Antti1 29.09.2007 23:06:48 | |
---|
Tosin jos joku on erimieltä nii laittakaa näkemyksiä peliin. ;) Ei olla eri mieltä. Noi kaksi aiemmin mainittua häviää mun mielestä soundissa tolle kuutiolle 6-0. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
powerage 30.09.2007 12:58:16 | |
---|
|
Antti1 30.09.2007 13:02:56 | |
---|
Itse ajattelin alkuun hommata myös MicroCuben mutta soundi saisi olla ISOMPI ja kovempikin. Isompaa soundia saat hankkimalla noita Voxeja. Mä päädyin kotivahvistinhankinnaksi tohon 50W Valvetronixiin hetki sitten sen takia, että siinä oli mun mielestä 30W mallia parempi elementti. Onhan se vähän turhan iso, mutta mitäpä sitä ei tekisi soundin takia. Noita 50W malleja saa sitten Suomesta vähän päälle 300€ uutena kaupoista, joten unohda Thomann. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
esprit de corps 30.09.2007 13:06:31 | |
---|
"Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa." |
Antti1 30.09.2007 13:10:55 | |
---|
Mutta jos tilailla täytyy, niin No jos on pakko tilata, mutta muutoin toikin tulee Suomen hintoja kalliimmaksi. Suomeen se maksaa 321€ ja en nyt jaksa tarkistaa, mutta saattaapi jotain postikulujakin tulla vielä päälle. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
esprit de corps 30.09.2007 13:13:14 | |
---|
Ei tule postikuluja yli 300 euron tilauksiin, by the way. "Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa." |
Antti1 30.09.2007 13:15:27 | |
---|
Ok, no sitten toi on ihan hyvä hinta. Nyt loppuu mun osalta ketjun roskaaminen. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
vemuli 30.09.2007 16:46:47 | |
---|
Osta mieluummin jokin "soiva" käytetty putkari. Jos haluat välttämättä micron, voisin myydä omani pois. Vajaan vuoden ikäinen ja soitettu n.10h. Jotenkin vahvarin soundi ei vain tunnu oikeaslta minun korviini. Suosiosta päätellen ilmeisesti hyvä peli, vika taitaa vain olla minun tapauksessani korvien välissä? H-B GA5, Epin Valve Junior, Fenkun Champ 600? Itse löysin tuolta kategoriasta juuri sen "jonkin" (siis käytettävissä olevilla resursseilla), mitä olin etsinyt... |
DansQ 30.09.2007 20:54:55 | |
---|
No, mikä tämmönen soiva sitten on? No tossa marraskuun alussa on ajankohtasempaa tämä hankkiminen. Jos käytettynä löytys joku semmonen. Mutta minkä ihmeen takia minua se marsu kiinnostaa nii hirveesti... Onko se niin että microcube ownaa tuon marsun ja h&k:n soundissa. On tossa ketnerissä sentään celestionin kaiuttimet. Sori tää offtopic, mutta parempi kai näin kun taas perustaa 1 miljoonista "Mikä vahvistin?" ketju. |
vemuli 30.09.2007 21:23:18 | |
---|
Jaa, mikä on "soiva"? Käytin vain tuollaista ilmaisua kuvaamaan sellaista soundia joka kuulostaa "oikealta". Makuasioista kun on paljolti kyse näissä vahvistin valinnoissakin. Minulle microcube ei ollut "soiva"...jollekin toiselle se voi olla. No, käy vertailemassa vaikkapa sitä cubea (ilman efektejä) ja champia... |
jjw 01.10.2007 01:44:36 | |
---|
vuoden kaks ollu kotisoitossa microcube ja on kyllä hintansa väärtti, erittäin näppärä vehje |
trih 06.12.2007 00:45:21 | |
---|
Enemmän säröä ja vähemmän middleä. |
InYourFace90 06.12.2007 01:32:25 | |
---|
Osta mieluummin jokin "soiva" käytetty putkari. Jos haluat välttämättä micron, voisin myydä omani pois. Vajaan vuoden ikäinen ja soitettu n.10h. Jotenkin vahvarin soundi ei vain tunnu oikeaslta minun korviini. Suosiosta päätellen ilmeisesti hyvä peli, vika taitaa vain olla minun tapauksessani korvien välissä? H-B GA5, Epin Valve Junior, Fenkun Champ 600? Itse löysin tuolta kategoriasta juuri sen "jonkin" (siis käytettävissä olevilla resursseilla), mitä olin etsinyt... Mikäs on sun Cubes hinta? Itekkin ehkä tarvitsisin. Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
trih 06.12.2007 01:34:09 | |
---|
Enemmän säröä ja vähemmän middleä. |
Shred-Tatti 25.01.2008 19:46:52 | |
---|
itteläni on microcube hyvähän se on mutta nauhoittamista ei kannatta edes koittaa kuin cleanillä (no ei microcube ole kyllä siihen todellakaan tarkoitettu) Dont drink Battery,listen it! |
kloppis 13.02.2008 22:34:22 | |
---|
itteläni on microcube hyvähän se on mutta nauhoittamista ei kannatta edes koittaa kuin cleanillä (no ei microcube ole kyllä siihen todellakaan tarkoitettu) Itsellä ainakin tulee ihan hyvän laatusta kun laitan mikin vahvistimen suulle ja laitan windowsin äänitystoiminnolla. |
Jaa, mikä on "soiva"? Sanoisin, että kitaristi joka saa cuben soimaan, saa minkä hyvänsä muunkin styrkkarin laulamaan. Enkä tarkoita nyt sitä että tuo olisi vaikea saada soimaan - päinvastoin, maukkaat soundit lähtee kerrostalovolyymeillakin. Joo, hevit myös. "Mutta mistäpä soittajat leipää sais ellei tähdet yleisöä vetäisi?" - Mikko Alatalo |
Veska 01.09.2008 18:01:13 | |
---|
Sanokaas, miten tästä saa säröt päälle? :D Pitää vissiin tuo R-Fier kääntää mutta mitä muuta, vähä gainia ja silleen? Oon ihan n00b näiden vahvarien kaa, ja tää ois eka kunnon kotisoittelu vahvistin. |
Daelos 01.09.2008 18:29:49 | |
---|
Joo r-fier ja gainia ja jos soitat metallia niin kannattaa tone potikka kääntää sinne highiin :s |
Icy-Sun 01.09.2008 18:58:27 | |
---|
Sanokaas, miten tästä saa säröt päälle? :D Pitää vissiin tuo R-Fier kääntää mutta mitä muuta, vähä gainia ja silleen? Brit combo, classic stack ja rectifier ovat mallinnoksia, jotka pörräävät selvästi säröllä. Brit combo on käsittääkseni joku vox mallinnos? (Omien mieltymysten mukaan aika käyttökelvoton sound), Classic stack Marshallia ja Rectifier Mesa Boogieta. Noista valitset sitten soitettavaan musiikkiin mieleisesi ja gain-nappulasta säädät särön määrää. There ain´t noway out tonight |