Parasite 25.01.2008 22:34:10 | |
---|
Mulla ei partaa oikein olekkaan kun olen vasta 14 vuotias :D No onkos sulla tapana pitää vuorisaarnoja tai tehdä ihmetekoja? "Blessed are the cheesemakers" |
Sam Hotman 25.01.2008 22:36:13 | |
---|
No onkos sulla tapana pitää vuorisaarnoja tai tehdä ihmetekoja? En ole tehnyt kumpiakaan tietääkseni. ''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka |
Räbbänä 31.01.2008 18:41:43 | |
---|
Tänään piti käydä sovittamassa pukuja wanhojen tansseja varten ja lopulta voittajaksi selviytyi Bonjour-mallin puku (puolipitkä takki ja ihme röyhelö kaulassa). Heti myyjä alkoi hössöttämään ja kehumaan "Teikäläinen on kuin Leslie Howard jostain Tuulen viemää-leffasta". Mutta kyllä hieman epäilen yhdennäköisyyttä. Hoho. |
Satellite Kid 31.01.2008 18:46:02 | |
---|
Viereisessä kauppajonossa lapsi osoitteli allekirjoittanutta ja kysyi äitiltään; "Äiti, onko tuo ihminen?" Erittäin hyvin sanottu. |
hullu_ukko 31.01.2008 18:47:17 | |
---|
''Näytät pilvenpolttelijalta'' No ehkä vähän.... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
elash 02.02.2008 16:19:52 | |
---|
Hiuksien takia: sä näytät ihan puutarhatontulta. |
ballfish 02.02.2008 16:25:58 | |
---|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
welho 02.02.2008 17:08:35 (muokattu 02.02.2008 17:14:33) | |
---|
Eilen olin Sotkamossa keikalla ja menin sitten ennen keikkaa yleiseen vessaan tukka(irokeesi pystyssä) Tungosta oli ja joku ukko alkoi kysymään kovasti savoksi viäntäen: Ookko sie niitä huotokivekuotojia.. "anteeksi mitä" Huotokivekuotojia! "anteeksi en saanut vieläkään selvää?" HUOTOKIVEKUOTOJIA!!!! "ai hautakiven kaatajia? Ei kyllä olen vaan töissä täällä" Hetken juteltuani kaveri tarjosi töitä, mutta kieltäydyin:) Kerran tampereen juna- asemalla olin pihalla röökillä. Ohitseni käveli karun oloinen motoristihenkinen körmy. Tarkkailin sivusilmällä että herra lähestyy mua. Taas oli keesi pystyssä ja kaveri tokaisee murisevalla äänellä "HEI HAMNMASHARJA! PALJONKO KELLO ON!!!" meitsi vapisevalla äänellä: "ööh varttia vaille viis" Noh. siinä hetki juteltiin moottoripyöristä ja kaveri oli pahoillaan: "Sori muuten että sanoin sua hammasharjaksi. katoin vaan sun lettiäs"
:D www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
*Elmo* 02.02.2008 19:28:16 | |
---|
Onnelaan taannoin eksyin kaveriporukan kanssa ja eräs tyttönen ohi kävellessään tokaisi: "Ei tää oo mikään provinssirock.." ...niimpä... |
KädetönRumpali 03.02.2008 13:59:43 | |
---|
En kuulemma enää näytä Ian Andersonilta. Jaahas. S.M.A.K. Elämä on tottumiskysymys. |
Akitus 05.02.2008 23:45:47 (muokattu 06.02.2008 09:33:09) | |
---|
Vuoden 2004 Tuskassa kattelin in flamesia sieltä sivummalta, kun yhtäkkiä huomaan, että pari heeboa vilkuilee meikäläisen suuntaan. Hetken kuluttua tulivat siihen sitten viereen seisomaan, ja toinen toteaa:"Oon kyl ihan heteromies ja kaikkea, mutta teikäläinen on kyllä harvinaisen hyvännäköinen mies." Taisivat olla maistissa. E: Itse kommentti ei sinällään ollut siis hauska vaan se tilanne missä se esitettiin. E E: Tai no meikäläisen lärvi huomioon ottaen oli se kommenttikin aika hauska. 42. "Through the darkness of future past. The magician longs to see. One chants out between two worlds. Fire walk with me." |
AngusYoung 11.02.2008 02:07:34 | |
---|
Liikunnan opettaja sano joskus: "oon kyllä ihastunu tohon sun tukkaan, mutta en mä susta muuten pidä." |
Da Make 11.02.2008 02:22:19 | |
---|
"Oot nistin näkönen, kiva sivuprofiili ja NOI huskyn silmät !" |
Milkop 11.02.2008 11:49:50 (muokattu 11.02.2008 11:51:20) | |
---|
Pari uutta: "Vittu sulla on ruma tukka" (kaveri heitti kun olin juuri käynyt suihkussa ja tukka meni jokasuuntaan.) "Hei, sullahan on rintalihakset. Oho!" "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
master of puppets 12.02.2008 14:39:47 | |
---|
Erästä melko syrjäistä tietä pitkin kävellessä vastaan tulee kaksi n. 6 vuotiasta tyttöä mukavasti rupatellen. Minut nähdessään kummatkin jähmettyvät, ja suuntaavat sitten nopeasti metsään päin kuiskien hädissään: "mennään rauhallisesti pois, ni se ei ehkä lähe meidän perään!" En kai mä nyt niin ruma ole? |
Metallica mies 12.02.2008 15:27:38 | |
---|
Viime vloppuna baarissa tapahtunutta: Oltiin joskus pilkun jälkeen tupakilla ulkona, kaverin ja kaverin tyttöystävän kanssa, joku tyyppi oli siinä meidän takana ja sanoi "hei kissat!" ja tuli siihen näköetäisyydelle. Kun näki minun pärstän ni meni ihan vaikeeks ja sanoi: " ahaa.... kuuntelet varmaan Iron Maidenia!?" :D |
Raistlin Majere 14.02.2008 00:31:47 | |
---|
Ei kovin hauska tässä onlinessa, mutta eräs kaverityttö "Näytät ihan joltain stnan marsulta" (olin just käyny parturissa :( ) Nauratti sillon :D |
Kukkis 77 14.02.2008 04:10:38 | |
---|
Tiäxte hei joku muia kommas mulle galtzus et näytän iha Nightwishin Jukka Nevalaiselta. Haluuxte nimmarin? Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
Tiäxte hei joku muia kommas mulle galtzus et näytän iha Nightwishin Jukka Nevalaiselta. Haluuxte nimmarin? Oho. Panisin. |
noir 14.02.2008 08:42:00 | |
---|
Ei kovin hauska tässä onlinessa, mutta eräs kaverityttö "Näytät ihan joltain stnan marsulta" (olin just käyny parturissa :( ) Nauratti sillon :D Paljonko meni teippiä? MITÄ??? :D:D:D:D:::DDD Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |