Aihe: Technics sx kn6000-6500-7000
1
Koskettimet
29.01.2008 22:47:57 (muokattu 29.01.2008 22:51:37)
Ja terve Seinäjoelta !

On jo jonkin aikaa ollut ajatus kirjoitella ja kertoa hankintatoiveesta;
Näin viittäkymppiä lähestyvä nuorimies on kiinnostunut uudelleen musiikin maailmasta. Siksi;

Etsin hyväkuntoista Technics kn7000, kn6500, tai kn6000 mallia.
Ja tässä järjestyksessä. Olen aikanaan soitellut Technics-vermeillä ja "aika kultaa
muistot"-teemalla olen ajatellut ko. laitteen hankintaa. Perään esim. aktiivi-Behringerit ? Mikäli tällaisista laitteista on joku halukas luopumaan, otahan yhteyttä.

Ebay'ssa U.K.:ssa on huudettavana uusi, paketissa oleva laite, mutta huonona kieli-/nettiasiantuntijana en ole moiseen uskaltanut ryhtyä.

Kokeilin Yamaha psr-s900 keyboardia, mutta silti, Technics'iä olen ajatellut ?
Millaisena te itse kukin pidätte näiden kahden eroa, siis 7000, vai 900 ?

Vastailkaahan

0500-817750
pasi.hirvela@netikka.fi
JPQ
30.01.2008 01:20:33

maalais järjellä luulisi tuotannossa olevaa paremmaksi (technicshän kait on lopettanut?) mutta koska tiedän se ei ole aina näin niin en voi sanoa muuta että pikku firmoilla (technics suhteessa pieni) on joskus pieniä mutta hyviä oivalluksia tuotteissaan isoihin nähden lisäksi että thomannilla onneksi on palautus oikeus. ja mitens rolandin ja ketronin soittimet ? siis jos säestys kosketinta haetaan.
eli en varmaan sanonut mitään hyödyllistä mutta pointti on kukaan ei voi sun puolesta oikeasti tietää millainen soitin on sulle hyvä. varsinkin kun emme tiedä mitä tulet soittamaan edes.
asl
30.01.2008 18:20:47
Mulla on kokemusta Rolandista, Technicsestä ja Yamahasta - omiin kokemuksiin nojautuen pidän kyllä Yamahaa itselleni parhaiten sopivana - jos käytettyä haet, niin suosittelisin Tyros 1:stä - niitä saa jo suht koht edullisesti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)