half 13.02.2008 20:31:19 | |
---|
Sertzo setä runoa pukkaa, älliä on, vaan ei tukkaa Eivät ne yhdessä pesi kumpi lähti ensi(n) |
jon lord 13.02.2008 20:42:35 | |
---|
Sertzo setä runoa pukkaa, älliä on, vaan ei tukkaa, heppiä setä ei varmaan säästä siksi on tukka nyt lähtenyt päästä tyttöjä riensi nuorena kaulaan nyt on basso jo joutunut naulaan kaikille meille ne vaivat koittaa sitten on kovin vaikea soittaa COVS jäsen N.o 3 |
Mandoman 13.02.2008 21:04:34 | |
---|
Sertzo setä runoa pukkaa, älliä on, vaan ei tukkaa, heppiä setä ei varmaan säästä.. Nyt se on menettäny senkin vähän järjestänsä, mitä sillä ennen on ollu. Vaikka ei sitä paljon ollukkaan, niin ny seki vähä on loppunu kokonaan. Kiämádâh. |
jon lord 13.02.2008 21:21:57 | |
---|
Nyt se on menettäny senkin vähän järjestänsä, mitä sillä ennen on ollu. Vaikka ei sitä paljon ollukkaan, niin ny seki vähä on loppunu kokonaan. Ai mie levittelee pilleripurkkei pitkin siun polkuis juuree? Ei hitto mitä sie aattelit ko tuollase homman keksit? Keikal mie tien mitä pittää mutt pilleripurkkei en ala levittellee uso se!! COVS jäsen N.o 3 |
EP 13.02.2008 21:29:00 (muokattu 13.02.2008 21:43:11) | |
---|
En mie tiiä noista vitamiineista, mut endorfini -hormoni on ihan must! "Lähetyssaarnaaja-asento ei ole paras mahdollinen vaan suositeltavampaa on esimerkiksi naisen istuminen miehen päällä. Riskiä lisää myös kielletty ja jännittävä. Seksi mahdollisimman kiihottavan satunnaiskumppanin kanssa vaikkapa hotellissa tai risteilyllä on asiantuntijoiden mukaan ilman muuta sydäninfarktiriski ihmiselle, jonka sydän ei ole parhaimmassa terässään. Kipua karkottamaan.. Kiihottumisen ja orgasmin yhteydessä vapautuu myös oksitosiinihormonia sekä kehon sisäisiä mielihyväaineita, morfiininsukuisia ENDORFIINEJA!" |
KoskPaavo 13.02.2008 21:59:00 | |
---|
Hölkkäämisestä tiedän sen että parin kilsan jälkeen tuota endorfiinia alkaa ( tai siis mulla alkoi) erittymään, juoksu tuntui nannalta. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Mandoman 13.02.2008 21:59:16 | |
---|
Ai mie levittelee pilleripurkkei pitkin siun polkuis juuree? Ei hitto mitä sie aattelit ko tuollase homman keksit? Keikal mie tien mitä pittää mutt pilleripurkkei en ala levittellee uso se!! Purkkiprojekti tulee toimeen ilman teitä aivan hyvin. Se ei kaipaa yhtä miestä olkoon tämä millainen tahansa. Poistukaa! Kiämádâh. |
No mutta mihin unohtui ternimaitokapselit? Niitä ei oo vielä koskaan tullu kokeiltua, vaikka melkein kaikkee muuta onkin ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
pekkajau 13.02.2008 23:05:41 | |
---|
No mutta mihin unohtui ternimaitokapselit? Entisaikojen "ternimaitomannekiinit" taitavat olla ikuisessa kilpailukiellossa jokainen? Aina kun on alimmaisena niin ei voi kirjoittaa. |
baron 13.02.2008 23:46:19 | |
---|
Nykyajan ihmiset v-t välittää mistään terveellisistä elintavoista, ne lihoo/löhöö, juo viinaa ja kuvittelee, että nappaamalla jotain pillereitä aamuin illoin ja vähän välilläkin kompensoidaan kaikki muut töppäilyt elintapojen suhteen. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
pekkajau 13.02.2008 23:57:22 | |
---|
Nykyajan ihmiset v-t välittää mistään terveellisistä elintavoista, ne lihoo/löhöö, juo viinaa ja kuvittelee, että nappaamalla jotain pillereitä aamuin illoin ja vähän välilläkin kompensoidaan kaikki muut töppäilyt elintapojen suhteen. Oli ihan pakko plussa antaa! Aina kun on alimmaisena niin ei voi kirjoittaa. |
KoskPaavo 13.02.2008 23:58:48 | |
---|
Samoin ,Baruuni on oikea mies noin sanomaan "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 13.02.2008 23:59:13 | |
---|
Oli ihan pakko plussa antaa! Sama täällä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 14.02.2008 07:10:25 | |
---|
Nykyajan ihmiset v-t välittää mistään terveellisistä elintavoista, ne lihoo/löhöö, juo viinaa ja kuvittelee, että nappaamalla jotain pillereitä aamuin illoin ja vähän välilläkin kompensoidaan kaikki muut töppäilyt elintapojen suhteen. Mä oonkin nyt taas kerran tehnyt "parannuksen". Muuttanut ainakin toistaiseksi ruokatottumuksia, yritän käydä ainakin tuolla salilla ja eilen olin pari tuntia karaokessa AnnaK:ssa Hesassa ja join 12 cl punaviiniä, joka tuntu kyllä pyhäinhäväistykseltä. Karaokessa pitää juoda olutta :o/ No, silti sitten noita vitskuja ja hivenaineita vähän purkista vielä ruokien lisäks. Hyvä, vai huono....no, ehkä ei huono ainakaan muuten, kun että menee rahaa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
mack the knife 14.02.2008 10:25:42 | |
---|
Mä oonkin nyt taas kerran tehnyt "parannuksen". Muuttanut ainakin toistaiseksi ruokatottumuksia, yritän käydä ainakin tuolla salilla ja eilen olin pari tuntia karaokessa AnnaK:ssa Hesassa ja join 12 cl punaviiniä, joka tuntu kyllä pyhäinhäväistykseltä. Karaokessa pitää juoda olutta :o/ No, silti sitten noita vitskuja ja hivenaineita vähän purkista vielä ruokien lisäks. Hyvä, vai huono....no, ehkä ei huono ainakaan muuten, kun että menee rahaa Älä nyt viitsi. Menee ihan vouhottamiseksi ja musta tuntuu, että ei vaikuta yhtään mitään. Ainakin jos yhtä usein olet kipeä kuin tähän asti, niin lopeta tuommonen höpötys saman tien. Ne "flunssat" sun muut voi johtua siitä, että tarkkailet liian paljon noita juttuja. Syö ja juo sitä mikä on hyvää ja ota rennosti, se se pitää terveenä ja mielen hyvänä. COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
Musiikkia korville 14.02.2008 11:09:10 | |
---|
Älä nyt viitsi. Menee ihan vouhottamiseksi ja musta tuntuu, että ei vaikuta yhtään mitään. Ainakin jos yhtä usein olet kipeä kuin tähän asti, niin lopeta tuommonen höpötys saman tien. Ne "flunssat" sun muut voi johtua siitä, että tarkkailet liian paljon noita juttuja. Syö ja juo sitä mikä on hyvää ja ota rennosti, se se pitää terveenä ja mielen hyvänä. Komppia. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! By: MK |
jon lord 14.02.2008 11:21:51 | |
---|
Purkkiprojekti tulee toimeen ilman teitä aivan hyvin. Se ei kaipaa yhtä miestä olkoon tämä millainen tahansa. Poistukaa! Ai mut nyt mie muistinki. Vitamiinipurkist o luvattu loma. Ja mie kun otin viel koko purkin. Miul kuuluu ylimääräne kahen viikon loma. COVS jäsen N.o 3 |
Ukko 14.02.2008 11:23:03 | |
---|
Niitä ei oo vielä koskaan tullu kokeiltua, vaikka melkein kaikkee muuta onkin ;o) Siiskö myös sukurutsausta ja kansantanhuja ? |
kuunsirppi 14.02.2008 11:33:02 | |
---|
Älä nyt viitsi. Menee ihan vouhottamiseksi ja musta tuntuu, että ei vaikuta yhtään mitään. Ainakin jos yhtä usein olet kipeä kuin tähän asti, niin lopeta tuommonen höpötys saman tien. Ne "flunssat" sun muut voi johtua siitä, että tarkkailet liian paljon noita juttuja. Syö ja juo sitä mikä on hyvää ja ota rennosti, se se pitää terveenä ja mielen hyvänä. No katotaan nyt, mitä tää erilaisempi syöminen vaikuttaa. Lähinnä haen tällä sitä, että jos se vaikuttais noihin allergioihin, mitä oon kuullu ihmisten väittävän. Eikä se toisaalta oo huono, että syön enemmän rehuja ja vähemmän noita hiilihydraatteja. Mun ruokavalio on ollut aika paljolti eines/pizza/mäkkäriruokaa, koska ne vaan on mun mielestä hyviä. En mä nytkään aio niitä kokonaan pois jättää, mutta yritän vähentää. Ainakin nyt huomaan jo vatsani voivan paremmin ja syön sentäs meetvurstiakin, mitä en olis _voinu kuvitellakaan_ syöväni tämmösiä määriä aiemmin. Kyllä rasvanen ruoka on siis vaan hyvää, ei voi mitään ja tässä kuurissa sitä saa syödä ;o) Kyllä kait mä aina joskus sen oluenkin voin juoda ja ainakin sitten Lammilla taas tulee syötyä ja juotua ihan varmaan, jos nyt siihen asti olisinkin tällä ruokavaliolla. Ei kait se ota, eikä anna, jos kokeilee vähän erilaisia ruokia, kun nää on kuitenkin ihan perusruokaa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 14.02.2008 11:39:41 | |
---|
Siiskö myös sukurutsausta ja kansantanhuja ? no okei...noistakin oon kokeillu tota kansantanhua joskus kouluplikkana. Tota toista en oo ainakaan tietosesti kokeillu ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |