: Soundaa paskalta Kitaristi: hymyilee liikaa Basisti: se kolmas erosi jo ajat sitten ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
anttipi 05.02.2008 21:35:43 (muokattu 05.02.2008 21:37:54) | |
---|
Pätee kaikki jäseniin: elämänhallinnassa ja itsekurissa paljon petrattavaa. (Tosin voi se ilmetä positiivisestikin tietynlaisena lunkiutena ja hauskanpitokykynä.) |
Teijo K. 06.02.2008 13:01:32 | |
---|
a) Niin monta projektia tulilla että ei ehdi aina mm. keikoille. Treeneistä nyt niin väliksi. Mutta minkäs se sille tekee kun se on vaan niin hyvä. b) Skippailee keikkoja kun on muuta menoa, esim. synttärit. Puhuu aina et pitäs saada keikkaa mutta lähtee sit Lappiin lomareissulle kun keikkaa tarjotaan. Muuten hyvä tyyppi. Ja soittohan pölähtää niin että kysyttävää ei jää. Jos siis ehtii paikalle. c) Muutti jonnekin rajaseudulle melkein heti kun oli liittynyt bändiin. 300km treenimatka vähän harventaa tota paikallaoloa. d) Muutti kanssa sinne rajaseudulle. e) Liian hyvä soittaja. Saa muut vaikuttamaan huonommilta, etenkin basistin. f) Basisti, tarviiko sanoa muuta? "Veltto rysäkeppi" |
Raistlin Majere 14.02.2008 02:52:23 | |
---|
Entinen räpellys minä, rytmikitaristi: huono soittamaan :) soolokitaristi: ei pysty treeneissä laskeutumaan meidän kuolevaisten tasolle, soittelee sooloja, haukkuu muiden soittoa vaikke ei itse edes soita biisejä läpi vaikka osaisi mutta ei jaksa opetella, hyvä kitaristi kyllä mutta ego on liian iso jotta ottasin bändiin enää :) rumpali: ei motivaatiota tarpeeksi, saattaa johtua ongelmista kamojen hankinnassa takasin (kakkoskämpällä siskonsa luona eikä oikein saa niitä sieltä jos vanhemmat ei kuskaa) basisti: emmä keksi mitään negatiivista oikeestaan :P sillon liian hyvä basso :/ ja ei osaa päättää haluaako olla basisti vai rumpali vai laulaja (ihan ok kaikissa kolmessa) |
Pätee kaikki jäseniin: elämänhallinnassa ja itsekurissa paljon petrattavaa. (Tosin voi se ilmetä positiivisestikin tietynlaisena lunkiutena ja hauskanpitokykynä.) Kuulostaa aika tutulta. Tosin se ei ainakaan vielä tunnu kovin negatiiviselta. :) |
Juba 08.05.2008 18:08:32 | |
---|
Kitaristi: Ottaa musiikin välillä liiankin vakavasti Kitaristi: Todella huono rytmitaju ja aivan eri musiikki maku kun muilla jäsenillä Rumpali: Käy liian harvoin treeneissä Basisti (minä): Ei jaksa harjoitella kotona |
Kailis 08.05.2008 20:05:44 | |
---|
Laulaja - Ongelmia alkoholin ja sosiopatian kanssa. Basisti - Jatkuvasti duunissa tai jossain muualla. Asenneongelmia ajoittain. Kitaristi - Mielialanvaihteluita, ihan diagnosoituja. Mie - Treenaan vähän liikaa, joten en ymmärrä toisia (perheettömiä) jotka ei pääse kerran viikossa. Alkoholi ajoittain. Saatan olla aika ehdoton? |
Merdish 12.05.2008 16:27:22 | |
---|
Bändi 1. jossa olen basisti: Minä: Liian kikkailunhaluinen Kosketinsoittaja 1: Aina liian myöhässä treeneistä Kosketinsoittaja 2: Myöhästymisen lisäksi nukkuu joskus treenien yli Kitaristi 1: Ei treenaa biisejä omalla ajalla Kitaristi 2: Pidemmät hiukset kun mulla :( Rumpali: Liian tiukkapipo treeneissä :) Bändi 2. jossa olen kitaristi: Minä: Hieman perfektionisti Basisti: Soittaa välillä mitä sattuu Rumpali: Ei ole hiljaa soitettavien kappaleiden välillä (hakkaa siis rumpuja, kun muut yrittää keskustella ehkä aiheestakin) :D Laulaja: Ei tuu harkkoihin paljon koskaan :D Bändi 3. joka on sooloprojekti: Minä: Kun en saa mitään aikaan! :( |
Hirsimäki 20.05.2008 18:38:32 | |
---|
Tällä hetkellä ei päntiä ole, joten edellisistä bändi"kavereista" sitten: Laulaja-kitaristi - paska "äijä", ei osaa laulaa (väitti aina, että "kyl mie osaan laulaa ku opettajakii sanoo"), "tää piisi on meille liian vaikee", jne... Rytmikitaristi - ei valittamista Rumpali - ei oo koskaa ollukkaa, paitsi aluks rytmikitaristi oli rumpali Älä vaa istu siinä koneen ääressä. Soita, PERKELE! ,,/ |
Silppuri 23.05.2008 15:04:29 | |
---|
Onko kukaan täällä surffatessaan vielä löytänyt oman bändikaverinsa antamaa "rakentavaa palautetta" itsestään? :) Ite ainaki yritin löytää, jos joku meidän sävelkorvattomasta paskaporukasta olis täällä innostunut muita solvaamaan. "I havent slept since I woke up." |
Yrms 23.05.2008 18:11:37 | |
---|
a)Melodiatajuttomuus sooloissa b)Lähti aina ovet paukkuen treeneistä, ei enää bändissä c)Lievä tunteettomuus, korjattu d)Hermoilu e)Jatkuva puheen päälle soitto En viitsi laittaa nimiä/soittimia jos joku näitä lukee :D www.mikseri.net/blindways |
hullu_ukko 23.05.2008 21:19:39 | |
---|
Rumpali: houkutteli miut baarii ni meni kolmekymppiä rahaa. Mikäs baarireissu se tämmöinen on? Nimimerkillä: 50€ + hajonnut kännykkä viime reissulla (vapaavalintainen hymiö) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |