ballfish 13.02.2008 22:32:35 | |
---|
Mutta älä koskaan, ikinä, milloinkaan tule sanomaan omaa mielipidettäsi maailman totuutena. Kiitos. Nimeomaan. Ja viel uudestaan: Älä koskaan, ikinä, milloinkaan tule sanomaan omaa mielipidettäsi maailman totuutena. Kiitos. Annat itsestäsi ihan täyden idiootin kuvan, vaikka et varmastikaan oikeasti ole. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
kondensaattori 13.02.2008 22:35:40 | |
---|
Annat itsestäsi ihan täyden idiootin kuvan, vaikka et varmastikaan oikeasti ole. Jeesustelua. |
ballfish 13.02.2008 22:39:21 | |
---|
Jeesustelua. Jumaluutta suorastaan. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
L4t3 13.02.2008 22:40:25 | |
---|
|
L4t3 13.02.2008 22:40:39 (muokattu 13.02.2008 22:41:30) | |
---|
E. ............. |
Da Make 13.02.2008 22:41:03 (muokattu 13.02.2008 22:41:30) | |
---|
|
kondensaattori 13.02.2008 22:41:20 | |
---|
Mä en usko että te pidätte mua epä-idioottina. |
Da Make 13.02.2008 22:42:38 | |
---|
Mä en usko että te pidätte mua epä-idioottina. En pidä sua yhtään minään, kuten en pidä itseänikään. Sinä itse taidat pitää itseäsi jonain, mistä kernaasti kuulisin tarkemmin millaisena. |
kondensaattori 13.02.2008 22:45:52 | |
---|
En pidä sua yhtään minään, kuten en pidä itseänikään. Sinä itse taidat pitää itseäsi jonain, mistä kernaasti kuulisin tarkemmin millaisena. Varmasti muodostat musta kuvan esim. mun kirjoitusten perusteella. Sen kuvan mukaan mä olen idiootti. Yhtälailla kaikki bodomfanit yms. metallimiehet on mun ajatuksissa idiootteja. Kyllä myös itse pidän ihteäni jonain. En nyt rupea sitä kertomaan. Sinä myös totta kai pidät itseäsi jonain. |
Yhtälailla kaikki bodomfanit yms. metallimiehet on mun ajatuksissa idiootteja. =D aika rankkaa tekstiä 16 vuotiaalta kaverilta. On se hyvä et löytyy mielipiteitä, mut tarviiko niitä ilmaista tollasella ääriasenteella? Mun mielestä noi sun (ja muidenkin) provoamiset musiikkityylien paremmuudesta on täysin turhaa tekstiä ja vie turhaa levytilaa M:netin serverillä. Jos ajatusmaailma ja aatteet ovat noin lähtökuopissa kuin sun, niin suosittelen poistua tietokoneen luota ja mennä elävien ihmisten eteen grillijonoon aamuyöstä ja laukoa totuuksia siellä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
M Hossa 13.02.2008 23:31:02 | |
---|
|
Snapo 13.02.2008 23:41:45 (muokattu 13.02.2008 23:44:27) | |
---|
Varmasti muodostat musta kuvan esim. mun kirjoitusten perusteella. Sen kuvan mukaan mä olen idiootti. Yhtälailla kaikki bodomfanit yms. metallimiehet on mun ajatuksissa idiootteja. Kyllä myös itse pidän ihteäni jonain. En nyt rupea sitä kertomaan. Sinä myös totta kai pidät itseäsi jonain. Veikkaan että kuulun just tähän ryhmään, vaikka bodom ei niin lähellä sydäntä enää olekaan. Ite oon vähän vähemmän ennakkoluulottomampi, ja minulla on kuin onkin myös kavereita jotka ovat säbäfruittareita sekä muutama räppärikin kaveripiiristä löytyy pitkätukkien lisäksi, mutta eivät ne silti ole minun ajatuksissani idiootteja vaikka heillä ei olekaan nahkarotsia, reisitaskucamoja ja lettiä metrimitalla että vaikka perseenkin voisi pyyhkiä |
Ylilordi 14.02.2008 01:00:46 | |
---|
Don't feed the troll! Oikeesti tää keskustelu on yksi huonoimmista ikinä, ja se on jatkunut jo ihan liian pitkään. Eihän toi kondensaattori tosta sen viisaammaksi näemmä tule kun tuntuu olevan niin varma asiastaan. Kyllä hän sen sitten vanhemmalla iällä tajuaa jos on onnekas, muuten menee kaverilta paljon hienoa musiikkia ohi. Annetaan sen nyt vaan olla ja keskustellaankin sitten vaikkapa niistä teknisistä kitarakappaleista. Mun mielestä on kyllä aika jännä lähtökohta lähteä tarkoituksella soittamaan teknisesti vaativia kappaleita. Kun esim. DT:tä innostuin soittelemaan oli se lähinnä siitä syystä että tykkäsin niistä biiseistä tosi paljon, en siksi että ajattelin: "Tossapa on tosi vaikee biisi, tää pitää opetella ni sit alternate-pikkaus nopenee" jne. Yks kamalimmista tongue twistereistä oikeelle kädelle on kyllä Steve Morsen Tumeni Notes, ihan käsittämättömän vaikee pikattava. Siinä kyllä riittää savottaa vähän kovemmallekin jäbälle. "For never was a story of more woe
