Aihe: Tarvitseeko tanssimuusikon aina hymyillä:=)
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16 17
isojussi
13.02.2008 00:00:12
Mullakin on kyllä noista usevamman bändin vedoista sama kokemus / käsitys, kuin Veekalla.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Bronks
13.02.2008 00:14:19

Nyt ei hymyilytä tippaakaan. Toisen bändin rumpali on vasuri ja ottaa aina settinsä jälkeen pellit pois ettei vaan mene rikki. Aina joutuu vaihtamaan haikan , virvelin ja ison tomin paikka ja laittamaan kaikki symbaalit paikoilleen enne settiä Eilen menikin sitten olutta 11.

Mahtoiko olla sama kaveri Isabellalla nysvännyt talon rummut atomeiksi oman vetonsa jälkeen. Kesti meidänkin sählävedon saunditsekkaus tuplat kauemmin, ku piti ensin kasata peltihässäkkä. Ääni-Auvokin ihmetteli moista touhua.
mack the knife
13.02.2008 00:15:38
Mahtoiko olla sama kaveri Isabellalla nysvännyt talon rummut atomeiksi oman vetonsa jälkeen. Kesti meidänkin sählävedon saunditsekkaus tuplat kauemmin, ku piti ensin kasata peltihässäkkä. Ääni-Auvokin ihmetteli moista touhua.

Me vahingossa rojautettiin semmonen iso plektrakasa nuottitelineeltä lattialle kun ei saanut lainata edes sitä.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
isojussi
13.02.2008 00:24:19
Alkuperäiseen aiheeseen löyhästi liittyen: Mua hymyilyttää lauteilla aina ihan väkisinkin, jos mokaan (eli usein), yleisössä joku hölmöilee tai alapääni osoittaa aktiivisuuttaan....
Bronks
13.02.2008 00:30:49

Alkuperäiseen aiheeseen löyhästi liittyen: Mua hymyilyttää lauteilla aina ihan väkisinkin, jos mokaan (eli usein), yleisössä joku hölmöilee tai alapääni osoittaa aktiivisuuttaan....

ISOjussi, älä kerro enempää...
Riksteri
13.02.2008 00:31:51

Hymy on hyvin monimerkityksinen kasvojen ilme. Mielihyvän lisäksi se ilmaisee lukuisia muitakin tunnetiloja. Ylähuulen kohottajalihas nostaa ylähuulta samalla kun iso ja pieni poskipäälihas sekä hymylihas vetävät suupieliä ja huulten reunoja sivulle ja ylöspäin. Hymyilemme kun olemme esimerkiksi tyytyväisiä, mutta voimme käyttää sitä myös ivallisena hymynä.
mack the knife
13.02.2008 00:42:34
Aika lämmin ilima.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
Lennu
13.02.2008 07:28:18

mutta voimme käyttää sitä myös ivallisena hymynä.

Ja tämä siis pääasiallisesti tanssimusiikkimyrkytyksessä.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
lotjauuno
15.02.2008 12:17:08
Jos sinä otta oma syntikka niin olla parempi. Sinä voi käyttä kyllä tämä toinen mutta älä käyttä muuta kuin tämä yksi soundi ettei se kulu. Äläkä sitte hakka kova näitä kosketin ettei vaan mene rikki. Näillä sanoilla minua kerran evästettiin laivalla ja päätin käyttää omia kiippareita.

Tilannehan oli ainakin vielä -90-luvulla se,että agentit ostivat koko soitin-nivaskan ja ottivat minesine-miehet vermeitä soittelemaan hintaan: asuminen+ruoka ja laitteistoa vähennettiin prommille kuukausittain.No kyllähän siinä kamojen arvo nousee arvaamattomaan. saivathan polakki-paavot sun muut kuitenkin paljon enemmän(ruokaa,juomaa ,asunto ja naisia) mitä kotomaalla oli tarjottavaa(köntsää,skeidaa,kurjuutta ja kriminaaleja)
Jäärä
15.02.2008 12:20:31
Hymy on hyvin monimerkityksinen kasvojen ilme. Mielihyvän lisäksi se ilmaisee lukuisia muitakin tunnetiloja. Ylähuulen kohottajalihas nostaa ylähuulta samalla kun iso ja pieni poskipäälihas sekä hymylihas vetävät suupieliä ja huulten reunoja sivulle ja ylöspäin. Hymyilemme kun olemme esimerkiksi tyytyväisiä, mutta voimme käyttää sitä myös ivallisena hymynä.

Mutta mitä teki Elvis? Mitä se semmoinen on kun kohotetaan tuota suuta suurinpiitein siitä nenän sivulta, muttei varsinaisista suupielistä lain?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
KoskPaavo
15.02.2008 13:11:47
Mutta mitä teki Elvis? Mitä se semmoinen on kun kohotetaan tuota suuta suurinpiitein siitä nenän sivulta, muttei varsinaisista suupielistä lain?

Lukemattomat ovat tuotakin lainanneet. Meidän kylällä on yks tyyppi jolla on varmaan 3cm pitkät tuuheat nenäkarvat, komeat pakkasella. Onko tuo jokin uusi trendi?
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
eskoensio
15.02.2008 13:32:20

Keitä entisestä itä- plogin maista tulleita muusikoita tunnen, heillä oli vankka musiikkikoulutus. Musiikki oli kyllä enemmäm mannermaisempaa, se saikin dorikset liikkeelle. Suomalainen kylmempi miestyyppi oli hieman ymmällään siitä.
poppamies
15.02.2008 13:40:32

Keitä entisestä itä- plogin maista tulleita muusikoita tunnen, heillä oli vankka musiikkikoulutus. Musiikki oli kyllä enemmäm mannermaisempaa, se saikin dorikset liikkeelle. Suomalainen kylmempi miestyyppi oli hieman ymmällään siitä.

Yleensä en välitä kirjoitusvihreistä (kun niitä itsekin pajon teen) mutta tämä on liikaa. "Itä-plogi"? Itäblokki.
G strings are for strippers!
eskoensio
15.02.2008 13:55:08

Olet Poppamies ihan oikeassa. Pääasiä on että ymmärrit mitä tarkoitin.
paice60
15.02.2008 16:01:33
Ite oon tottunut että kun mennään kimppakeikoille jossa on jotkut kolhoosirummut, niin omat pellit, virveli ja basarinpedaali on mukana. Penkkikin on yleensä oma mukana, nopeat nuo on vaihtaa ja on kerrasta kotoisa olo kannujen takana. Tuo Paicen tapaus on tietty hieman aikaavievempi, kun täytyy kätisyys vaihtaa. Yleensä menee nuo 11 olutta helposti vaikka ei roudaiskaaan mitään!

Mulla kun ei ole minkäänlaisia oikeita peltejä niin niillä mennään mitä paikan päällä on. Aloitin niiden oluiden oton klo 21 kun pääsin myymälään. Siitä sitten sinne aamu neljään.
Vittu näitä hommia.
Tankero
15.02.2008 18:02:05
Olet Poppamies ihan oikeassa. Pääasiä on että ymmärrit mitä tarkoitin.

Ei taho aina ymmärtää.
Varmasti, vissiin.
isojussi
15.02.2008 22:41:51

Se on cool. Elvis on kuningas. Elvis elää!!!
KoskPaavo
15.02.2008 23:36:37
Mä nostan vasenta jalkaa ja vaivihkaa päästän peräilmaa, se on vanhan ukon asennetta.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
okabass
16.02.2008 02:15:35
Mä nostan vasenta jalkaa ja vaivihkaa päästän peräilmaa, se on vanhan ukon asennetta.

MOI
Haa. Itse Isön-Äiniön vanhempi salasuhnaaja uuninpankolta käsin. Mitenkä kutikutihilpatapippaat on sujunut?
Ceterum censeo moderator esse delendam
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)