Estranged 13.02.2008 19:31:21 | |
---|
Joo. Mullaki nyt sama. Ekat 15 minuuttia meni pätkien. Nyt vikaan biisiin näkyy kunnolla.. Siis hetkinen? Näkyy? Pitäisikö tuolta kuvaakin näkyä, vai? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
jigsore 13.02.2008 19:33:45 (muokattu 13.02.2008 19:36:03) | |
---|
Joo. Mullaki nyt sama. Ekat 15 minuuttia meni pätkien. Nyt vikaan biisiin näkyy kunnolla.. Näinpä.. Saiko joku tuota talteen? EDIT: Huomenna tulee YleX:n sivuille matskua missanneille. |
phf 13.02.2008 19:34:00 (muokattu 13.02.2008 19:42:20) | |
---|
Siis hetkinen? Näkyy? Pitäisikö tuolta kuvaakin näkyä, vai? Joo no ne nyt siivoilee ja kätteli äsken ja näin. Ite pojat lähti vasta. Ehkä webbi kamera unohtunu päälle :) E: Ja tasan 19.40 loppu jos sillä mitään väliä on. Ette missanneet mitään. Saatanan tonttu, mä sotken sut suohon. |
Kyllähän tuo raja potkii persuksille ja kovaa. En malta odottaa seuraavaa stam1nan keikka jossa pääsisi ääntää avaamaan näiden biisien mukanan. Chuck Norris pystyy poistamaan Windowsin roskakorin.
Maailma on erinlainen rumpalin silmin. |
RekoS 13.02.2008 20:09:09 | |
---|
Stam1na rikkoo jo lakia musiikkinsa kummallisuutensa takia. Toisaalta aivan helvetin kova toi Lääke, toisaalta ihan kummallinen. Taas toisaalta... hyvä biisi. Mutta... Kummallinen.. Mutta... mutta... |
Painajaismainen 13.02.2008 20:10:28 | |
---|
Kirjoittamani miniarvostelu levystä: "Raja" on perinteistä, eli kierohkoa ja "Devinmäistä" Stam1naa. Vaikka levyltä erottaakin paljon uusia elementtejä, on mukavaa nähdä, että "lemiläinen lihamylly" ei ole jähmettynyt muottiin, vaan kykenee joka levylle kehittämään uusia nyansseja perinteisestä Stam1na-soundista tinkimättä. Lyriikat ovat mielenkiintoisesti kuulijan tulkittavissa ja levyn sanoituksista löytyy samoja fraaseja ja sanontoja, tosin hiukan muunneltuina ja muokattuina, joita edellisilläkin albumeilla käytettiin. |
stam1na 13.02.2008 20:13:43 | |
---|
Myös kappaleen sanoituksien muutos on mennyt huonompaan suuntaan (mm. entinen kertsi " laulu kertoo ongelmista, sairauksista jne" muuttui levylle "asennuksesta alkoholista" ... Masennuksesta alkoholista |
gorgonoidi 13.02.2008 20:16:59 | |
---|
Stam1na rikkoo jo lakia musiikkinsa kummallisuutensa takia. Toisaalta aivan helvetin kova toi Lääke, toisaalta ihan kummallinen. Taas toisaalta... hyvä biisi. Mutta... Kummallinen.. Mutta... mutta... Ei todellakaan riko jos ajatellaan hieman pidemmälle. Pidän kyllä biisistä paljonkin. |
yöpöllö 13.02.2008 20:20:03 | |
---|
UUden levyn ostin ja en kadu. etenkin biisi Luova Hulluus puree! R.I.P. Dimebag Darrell |
ötzi 13.02.2008 20:20:30 | |
---|
Eipä tuo Lääke iskenyt oikein millään tasolla. Mukarankkaa mätyskää, uppoaa varmaan Radio Rockin kuuntelijoille hyvin. Samat fiilikset. Soundit oli huonot myös Älä Turhaan Pelkää Nimeä |
Mikkoz 13.02.2008 20:24:19 | |
---|
Myös kappaleen sanoituksien muutos on mennyt huonompaan suuntaan (mm. entinen kertsi " laulu kertoo ongelmista, sairauksista jne" muuttui levylle "asennuksesta alkoholista" Minun mielestni tuon kappaleen kaikki lyriikkamuutokset on mennyt metsään. Voi johtua myös siitä, että vanhoihin oli niin tottunut. öö mä kyllä kuulen ton edelleen "laulu kertoo ongelmista, sairauksista jne.." masennuksesta, alkoholista... |
hullu_ukko 13.02.2008 20:24:58 | |
---|
Ihmettelen vähän tuota Lääkkeen hypetystä myös. Ei se nyt mikään paska biisi ole, mutta IMO levyllä on ainakin näiden tämän päivän kuunteluiden perusteella yhdeksän kovempaa biisiä :) Muistipalapelit tai Muuri on nyt nämä ultimaattiset suosikit tällä hetkellä. Hammasratas on erittäin kova myös. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Randomizer 13.02.2008 20:30:40 | |
---|
Melkosta Devin-dejavuta tämä kuuntelu taas... Mutta ihan kovaa settiä kuitenkin. Yllättävänkin kovaa... Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
urzaka 13.02.2008 20:32:37 | |
---|
Kyllähän tuolta Devinit ja meshuggahit kuuluu, mutta stam1na kyllä ylitti kaikki odotukset. Tää on ihan mahtavaa. Ei tästä imo enään paremmaksi päästä... Ilmankos Albumin nimi on Raja. Chickdude! |
whoracle 13.02.2008 20:41:16 | |
---|
Ilmeisestikin, minulle tuli ihan sähköposti tuosta. Sinulla ei ilmeisesti samassa tilauksessa N ja Raja ollut? Kyllä mie nuo samaan aikaan tilasin yhdessä Bodomin Blooddrunkin kanssa? N:stä otin tosin sen t-paita "painoksen". Mulle ei ees vastattu mitään Äxästä ku päivällä asiaa tiedustelin? Toivottavasti tulis viikonlopuksi, enemmän mie tota Northeria ootin ku Stam1naa, vaikka tää Raja kyllä ihan helevetin kova levy onki jo tässä vaiheessa :) |
VeeKoo 13.02.2008 21:04:31 (muokattu 13.02.2008 21:10:14) | |
---|
Myös kappaleen sanoituksien muutos on mennyt huonompaan suuntaan (mm. entinen kertsi " laulu kertoo ongelmista, sairauksista jne" muuttui levylle "asennuksesta alkoholista" ... Masennuksesta alkoholista Okei. Mä mietinkin ettei tossa ole mitään järkeä....... ....Typo se oli, masennus piti kirjoittaa, mutta tuli asennus.. Pointtina nyt oli kuitenkin että vanhoista lyriikoista pidin enemmän.. "etten kykene edes lyömään itseäni kasvoihin.." "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Carvel 13.02.2008 21:09:12 | |
---|
Tänään ostin rajan, ja nyt eka kuuntelu päällä. Tai kyllähän mä sen radio rockilta kuuntelin, mutten ei oikeen pystyny keskittymään. Noh näin ekalla kuuntelulla tuntuu tosi hyvältä, mut mut.. ehkä ei päihitä ekaa levyä, mitä muutkin on jo sanonukkin täällä. vaati kuitenkin vielä kuuntelua, ennen kuin pääsee sanomaan. "You Think I Ain't Worth a
Dollar, But I Feel Like a
Millionaire" |
mungiisi 13.02.2008 21:13:27 (muokattu 13.02.2008 21:24:53) | |
---|
Levy on meinaan ihan helvetin loistava. Kansilehti on itsessään elävä todiste siitä miksi kannattaa levyt ostaa eikä ladata. Hienoimmat kannet mitä olen nähnyt. Musiikki on ehtaa Stam1naa, eikä niin Devinimäistä kun täällä on puhuttu. Toki siellä on Devin vaikutteita, mutta eivät ole niin läpikuultavia kuin odotin. Stonea taasen löytyy mielestäni enemmän kuin aikaisemmin. Paljon on myös päähän jääviä kertsejä, ja vielä loistavia sellaisia. Hitto soikoon! Destroy Erase Improve |
Estranged 13.02.2008 21:19:49 | |
---|
Voiha hitto, 20 sivua yhden päivän aikana! Noh, en ihmettele. Levy on meinaan ihan helvetin loistava. Ai siis häh? 20 sivua mitä? En kyllä malta odottaa huomiseen näiden puheiden perusteella, että saan oman Rajani. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
mungiisi 13.02.2008 21:24:17 (muokattu 13.02.2008 21:47:37) | |
---|
Ai siis häh? 20 sivua mitä? En kyllä malta odottaa huomiseen näiden puheiden perusteella, että saan oman Rajani. Oho sori :D Oon eläny ihan muissa maailmoissa. Ei ollukkaan tullu. Mistäköhän sain päähäni. Noh, Raja on kova! Lääke pistänyt pääni sekaisin. EDIT: Hehkutus jatkuu. Murtumispisteessä aivan tajuttoman kauniit sanat. Destroy Erase Improve |