jnne 12.02.2008 00:28:40 | |
---|
Kiitos kaikille vastanneille ostan tuollaisen paketin THOMANN NYLONGURT 2 x THE SSSNAKE IPP1030 DIGITECH RP50 EPIPHONE SG G-400 EB ROLAND CUBE15X + jtn plekuja ja postikulut yht: 460e |
fox 12.02.2008 00:34:04 | |
---|
Muuten hyvä, vaan nailon-remmiä parempi olis kunnon nahkahihna. Ja hihnalukot... ;) Ja toisaalta, voisit kysyä ihan Suomesta, musakaupasta jostain, mihin hintaan lähtis moinen satsi. Voit yllättyä positiivisesti. |
jnne 12.02.2008 00:37:50 | |
---|
voisit kysyä ihan Suomesta, musakaupasta jostain, mihin hintaan lähtis moinen satsi. Voit yllättyä positiivisesti. Voishan tuota yrittääpi musapörssistä tai musikantista ;) |
fox 12.02.2008 00:50:18 | |
---|
Voishan tuota yrittääpi musapörssistä tai musikantista ;) Kannattaa ehdottomasti kysästä, ihan noin muuten vaan.. -Saat juuri sen kitaran, jota oot kokeillut, ja jos on mukava ja asiansa hoitava kauppias, jopa säädettynä sellaseks kun haluat -Jatkossa tulee luotua asiakassuhteet, jos soittoura siit kehittyy, niin voi olla hyötyä moisesta -Saattaapa olla että hinta on sama tai jopa ihan aavistuksen halvempi kuin T-kaupassa esim. Kyllä ne kauppiaat seuraa, mikä on "suuren maailman" hintakehitys. Mutta tuohon kitaranremmiin..Kyllä ainakin ite ottaisin leveän nahkaremmin, tuo Epi, vaikkei painava olekaan, istuu mukavammin sillä hihnalla. Meidän soolokitaristi on muuten tuota Epi nelisatasta ihan positiivisesti kommentoinut. Ja se jotain SG-kitaroista tietää, kyllä. Seitköt-luvun puolivälistä moisella soitellut. Tosin eri merkkisellä. |
Ziggy Bubba 12.02.2008 10:01:03 | |
---|
Muuten hyvä, vaan nailon-remmiä parempi olis kunnon nahkahihna. Ja hihnalukot... ;) Kevyessä kitarassa menee mun mielestä nylon-hihna ihan asiallisesti, sitä leveempää nahkaremmiä voi sitten lykkiä vaikka Lespaan. Hihnalukotkin on mulla säästetty kalliimpiin kitaroihin :) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Les Fender 12.02.2008 12:36:00 | |
---|
Kevyessä kitarassa menee mun mielestä nylon-hihna ihan asiallisesti, sitä leveempää nahkaremmiä voi sitten lykkiä vaikka Lespaan. Hihnalukotkin on mulla säästetty kalliimpiin kitaroihin :) Mulla oli tuollainen Epin vintage SG ja sen perusteella suosittelen myös lewiää nahkaremmiä. Se kun saattaapi olla keveytensä vastapainoksi himpun kaulapainoinen. Nahkaremmi kompensoi mukavasti tuota. "Living is easy with eyes closed!" |
Mulla oli tuollainen Epin vintage SG ja sen perusteella suosittelen myös lewiää nahkaremmiä. Se kun saattaapi olla keveytensä vastapainoksi himpun kaulapainoinen. Nahkaremmi kompensoi mukavasti tuota. Tuo on totta. Kaverilla oli juuri tuo ongelma Epin SG gothicin ja nylon hihnan kanssa. |