Erpo90 12.02.2008 17:26:41 | |
---|
I've rest my case. Vois melkein siirtyä takaisin Megadethiin. Mosh hard, always! |
Askorbiinihappo 12.02.2008 23:39:27 | |
---|
Kattooko täällä kukaan Voicea? Sieltä tulee nykyään tuossa 100% ROCK!!!11!-ohjelmassa hyvin usein Train Of Consequences. Sais näyttää välillä vaikka Holy Warsin. Sen video on niin Mieesss ettei mitään rajaa. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
Sälski 13.02.2008 00:11:06 | |
---|
Sais näyttää välillä vaikka Holy Warsin. Sen video on niin Mieesss ettei mitään rajaa. Niin.. paidattomia miehiä tiukuissa farkuissa. On taidettu tehdä hameväelle enempi.. :) It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
InnerSelf 13.02.2008 01:11:39 | |
---|
Niin.. paidattomia miehiä tiukuissa farkuissa. On taidettu tehdä hameväelle enempi.. :) Eikä ooo!!! ;) Daunstroukk!! |
Eikä ooo!!! ;) Niin ja homoille. Sori. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
flowerpower 13.02.2008 01:17:02 | |
---|
Onhan Youthanasiakin aika tylsä levy loppujenlopuksi. Melkein jokainen biisi on sellaista keskitempoista, hieman ponnetonta rokkia. Juuri äsken kuuntelin levyn enkä löytänyt yhtään tylsää kohtaa.. :) taitaa housuissasi olla ponneton elin |
Horatius-87 13.02.2008 16:42:07 | |
---|
Onhan tuo juutheneisia helvetin kova levy, mutta harmittaa kun itsellä aivan liian loppuunkulunut. No tokihan sitä kuunteli viime kesänä aivan koko ajan, mutta jotenkin ruvennut nyppimään se levy. Että hyvä levy, mutta jotakin muuta saisi olla, että yhtä loistavana pysyisi, kuin vaikka joku RIP. Yksinkertainen ja uusavuton - since -92 |
Askorbiinihappo 13.02.2008 18:13:09 | |
---|
Tää on kyllä aika uskomatonta, miten eri ihmiset voi pitää niin eri levyistä, esim oma "top 5" listani olisi ehkä tällainen: 1. So Far, So Good...So What! 2. Youthanasia/Rust In Peace 3. Peace Sells 4. United Abominations 5. The System Has Failed Itselle on aina tuo SFSGSW! ollut SE Megadethin levy. Mielestäni levyllä Mustainella on siistein ääni, soolot ovat parhaita, ja muutenkin siistein fiilis. Youthanasia on taas mielestäni kaikista paras sävellykseltään, ja RIP, niin no, onhan se pirun kova levy, mutta mielestäni Holy Wars saisi olla levyn viimeinen biisi. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
Speedball 13.02.2008 22:28:56 | |
---|
oma "top 5" listani olisi tällainen: 1. Rust In Peace 2. Peace Sells... 3. So Far So Good So What 4. Countdown To Extinction 5. The System Has Failed Metal up your ass!!! |
Parasite 13.02.2008 22:36:28 | |
---|
No mää kans. 1. Rust in peace 2. Peace Sells... 3. Killing is my business... 4. Youthanasia 5. United Abominations "Blessed are the cheesemakers" |
Erpo90 13.02.2008 22:39:28 | |
---|
1.Rust In Peace 2.Peace sells 3.So far so good 4.United Abominations 5.Countdown Mosh hard, always! |
Jormaz 13.02.2008 22:58:07 | |
---|
Taas listausta. Tänään näin, huomenna loppupää ehkä toisenlainen. 1. Rust 2. Countdown 3. Youthanasia 4. Peace 5. So far No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Sälski 13.02.2008 23:59:37 | |
---|
Taas listausta. Tänään näin, huomenna loppupää ehkä toisenlainen. 1. Rust 2. Killing 3. So what?! 4. Countdown (nousussa) 5. Peace sells (laskussa) Btw. Huomenna palautetaan megadeth päivän jälkeinen ruotsin koe :) olin joskus klo 5 jälkeen kotona ja nukuinkin tarpeelliset 30minuutin yönokoset kaikki vaatteet päällä. Samoissa (viinan hajuisissa)kutimissa kokeeseen ihmettelemään... ei mullakaan hyvin meee... hmm.. pitäisikö ihan ryhtyä rehdiksi kunnon kansalaiseksi, etten epäonnistu elämässä muusikkona`? :) It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Tohtori Tonus 14.02.2008 01:30:10 | |
---|
olin joskus klo 5 jälkeen kotona ja nukuinkin tarpeelliset 30minuutin yönokoset kaikki vaatteet päällä. Samoissa (viinan hajuisissa)kutimissa kokeeseen ihmettelemään... Miees... Ja tuohon listaushommaan en nyt lähde. Liian vaikeata. Rust in Peace, Youthanasia ja Peace Sells ovat ne parhaat levyt, sen enempää ei osaa eikä halua sanoa. |
Juuleppi 14.02.2008 02:39:05 | |
---|
Taas listausta. Tänään näin, huomenna loppupää ehkä toisenlainen. 1. Rust 2. Countdown 3. Youthanasia 4. Peace 5. So far Hyvin pitkälti tällainen. M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Germaniac 14.02.2008 11:43:43 | |
---|
Itselle on aina tuo SFSGSW! ollut SE Megadethin levy. Mielestäni levyllä Mustainella on siistein ääni, soolot ovat parhaita, ja muutenkin siistein fiilis. Olen täysin samaa mieltä! Eritellään nyt vielä että pitää olla juuri se alkuperäinen versio, jossa on parhaat sounditkin mitä Megadethilla on ollut. Sopii levylle täydellisesti ja luo aloituspariin Into The Lungs Of Hell/Set The World Afireen mahtavaa apokalyptistä fiilistä. Uutta remiksattua versiota mitä olen kuullut, niin kuulosti aivan hirveältä. Youthanasia taasen on mielestäni melkoisen yliarvostettu levy, vaikkei missään nimessä huono. |
ilumeh 14.02.2008 12:54:05 | |
---|
Mitä ihmiset pitivät keikasta.. Ite inhosin molempia lämppäreitä kovin.. Ekaa lämppäriä en koskaan ollut kuullutkaan, enkä välttämättä tule enää koskaan kuulemaankaan.. Tää Volbeat oli ihan hauska kööri mutta loppupeleissä aika samaa vaahtoa oli koko setti niillähi.. Megadeth kuitenkin kyllä posautti, vaan aikalailla samaa settiä soittavat jokaisella suomen keikalla. Se harmittaa.. Mutta melkein kaikki kovimmat ja yks kovinkin sieltä tuli (Tornado Of Souls) joten ei jäänyt keikka pettymykseksi.. Kaikin puolin hyvä keissi yhtä kännisen miehen iskuyritystä lukuunottamatta (luuli tytöksi..) Keikan jälkeen sitten mäkkärin kautta autoilemaan kohti Kajaania ja suoraan koulun pihaan.. Hygieniapuoli hoitui purkalla ja hammasharjalla. Dave! |
Sam Hotman 15.02.2008 17:46:59 | |
---|
Oma Top 5. 1. Rust In Peace 2. Youthanasia 3. Countdown To Extinction 4. So Far, So Good... So What? 5. Peace Sells TAI Cryptic Writings(tämä jälkimmäinen tuli nimittäin juuri tänään ostettua, niin en ole ehtinyt vielä paljoa kuunnella) "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Askorbiinihappo 15.02.2008 18:05:23 | |
---|
Olen täysin samaa mieltä! Eritellään nyt vielä että pitää olla juuri se alkuperäinen versio, jossa on parhaat sounditkin mitä Megadethilla on ollut. Sopii levylle täydellisesti ja luo aloituspariin Into The Lungs Of Hell/Set The World Afireen mahtavaa apokalyptistä fiilistä. Uutta remiksattua versiota mitä olen kuullut, niin kuulosti aivan hirveältä. Mistäs noita alkuperäisiä levyjä saisi suht. koht. halvalla, tai siis kuinka usein niitä on vaikka Huuto.Netissä myynnissä? Kun himottaisi erityisesti toi SFSGSW! ja Rust In Peace. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
Sam Hotman 15.02.2008 20:05:01 (muokattu 15.02.2008 20:28:28) | |
---|
Nyt olen kuunnellut Cryptic Writingsin pariin otteeseen ja täytyy sanoa, että on aivan mahtava levy! Levy alkoi mukavasti tutulla Trustilla ja sen jälkeen tuli vähän kevyempiä ''rokimpia'' biisejä. Kun The Disintegrators alkoi soida olin ihan innoissani. Tämä biisi on sellainen meno biisi, joka muistuttaa hieman Victorya. Tämän jälkeen tulee taas monta muutakin hyvää biisiä, esim. She-Wolf ja Vortex ovat aivan mahtavia kipaleita kanssa. Nämä bonus kappaleetkin ovat hyviä, mitä tässä remasteroidulla versiolla on mukana. Täytyy sanoa, että nousee parhaiden 'Deth levyjen joukkoon. E. Typo "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |