arppah8 13.02.2008 10:37:33 | |
---|
Tulee käväistyä täältä pohjoisesta kehäkolmosen sisäpuolella viikonloppuna ja ajattelinpa parit Spectraflexit noukkia reissulta mukaan. Mistäs noita mahtaa saada? Hesa-tuntemus on vähän heikkoa, joten ei huvittaisi/ehtisi joka puljussa käydä etsimässä. Kiitokset etukäteen vastanneille. I rather be a jerk than being hip like you. |
Artist 13.02.2008 10:40:31 | |
---|
Itse olen ainakin nähnyt Custom Shopissa Kruununhaassa. "Because I'm worthless!" |
McNulty 13.02.2008 10:59:04 | |
---|
Soitin Laine tuo Spectraflexiä maahan. Heillä on putiikki myös Stadissa. byt' v kurse volkov |
arppah8 13.02.2008 11:05:39 | |
---|
Soitin Laine tuo Spectraflexiä maahan. Heillä on putiikki myös Stadissa. Ton SoitinLaineen sivuilla kävinkin, mutta oli jotenkin hämäävät nettisivut kun ymmärsin, notta eivät myy bändikamaa tuolla Hesan liikkeessä. Eiköhän näillä pärjätä, kiitokset molemmille vastauksesta! I rather be a jerk than being hip like you. |
2randpo 13.02.2008 11:54:08 | |
---|
ymmärsin, notta eivät myy bändikamaa tuolla Hesan liikkeessä. Joo ei Soitin Laineen Helsingin myymälässä paljon tuota osastoa ole, aika vähän yleensä mitään. Olen ostanut sieltä jonkun verran studiokamaa Turun myymälän kautta eli heillä kulkee auto säännöllisesti näiden myymälöiden välillä. Siis tilaus Turkuun ja nouto Helsingin putiikista, toimii suht nopeasti. Esim. pari viikkoa sitten soitin studiokuulokkeista tilauksen Turkuun keskiviikkona ja hain luurit perjaintaina Hesan myymälästä. Jo torstaina olisivat kuitenkin olleet noudettavissa. |
Sam Hotman 13.02.2008 15:48:15 | |
---|
Musamaailmassa taitaa olla. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Custom shoppi on siitä ihan munapussi mesta että lyövät joka tuotteeseen 10% isomman hintalapun kuin muissa puljuissa.... syy ei ole kyllä selvinnyt... varmaan joku customshop lisä niinkuin käsintehdyissä soittimissakin:) Taisi olla nuo spectraflexin piuhatkin 10-15€ kalliimmat kuin laineella kun yks päivä vertailin.... ps.mielestäni musamailmasta ei löyry. Tunteella päin vittua. |
arppah8 14.02.2008 00:14:16 | |
---|
Jaa, täällähän on tullut uutta tietoa junassa istuessani. Pitääkös tässä nyt sitten soittaa Hesan Laineelle, notta tilaavat sinne Turkkusesta piuhaa notta saan sen perjantaina isoon kaupunkiin saavuttuani? Eipä toi CustomShop sitten tommosilla hinnoilla innosta. Eiks tosiaan ole yhtäkään puljua, mistä sais suoraan normaalilla hinnalla? I rather be a jerk than being hip like you. |
VFK 14.02.2008 20:43:15 | |
---|
Custom Shopissa voi hinnoista yleensä neuvotella. Älä usko pelotteluja. Itse olen ostanut ko. liikkestä SpecktraFlexejä sopuhintaan, niinkuin monia muitakin tuotteita. So many assholes... So few bullets. |
Joees 14.02.2008 20:46:51 | |
---|
Custom Shopissa voi hinnoista yleensä neuvotella. Älä usko pelotteluja. Itse olen ostanut ko. liikkestä SpecktraFlexejä sopuhintaan, niinkuin monia muitakin tuotteita. Näimpä. Mutta eihän se tietty mun ongelmani ole jos ei osaa ;-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
arppah8 14.02.2008 22:39:30 | |
---|
Custom Shopissa voi hinnoista yleensä neuvotella. Älä usko pelotteluja. Itse olen ostanut ko. liikkestä SpecktraFlexejä sopuhintaan, niinkuin monia muitakin tuotteita. No niin, voishan sitä tuollakin sit piipahtaa. Toisaalta mie olen järjettömän huono tinkimään, vaikka olenkin Laihialta kotoisin. Onkohan mut adoptoitu? I rather be a jerk than being hip like you. |
arppah8 16.02.2008 09:40:05 | |
---|
Dodi. SoitinLaineelta lähettävät kotio pari Spectraflexiä, hyvä palvelu. CustomSoundsilla en päässyt edes yrittämään tinkimistä, kun ei löytynyt hyllystä kulmaplugillisia versioita. Mission accomplished! I rather be a jerk than being hip like you. |
buju 16.02.2008 14:58:17 | |
---|
Helsingin soitinlaine lähetti himaan. Vain 2€ postimaksu. Damn right, I´ve got the blues |