Than this of Victoria and her Julian" |
Iron Horse 14.02.2008 09:03:45 | |
---|
Don't feed the troll! Oikeesti tää keskustelu on yksi huonoimmista ikinä, ja se on jatkunut jo ihan liian pitkään. Eihän toi kondensaattori tosta sen viisaammaksi näemmä tule kun tuntuu olevan niin varma asiastaan. Kyllä hän sen sitten vanhemmalla iällä tajuaa jos on onnekas, muuten menee kaverilta paljon hienoa musiikkia ohi. Annetaan sen nyt vaan olla ja keskustellaankin sitten vaikkapa niistä teknisistä kitarakappaleista. Mun mielestä on kyllä aika jännä lähtökohta lähteä tarkoituksella soittamaan teknisesti vaativia kappaleita. Kun esim. DT:tä innostuin soittelemaan oli se lähinnä siitä syystä että tykkäsin niistä biiseistä tosi paljon, en siksi että ajattelin: "Tossapa on tosi vaikee biisi, tää pitää opetella ni sit alternate-pikkaus nopenee" jne. Yks kamalimmista tongue twistereistä oikeelle kädelle on kyllä Steve Morsen Tumeni Notes, ihan käsittämättömän vaikee pikattava. Siinä kyllä riittää savottaa vähän kovemmallekin jäbälle. No kyllähän se Konkka on tuntunut huomaavan omaavansa suppean kuvan progesta. Tossa progea: http://www.youtube.com/watch?v=vyqgjCKm9nQhttp://www.youtube.com/watch?v=nSLqbl2Xshs&feature=userhttp://www.youtube.com/watch?v=QqZmtq5LhFohttp://www.youtube.com/watch?v=toHlMD50eYY&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=rX0vOYwHj30 Muut säveltäjät saattavat tehtailla kaikenvärisiä cocktaileja, minä tarjoan yleisölle puhdasta kylmää vettä. - Jean Sibelius |
jackdaniels 14.02.2008 12:01:42 | |
---|
Varmasti muodostat musta kuvan esim. mun kirjoitusten perusteella. Sen kuvan mukaan mä olen idiootti. Yhtälailla kaikki bodomfanit yms. metallimiehet on mun ajatuksissa idiootteja. Kyllä myös itse pidän ihteäni jonain. En nyt rupea sitä kertomaan. Sinä myös totta kai pidät itseäsi jonain. Mulle on kyllä heti muodostunut kuva jonkilaisesta nörtistä... mutta hei vain kirjoitusten perusteella voin olla väärässäkin |
Carpenter 14.02.2008 16:53:27 | |
---|
Mun mielestä on kyllä aika jännä lähtökohta lähteä tarkoituksella soittamaan teknisesti vaativia kappaleita. Kun esim. DT:tä innostuin soittelemaan oli se lähinnä siitä syystä että tykkäsin niistä biiseistä tosi paljon, en siksi että ajattelin: "Tossapa on tosi vaikee biisi, tää pitää opetella ni sit alternate-pikkaus nopenee" jne. Tätä pitää kyllä kompata. Kyllä lähtökohtana pitäisi olla itse kappale, eikä siihen vaadittava tekniikka. Tekniikkahan on vain väline taiteen esittämiseen. Voihan biisien soittamista myös vaikeuttaa nostamalla vaatimustasoa esimerkiksi yrittämällä soittaa jokin yksinkertainen komppi aina "studiokelpoisesti". Basisti on lyömäsoitin. |
Jzci 14.02.2008 17:53:17 | |
---|
Mä en usko että te pidätte mua epä-idioottina. Olet ihan oikeassa. Kirjoitustesi perusteella nimimerkin takaa löytyy joku asennevammaisuuden ja kapeakatseisuuden ruumiillistuma. Tai trolli. Mistäs sitä tietää millainen oikeasti olet. Sori, nyt on huono päivä ja krapula. |
marge14 14.02.2008 21:08:26 | |
---|
Pantera on aika teknistä kitarointia. |
-Cale 14.02.2008 22:46:42 | |
---|
Cacophony on "aika" teknistä kitarointia. |
Askorbiinihappo 14.02.2008 23:50:40 | |
---|
Dream Theateron aika kovaa, hyvää ja teknistä kitarointia ja musaa. Samoin Symphony X. Ei vaan, itse kyllä suosittelisin lämmöllä Opethia. On loistavia ralleja, jotka eivät yleensä kuitenkaan vaadi_hirveää_sorminäppäryyttä, vaan enemmänkin hyvää rytmitajua. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |