Aihe: I'm so glad
1
Faabel
11.02.2008 18:21:13 (muokattu 12.02.2008 17:42:54)
Tykkäsin tästä, tässä on samantapaista kannanottoa kuin minulla ongelmiin, vaikka tosin meillä on eri aiheet (ja sinulla parempi :P). Muutenkin tykkään riimittelystä ja tästä tulee sellainen mukava 'jammailufiilis'. Ehkä vielä vähän parempi lopetus niin tää on hyvä.
Teh Masa
12.02.2008 22:12:19 (muokattu 12.02.2008 22:13:44)
Tää on aikas loistava.
Todella asiakamaa eikä mitään väkerrystä.
Enkä yhtään mitään virhettä huomannut.
Aihe oli hyvä, mutta mun mielestä ehkä jotkut oudommat ja vertauskuvin varustetut aiheet sopisi tuohon tyyliisi enemmän. Mutta, se on mun mielipide.
Pisteet tästä: 9,9/10.
Makkari
18.02.2008 16:52:17 (muokattu 18.02.2008 16:52:38)
Tykkäsin tästä, tässä on samantapaista kannanottoa kuin minulla ongelmiin, vaikka tosin meillä on eri aiheet (ja sinulla parempi :P). Muutenkin tykkään riimittelystä ja tästä tulee sellainen mukava 'jammailufiilis'. Ehkä vielä vähän parempi lopetus niin tää on hyvä.

Kiitos! Hain tosiian sellasta letkeää ja reipasta meininkiä.

Tää on aikas loistava.
Todella asiakamaa eikä mitään väkerrystä.
Enkä yhtään mitään virhettä huomannut.
Aihe oli hyvä, mutta mun mielestä ehkä jotkut oudommat ja vertauskuvin varustetut aiheet sopisi tuohon tyyliisi enemmän. Mutta, se on mun mielipide.
Pisteet tästä: 9,9/10.

Kiitos, kiitos! Tässä en sinänsä yrittänytkään tehdä mitään varteenotettavaa protestilaulua tai kannanottoa. Sellaisia vakavia biisejä mulla kyl on monta tekeillä.... Niistä osa on ollut tekeillä kuukausia, tämä taas syntyi parissa kymmenessä minuutissa. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)